Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

albo nikt nic nie napisze albo zjebio, gejklan <3

 

Jest różnica między luźnym gmclanem gdzie można luźno pogadać i mówić różne rzeczy, a kompletnym shitpostem od którego oczy krwawią.

Ogarnij się Anty, bo ostatnio cholernie shitpostujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

biję się w pierś, nie szukałem każdego bohatera z osobna tylko zbiorowo, pod avengers minimalistic posters, no to wydawało mi się że zrobiłem coś nowego

jak mówiłem, wszystkie takie plakaty są do siebie podobne i biorąc pod uwagę to że pierwszy iron man jest z 2008 nie ma nic dziwnego w tym, ze ktoś wpadł na takie coś przede mną

 

i na koniec, żeby już nie było że zobaczyłem w necie to se trochę przerobiłem i wziąłem - pierwszy raz je widzę, natchnęło mnie to

 

aha, no i ta czcionka - teraz jest trebuchet, nigdy się jakoś nimi nie interesowałem a nie chciało mi się pół godziny w nich przebierać, więc co proponujecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Takie tam - grafika do gry na GGJ :3

autor: noistromo.com

 

001___splash_001.jpg

 

002___human_stuff_x1080.jpg

 

003___alien_stuff_x1920.jpg

 

004___landscapes_x1080_.jpg

 

005___space-station_by_noistromo.jpg

 

006___alien_mothership_1920x.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra w dwóch trybach widoku: top-down w trybie międzyplanetarnym (kosmicznym) i platformer w trybie planetarnym/stacjonarnym ;3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo mockup jest niestety bez oświetlenia i efektów :<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
A ja bazgram coś takiego:

KLSw5XP.png

chuj w rozmycie, zagraj trochę zróżnicowaniem saturacji

 

w realnym świecie im obiekt jest dalej od nas tym jest mniej nasaturowany i bardziej niebieski, wynika to z obecności atmosfery

najprostszym sposobem będzie pomalowanie obiektu przezroczystym trochę pędzlem o kolorze nieba jaki stosujemy w obrazku / gierce

 

 

aerial-perspective.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w realnym świecie im obiekt jest dalej od nas tym jest mniej nasaturowany i bardziej niebieski, wynika to z obecności atmosfery

najprostszym sposobem będzie pomalowanie obiektu przezroczystym trochę pędzlem o kolorze nieba jaki stosujemy w obrazku / gierce

Thx. Dopiero teraz sobie uświadomiłem że te góry są jeszcze ze starej wersji, a to oznacza że były rysowane przez 10 minut na Jamie. Teraz też ogarnąłem że autotiler (tak to się chyba fachowo nazywa) ma spore błędy jeszcze.

 

W ruchu oczywiście lepiej to wygląda z paralaxą i dynamiczną kamerą. No i co do kamery to nie jestem jeszcze pewien czy to jest dobry 'zasięg widzenia'. :mellow:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Filar Społeczności

pięknie, Wojzax. A ja w międzyczasie pracuję nad logami do potencjalnej firmy mojego rodzonego brata (nazwa jednoznaczna z "sample text" spokojnie). Które najznośniejsze? Ogólnie zależy mi na tym, by dizajnowo było z duchem czasu, ograniczony światłocień, wyblakłe kolory, ale i by było widać wpływy vintage'u

loga.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...