Shil Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Dawno nic nie wrzucałem. Ten wyschnięty wampir powinien mieć jeszcze zęby i oczy, ale muszę się z nimi uporać. ;) (A bardziej technicznie to: 1432 trisy, 3x tekstury po 512x512 (diffuse, spec, normal). Zbrush, Softimage XSI, Topogun i xNormal. Screenshot realtime z Marmoseta.) no i teraz mi głupio wrzucać swoją pracę, a skończyłam poprawki;) jakby co, żeby nie było, że nie ustosunkowuję się do wypowiedzi na forum, wszystko cenne rady, poza tymi sprzecznymi informacjami chwilami;) tu konik poprawiony - konik A praca jest super, czekam na oczy i zęby. To wcięcie w dołku jarzmowym jest bardzo trafne, aż bolesne. Po prawej ma takie rozmazane, jakby halo i w ogóle ma taką delikatną łunę, co to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 3 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 epickie exigo, chciałbym zobaczyć jak to się obraca ; 0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CrackGM Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 no i teraz mi głupio wrzucać swoją pracę, a skończyłam poprawki;) jakby co, żeby nie było, że nie ustosunkowuję się do wypowiedzi na forum, wszystko cenne rady, poza tymi sprzecznymi informacjami chwilami;) tu konik poprawiony - konik A praca jest super, czekam na oczy i zęby. To wcięcie w dołku jarzmowym jest bardzo trafne, aż bolesne. Po prawej ma takie rozmazane, jakby halo i w ogóle ma taką delikatną łunę, co to? konik teraz miodny, mi się podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Exigo, coś niesamowitego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Exigo jak zwykle pięknie. Zawsze mnie kolory urzekały w jego pracach :) A u Shil teraz koń bardzo ladny :) Kolory też kocham ^^ łockie przy sobie kurde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 1432 trisy?- to fajnie. Bo wygląda to szczegółowo, a nawet optymalnie powinno to działać w grach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exigo Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Są zęby, więc aż 1884 trisy. I na tym koniec. Oczy zrobiłem, ale potem wywaliłem bo jednak psują charakter postaci, a ta przestaje być wtedy taka mrrroczna. ; p @Wojzax & inni: Więcej perspektyw oraz siatka pod tym linkiem. Filmika nie będę robił, bo nie ten net. ; ) https://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg @Shil: Cały post, czyli Sharpen, Bloom, DOF, AO, oraz tzw. Chromatic Aberration (wydaje mi się że o tej poświacie mówisz. Osoby noszące okulary z anty-refleksem mają taki efekt "realtime" i nie potrzeba do tego karty graficznej ;D ). Edit: https://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignis Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 To jest cudne. Swoją drogą Marycha się domaga bym napisał, że to najładniejsze co widziała na tym forum. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 tylko odbite światło mi się nie podoba, przeolbrzymione jest takie. Reszta piękna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 zarąbiste. rysowałeś to całe, czy to rozpixelowany obraz i tylko zmieniałeś kąt patrzenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 rozpikselowany obraz, zrobione różne warstwy. sam robiłem chyba tylko niebo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jedna praca Wojzaxa > wszystkie prace Japanstache Mistrzostwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jedna praca Wojzaxa > wszystkie prace Japanstache Mistrzostwo. powtarzam że to nie jest mój obraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Zaraz, ta parallaxa jest dziwna. Tło powinno się wolniej przesuwać od 1 planu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 4 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Zaraz, ta parallaxa jest dziwna. Tło powinno się wolniej przesuwać od 1 planu. chmura powinna się przesuwać razem z niebem na przykład. ogólnie jest mnóśtwo błędów, najlepeij je widać jak się postawi oba obrazki, zrobi zeza i wyostrzy wzrok. wtedy jest ładne 3d mam za to pomysł na fajną grę platformową, może zrobię jakieś graficzki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Raczej chodzi mi oto że u ciebie ta parallaxa jest zrobiona na odwrót: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 powtarzam że to nie jest mój obraz Zrozumiałem. Chodzi mi o technikę i sam pomysł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Jedna praca Wojzaxa > wszystkie prace Japanstache Mistrzostwo. Nie zgadzam się ani trochę ale cóż, każdy ma prawo do własnej opinii. Nie mówię, że to co Wojzax zrobił jest słabe, ale bez przesady, biorąc pod uwagę, że japan robi od podstaw, no i co innego grafiki na potrzeby gry, a co innego ot tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Przypominam, że efekt > technika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Przypominam, że efekt > technika. Rozumiem, że to jakaś ogólnoświatowe, jednomyślne prawidło? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Raczej. W przeciwnym wypadku słyszelibyśmy "ale ta gra ma niesamowity kod!" zamiast "ale świetna grafika!". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Raczej. W przeciwnym wypadku słyszelibyśmy "ale ta gra ma niesamowity kod!" zamiast "ale świetna grafika!". Nie raczej, każdy ocenia według swoich kryteriów, nie według takich jaki sobie wymyśliłeś. Nałożenie filtru < narysowanie tego samego z głowy od podstaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Może dlatego, że oceniamy dwie różne rzeczy? Ja to jak będzie się prezentować jako całość w grze, a Ty jak zostało to osiągnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Może dlatego, że oceniamy dwie różne rzeczy? Ja to jak będzie się prezentować jako całość w grze, a Ty jak zostało to osiągnięte. O tym mówię właśnie ;) A jeśli chodzi o prezentację w grze to ta metoda osiągania grafiki jest ultra-nieuniwersalna, więc wątpię, żeby w ten sposób jakaś gra powstała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Znaczy przez filtrowanie? Nie zgadzam się. Po odpowiedniej obróbce można fajne efekty uzyskać. Kiedyś zrobiłem coś takiego ( bazą były zdjęcia ), pracowałem nad czymś co da dobre efekty przy małym nakładzie pracy. I myślę, że udało mi się uzyskać dość zadowalający efekt jak na 30 minut pracy. Myślę również, że gdybym poświęcił temu ciut więcej to miałbym coś bardzo cieszącego oko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 5 Maja 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Chodzi mi o dodaniu do tego animowanych postaci, które by nie clashowały stylem (chyba, że ktoś bez tego chce grę robić) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 A nie było przypadkiem tytułu który coś takiego zrobił? Znaczy tłami były po prostu uproszczone zdjęcia, a postacie były przerysowane z nagranego realnego ruchu człowieka albo zrobione tą samą metodą co tła. Wyglądało to nieźle. Jakaś stara gra point and click. Woock by wiedział o którą mi chodzi, ja nie pamiętam tytułu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Tymon usuniesz te 2 szare kradraty? plissss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Są zęby, więc aż 1884 trisy. I na tym koniec. Oczy zrobiłem, ale potem wywaliłem bo jednak psują charakter postaci, a ta przestaje być wtedy taka mrrroczna. ; p @Wojzax & inni: Więcej perspektyw oraz siatka pod tym linkiem. Filmika nie będę robił, bo nie ten net. ; ) https://gmclan.org/uploader/3290/ork_wiecej_info.jpg @Shil: Cały post, czyli Sharpen, Bloom, DOF, AO, oraz tzw. Chromatic Aberration (wydaje mi się że o tej poświacie mówisz. Osoby noszące okulary z anty-refleksem mają taki efekt "realtime" i nie potrzeba do tego karty graficznej ;D ). Edit: https://gmclan.org/uploader/3290/ork_z_helmem.jpg To w końcu ork czy wampir ? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się