Skocz do zawartości

Galeria Grafik


Patrysław

Rekomendowane odpowiedzi

Dawno nic nie wrzucałem. Ten wyschnięty wampir powinien mieć jeszcze zęby i oczy, ale muszę się z nimi uporać. ;)

(A bardziej technicznie to: 1432 trisy, 3x tekstury po 512x512 (diffuse, spec, normal). Zbrush, Softimage XSI, Topogun i xNormal. Screenshot realtime z Marmoseta.)

orkefekt.jpg

 

 

no i teraz mi głupio wrzucać swoją pracę, a skończyłam poprawki;) jakby co, żeby nie było, że nie ustosunkowuję się do wypowiedzi na forum, wszystko cenne rady, poza tymi sprzecznymi informacjami chwilami;) tu konik poprawiony - konik

 

 

A praca jest super, czekam na oczy i zęby. To wcięcie w dołku jarzmowym jest bardzo trafne, aż bolesne. Po prawej ma takie rozmazane, jakby halo i w ogóle ma taką delikatną łunę, co to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 16,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

no i teraz mi głupio wrzucać swoją pracę, a skończyłam poprawki;) jakby co, żeby nie było, że nie ustosunkowuję się do wypowiedzi na forum, wszystko cenne rady, poza tymi sprzecznymi informacjami chwilami;) tu konik poprawiony - konik

 

 

A praca jest super, czekam na oczy i zęby. To wcięcie w dołku jarzmowym jest bardzo trafne, aż bolesne. Po prawej ma takie rozmazane, jakby halo i w ogóle ma taką delikatną łunę, co to?

 

konik teraz miodny, mi się podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są zęby, więc aż 1884 trisy. I na tym koniec. Oczy zrobiłem, ale potem wywaliłem bo jednak psują charakter postaci, a ta przestaje być wtedy taka mrrroczna. ; p

ork_showcase.jpg

@Wojzax & inni: Więcej perspektyw oraz siatka pod tym linkiem. Filmika nie będę robił, bo nie ten net. ; ) https://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg

@Shil: Cały post, czyli Sharpen, Bloom, DOF, AO, oraz tzw. Chromatic Aberration (wydaje mi się że o tej poświacie mówisz. Osoby noszące okulary z anty-refleksem mają taki efekt "realtime" i nie potrzeba do tego karty graficznej ;D ).

 

 

Edit:

https://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Zaraz, ta parallaxa jest dziwna. Tło powinno się wolniej przesuwać od 1 planu.

chmura powinna się przesuwać razem z niebem na przykład.

ogólnie jest mnóśtwo błędów, najlepeij je widać jak się postawi oba obrazki, zrobi zeza i wyostrzy wzrok.

wtedy jest ładne 3d

mam za to pomysł na fajną grę platformową, może zrobię jakieś graficzki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Jedna praca Wojzaxa > wszystkie prace Japanstache

 

Mistrzostwo.

Nie zgadzam się ani trochę ale cóż, każdy ma prawo do własnej opinii.

 

Nie mówię, że to co Wojzax zrobił jest słabe, ale bez przesady, biorąc pod uwagę, że japan robi od podstaw, no i co innego grafiki na potrzeby gry, a co innego ot tak sobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Przypominam, że efekt > technika.

Rozumiem, że to jakaś ogólnoświatowe, jednomyślne prawidło? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Raczej. W przeciwnym wypadku słyszelibyśmy "ale ta gra ma niesamowity kod!" zamiast "ale świetna grafika!".

Nie raczej, każdy ocenia według swoich kryteriów, nie według takich jaki sobie wymyśliłeś.

 

 

Nałożenie filtru < narysowanie tego samego z głowy od podstaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Może dlatego, że oceniamy dwie różne rzeczy? Ja to jak będzie się prezentować jako całość w grze, a Ty jak zostało to osiągnięte.

O tym mówię właśnie ;)

 

A jeśli chodzi o prezentację w grze to ta metoda osiągania grafiki jest ultra-nieuniwersalna, więc wątpię, żeby w ten sposób jakaś gra powstała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaczy przez filtrowanie? Nie zgadzam się. Po odpowiedniej obróbce można fajne efekty uzyskać.

 

Kiedyś zrobiłem coś takiego ( bazą były zdjęcia ), pracowałem nad czymś co da dobre efekty przy małym nakładzie pracy. I myślę, że udało mi się uzyskać dość zadowalający efekt jak na 30 minut pracy. Myślę również, że gdybym poświęcił temu ciut więcej to miałbym coś bardzo cieszącego oko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Chodzi mi o dodaniu do tego animowanych postaci, które by nie clashowały stylem (chyba, że ktoś bez tego chce grę robić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie było przypadkiem tytułu który coś takiego zrobił? Znaczy tłami były po prostu uproszczone zdjęcia, a postacie były przerysowane z nagranego realnego ruchu człowieka albo zrobione tą samą metodą co tła. Wyglądało to nieźle.

 

Jakaś stara gra point and click. Woock by wiedział o którą mi chodzi, ja nie pamiętam tytułu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są zęby, więc aż 1884 trisy. I na tym koniec. Oczy zrobiłem, ale potem wywaliłem bo jednak psują charakter postaci, a ta przestaje być wtedy taka mrrroczna. ; p

ork_showcase.jpg

@Wojzax & inni: Więcej perspektyw oraz siatka pod tym linkiem. Filmika nie będę robił, bo nie ten net. ; ) https://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg

@Shil: Cały post, czyli Sharpen, Bloom, DOF, AO, oraz tzw. Chromatic Aberration (wydaje mi się że o tej poświacie mówisz. Osoby noszące okulary z anty-refleksem mają taki efekt "realtime" i nie potrzeba do tego karty graficznej ;D ).

 

 

Edit:

https://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg

To w końcu ork czy wampir ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...