Skocz do zawartości

Dystans dzwieku i Hud


Mcrash

Rekomendowane odpowiedzi

2.Ale top down,platform czy izometria? czy może 3D ;>

 

Jeśli top down to daj w steep:

GML
if keyboard_check(ord('W')) y-=4;

if keyboard_check(ord('S')) y+=4;

if keyboard_check(ord('A')) x-=4;

if keyboard_check(ord('D')) x+=4;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz. Do zmiennej 'sound' załadowałeś dźwięk. Więc to jest tak, jakbyś wstawił go do gry pod taką nazwą. Potem go odtwarzasz (sound_play(sound)), a jak chcesz regulować głośność, to dajesz sound_volume(sound...); Rozumiesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://gmclan.org/up152_12_180410_gm8_sound_volume.html

Sound koniecznie musi być obsługiwany przez GM by można było zmieniać volume, nie może być w formacie np. MP3, którego GM obsługuje przez media player.

 

Hud należy po prostu... narysować w roomie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...