Skocz do zawartości

legenda żywiołów


Xarfron

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: legenda żywiołów

 

Gatunek: przygodówka

 

Prolog.

Dawno dawno temu istniało królestwo żywiołów otoczony magiczną barierą dzięki której potwory i bestie nie mogły się wedrzeć do środka utrzymywana przez bractwo żywiołów. Panował w nim dobry i prawowity król, król ten miał brata złego i mrocznego Mefisto który interesował się zakazaną magią, zawiść i zazdrość spowodowały próbę zabójstwa króla, jednak próba się nie udaje zostaje przyłapany i skazany na śmierć, pomimo nie okazania skruchy król lituje się nad bratem i postanawia go wygnać z królestwa, schańbiony brat obiecuje że się jeszcze zemści. Mefisto wchodzi w pakty z tamtejszymi bestiami i potworami, wciąż studiuję zakazaną magię i tworzy armię ciemności. Czarne chmury zaczynają zbierać się nad królestwem żywiołów zwiadowcy donoszą królowi o poczynaniach brata, który zaczyna przygotowania na wojnę. Stało się armia ciemności zaczęła napierać na królestwo, lecz bariera skutecznie odpiera ataki jednak wrogów wciąż przybywało a siła bariery powoli słabła, by wreszcie ugiąć się pod naporem wrogów, Walka była dość wyrównana jednak siły zła zaczęły przeważać. Ostatnim bastionem wojsk króla był klasztor bractwa żywiołów gdy na zewnątrz toczyły się walki pychy Mefisto by udowodnić że jest największym magiem wkradł się do komnat w których przesiadywała starszyzna bractwa, Najwyżsi z magów żywiołów. Mefisto jednak zostaję pokonany a jego zła dusza uwieziona po wsze czasy w magicznej szkatułce, jednak było już za późno by uratować królestwo od armii ciemności, wtedy to magowie resztkami sił wykonują ostatni czar tak potężny że całe królestwo pochłonęła ziemia a magi znikła z tego świata i tak równowaga została przyrzucona i też na tym kończy się legenda. Nie wiadomo czy ktoś przeżył tamte zdarzenia i co stało się z szkatułką w której wciąż niespokojny duch mrocznego Mefisto spoczywa uwięziona.

 

archeolog odkrywa dziwne ruiny pochłonięte w piaskach pustyni a w nich dziwną zapieczętowaną szkatułkę, myśl o skarbach kryjących się w niej sprawia że ja otwiera, jednak nic w niej nie ma po czym szkatułka w dziwny sposób się topi a na pustyni na chwile zapada zmrok. Potwory zaczęły wyłaniać się z zmroku w całym królestwie Goodfairn a samego archeologa opętuje zły mag.

Nasz ojciec wybiega pomóc mieszkańcom miasteczka a nam każe zostać w środku.

 

Opis:

 w grze będziemy mieli do czynienia z różnymi rodzajami wrogów takimi jak zombi, kościotrupy, nietoperze, gohule, mroczni magowie, itp. by zwyciężyć będziemy musieli zwiedzić starożytne świątynie w których znajdziemy magiczne artefakty oraz obudzimy magów z bractwa żywiołów (ci z legendy) po obudzeniu wszystkich dostaniemy informacje o położeniu magicznej zbroi z mieczem i tarczą dzięki którym będziemy w stanie pokonać raz na zawsze złego maga.

 

Autorzy:

Programowanie:
ja

Fabuła:
ja

Grafika:
ja

Screeny:

lx002.pnglx001.png

Koncept Art mapy Goodfairn

map001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno dawno temu istniało królestwo żywiołów otoczony magiczną barierą dzięki której potwory i bestie nie mogły się wedrzeć do środka utrzymywana przez bractwo żywiołów, panował w nim dobry i prawowity król,

inspired be Gothic I

Mefisto który interesował się zakazaną magią, zawiść i zazdrość spowodowały próbę zabójstwa króla

Mefisto wchodzi w pakty z tamtejszymi bestiami i potworami, wciąż studiuję zakazaną magię i tworzy armię ciemności,

to też od razu skojarzyłem z Ghotic'iem I >z xardasem.

