Skocz do zawartości

O kolizji ;/


Shumix

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko nie zapominaj o argumentach. W Twoim przypadku, to będzie coś takiego:

GML
if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,solid,0,1)

{

//rzucasz czasy

}

 

 

E:

chyba solid nie będzie sprawdzało, czy obiekty są solid więc zamiast tego daj:

GML
if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1)

{

//rzucasz czasy

}

 

Chociaż już sam nie wiem jak to było :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
dzięki zaraz zobacze,(a ty gnysek to chyba nonstop na forum pomagasz xD)

 

Nie, pomagam tylko jak wymaga to max. dwóch zdań z mojej strony. Nie lubię się przemęczać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko nie zapominaj o argumentach. W Twoim przypadku, to będzie coś takiego:

GML if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,solid,0,1)

{

//rzucasz czasy

}

 

 

E:

chyba solid nie będzie sprawdzało, czy obiekty są solid więc zamiast tego daj:

GML
if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1)

{

//rzucasz czasy

}

 

Chociaż już sam nie wiem jak to było :(

 

dzięki ale porpawnie jest

GML
if collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1)

{

//rzucasz czasy

}

 

gmclan.org/up60...2_RPGv0_14.html

gnysek możesz obejrzeć moją gre i powiedzieć jak zrobić ją lepiej?

EDIT:chodzi np. o potworki które się walą po ścianach i można spokojnie od niech uciec xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...