Skocz do zawartości

legenda żywiołów


Xarfron

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: legenda żywiołów

 

Gatunek: przygodówka

 

Prolog.

Dawno dawno temu istniało królestwo żywiołów otoczony magiczną barierą dzięki której potwory i bestie nie mogły się wedrzeć do środka utrzymywana przez bractwo żywiołów. Panował w nim dobry i prawowity król, król ten miał brata złego i mrocznego Mefisto który interesował się zakazaną magią, zawiść i zazdrość spowodowały próbę zabójstwa króla, jednak próba się nie udaje zostaje przyłapany i skazany na śmierć, pomimo nie okazania skruchy król lituje się nad bratem i postanawia go wygnać z królestwa, schańbiony brat obiecuje że się jeszcze zemści. Mefisto wchodzi w pakty z tamtejszymi bestiami i potworami, wciąż studiuję zakazaną magię i tworzy armię ciemności. Czarne chmury zaczynają zbierać się nad królestwem żywiołów zwiadowcy donoszą królowi o poczynaniach brata, który zaczyna przygotowania na wojnę. Stało się armia ciemności zaczęła napierać na królestwo, lecz bariera skutecznie odpiera ataki jednak wrogów wciąż przybywało a siła bariery powoli słabła, by wreszcie ugiąć się pod naporem wrogów, Walka była dość wyrównana jednak siły zła zaczęły przeważać. Ostatnim bastionem wojsk króla był klasztor bractwa żywiołów gdy na zewnątrz toczyły się walki pychy Mefisto by udowodnić że jest największym magiem wkradł się do komnat w których przesiadywała starszyzna bractwa, Najwyżsi z magów żywiołów. Mefisto jednak zostaję pokonany a jego zła dusza uwieziona po wsze czasy w magicznej szkatułce, jednak było już za późno by uratować królestwo od armii ciemności, wtedy to magowie resztkami sił wykonują ostatni czar tak potężny że całe królestwo pochłonęła ziemia a magi znikła z tego świata i tak równowaga została przyrzucona i też na tym kończy się legenda. Nie wiadomo czy ktoś przeżył tamte zdarzenia i co stało się z szkatułką w której wciąż niespokojny duch mrocznego Mefisto spoczywa uwięziona.