 

Fabuła jest według mnie bardzo dobra, nie ma niedomówień wszystko jest tak jak powinno ale:

archeologa opętuje zły mag
skąd się on wziął czyżby campił na niego? a może to ten Mefisto.

 

Na screenach zaciekawiły mnie te otwory w trawie, wykopane jakby szpadlem, co to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow Legenda mnie pochłonęła historia wspaniała gra warta uwagi ale narasta mnie pytanie czy ta gra będzie zawierała elementy rpg jak tak to już mogę się zabić za tą grę :D :wub: . I ile zrobiłeś % gry oraz kiedy będzie wydana.

 

Edit. Ktoś mnie wyprzedził o 3 minuty... a bo czytałem i nie dałem refresha :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inspired be Gothic I

Jak zacząłem myśleć o barierze chroniącą miasto też mi się skojarzył z gothic (barierę może i opuszczę a zostawię samą wojnę)

ale ta bariera blokuje tylko potwory 

 

Fabuła jest według mnie bardzo dobra, nie ma niedomówień wszystko jest tak jak powinno ale:

skąd się on wziął czyżby campił na niego? a może to ten Mefisto.

No z pustej szkatułki która rozpuściła się archeologowi w rękach, i tak to ten Mefisto.

Wow Legenda mnie pochłonęła historia wspaniała gra warta uwagi ale narasta mnie pytanie czy ta gra będzie zawierała elementy rpg jak tak to już mogę się zabić za tą grę

No niestety jest to przygodówka. I choć tu pojawił się wątek gothica (po cześć przypadek :P) to jednak to będzie coś bardziej przypominające grę legend of zelda.

 

I ile zrobiłeś % gry oraz kiedy będzie wydana.

Ciężko mi ocenić w procentach ale to dopiero początki, projekt jest na dłuższą metę

no zgaduje że z parę miesięcy mi to zajmie (szkoła itp.) ale co jakiś czas będę updatował i wrzucał tu nowinki. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę błędów ci wytknę na początku:

schańbiony brat

wciąż studiuję zakazaną magię

jednak zostaję pokonany

Ale to tylko błędy ortograficzne...

Fabuła, jak wyżej napisał HuderLord, zalatuje Gothicem, ale jest całkiem ciekawa.

Screeny są super! Najlepszy jest bohater, kwiatki też bardzo ładne, dodają grze uroku.

Wygląda na to, że znowu mam na co czekać! :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma to jak cała fabuła opisana w dwóch zdaniach. Dałbyś tam gdzieniegdzie kropki :D I od kiedy zbroja składa się z miecza?

Trochę powinieneś jeszcze popracować nad tą fabułą. Grafika mi się podoba, serio jest cała twoja? Czy w grze będzie jakiś interfejs?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grafika mi się podoba, serio jest cała twoja? Czy w grze będzie jakiś interfejs?

Tak grafika pixel po pixelku moja, choć po nie kąt cała gra jest wzorowana na zelda link's awakening z game boy'a

 

Chodzi ci o hud ?

Tak będzie głównie na monety i życie jak i magie 

poza tym będzie coś w rodzaju ekwipunku.

Parę błędów ci wytknę na początku:

Ale to tylko błędy ortograficzne...

Open office musiał mi ich nie wyłapać :P

Grafika pewnie nie twoja (tylko przypuszczenie) bo nie raz się spotkałem z identyczną. No, trzeba poczekać na demko ;p

Jak już wspomniałem moja

bo nie raz się spotkałem z identyczną.

Tak np. w zelda link's awakening. Poprawka, No nie identyczna a podobna :P :)

 

To będzie w końcu RPG, czy przygodówka, jak rpg to dobrze, bo chętnie bym w to zagrał, tylko skończ tą grę.

No niestety jest to przygodówka.

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prolog.

Dawno dawno temu istniało królestwo żywiołów otoczony magiczną barierą dzięki której potwory i bestie nie mogły się wedrzeć do środka utrzymywana przez bractwo żywiołów, panował w nim dobry i prawowity król, król miał brata złego i mrocznego Mefisto który interesował się zakazaną magią, zawiść i zazdrość spowodowały próbę zabójstwa króla, jednak próba się nie udaje zostaje przyłapany i skazany na śmierć, pomimo nie okazania skruchy król lituje się nad bratem i postanawia go wygnać z królestwa, schańbiony brat obiecuje że się jeszcze zemści, Mefisto wchodzi w pakty z tamtejszymi bestiami i potworami, wciąż studiuję zakazaną magię i tworzy armię ciemności, czarne chmury zaczynają zbierać się nad królestwem żywiołów zwiadowcy donoszą królowi o poczynaniach brata, który zaczyna przygotowania na wojnę, stało się armia ciemności zaczęła napierać na królestwo, lecz bariera skutecznie odpiera ataki jednak wrogów wciąż przybywało a siła bariery powoli słabła, by wreszcie ugiąć się pod naporem wrogów, walka była dość wyrównana jednak siły zła zaczęły przeważać ostatnim bastionem wojsk króla był klasztor bractwa żywiołów gdy na zewnątrz toczyły się walki pychy Mefisto by udowodnić że jest największym magiem wkradł się do komnat w którym przesiadywała starszyzna bractwa, najwyżsi z magów żywiołów,jednak zostaję pokonany a jego zła dusza uwieziona po wsze czasy w magicznej szkatułce jednak było już za późno by uratować królestwo od armii ciemności, wtedy to magowie resztkami sił wykonują ostatni czar tak potężny że całe królestwo pochłonęła ziemia a magi znikła z tego świata i tak równowaga została przyrzucona i też na tym kończy się legenda, nie wiadomo czy ktoś przeżył tamte zdarzenia i co stało się z szkatułką w której wciąż niespokojny duch mrocznego Mefisto spoczywa uwięziona.

 

archeolog odkrywa dziwne ruiny pochłonięte w piaskach pustyni a w nich dziwną zapieczętowaną szkatułkę, myśl o skarbach kryjących się w niej sprawia że ja otwiera, jednak nic w niej nie ma po czym szkatułka w dziwny sposób się topi a na pustyni na chwile zapada zmrok, potwory zaczęły wyłaniać się z zmroku w całym królestwie Goodfairn a samego archeologa opętuje zły mag

nasz ojciec wybiega pomóc mieszkańcom miasteczka a nam każe zostać w środku.

 

 

długaśny ten prolog, nie wiem co to za mania na gmclanie że 50% fabuł zawiera więcej wątków które działy się przed grą niż w samej grze, mam nadzieje ze jakos ciekawie to przedstawisz wszystko w gierce :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabularnie - niedorozwinięty kuzyn Zeldy.

Przykro mi fabułę w żaden sposób nie opierałem na zeldze. Jest to twór własny :)

długaśny ten prolog, nie wiem co to za mania na gmclanie że 50% fabuł zawiera więcej wątków które działy się przed grą niż w samej grze

Szczerze nie zauważyłem za wiele takich prologów :)

mam nadzieje ze jakos ciekawie to przedstawisz wszystko w gierce

No fakt po to mniej więcej przygotowałem prolog by go wykorzystać jako wstęp do gry,

trzeba będzie wymyślić jakieś ciekawe cut sceny.

 

Obecnie pracuje nad mapą i grafiką postaci :)

 

ps. z tą zbroją czepiacie się opisu który ma jedynie za zadanie opisać wam

co mniej więcej będzie działo się w grze i nie jest zbyt detaliczne, parzcież nie będę pisał całej solucji (Zwłaszcza że cała koncepcja, główne cele, game play może mniej lub bardziej się jeszcze nie raz zmienić) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Graficznie - niedorozwinięty kuzyn Zeldy.

zależy której części :P~~

 

poza tym grafika jest moją własną jedynie styl rodzaj game play ma być podobny do zeldy i tyle -_-

równie dobrze można powiedzieć że graficznie przypomina masę gier np. postać z pierwszych final fantasy, albo sprity jak już było wspomniane z rpg makera. Ale jaki to ma sens ?

To tka jak porównywać duke nukem'a ,serious sam'a , czy doom'a ,też game play mają zbliżony i co z tego ? Nic każdą grę można praktycznie tak porównać -_-  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...