Shumix Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Jak zbadać czy na drodze jest coś solid? np. robie czar i niestety mogę atakować potworki za ściany jak wybadać czy na drodze do (x,y) jest coś solid ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Października 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 GML collision_line(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 dzięki zaraz zobacze,(a ty gnysek to chyba nonstop na forum pomagasz xD) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Tylko nie zapominaj o argumentach. W Twoim przypadku, to będzie coś takiego: GML if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,solid,0,1) { //rzucasz czasy } E: chyba solid nie będzie sprawdzało, czy obiekty są solid więc zamiast tego daj: GML if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1) { //rzucasz czasy } Chociaż już sam nie wiem jak to było :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 30 Października 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 dzięki zaraz zobacze,(a ty gnysek to chyba nonstop na forum pomagasz xD) Nie, pomagam tylko jak wymaga to max. dwóch zdań z mojej strony. Nie lubię się przemęczać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 Tylko nie zapominaj o argumentach. W Twoim przypadku, to będzie coś takiego: GML if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,solid,0,1) { //rzucasz czasy } E: chyba solid nie będzie sprawdzało, czy obiekty są solid więc zamiast tego daj: GML if !collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1) { //rzucasz czasy } Chociaż już sam nie wiem jak to było :( dzięki ale porpawnie jest GML if collision_line(x,y,xDOCELOWY,yDOCELOWY,object_get_solid(all),0,1) { //rzucasz czasy } gmclan.org/up60...2_RPGv0_14.html gnysek możesz obejrzeć moją gre i powiedzieć jak zrobić ją lepiej? EDIT:chodzi np. o potworki które się walą po ścianach i można spokojnie od niech uciec xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 ustaw przeciwnikom jakieś pathe czy cuś, i dopiero gdy gracz jest w odleglosci np.100 px i nie koliduje między nimi ściana, to wtedy przeciwnik dopiero atakuje. Bo obecnie śmiesznie to wygląda, jak 'napierają' ciągle w ścianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 nieżle no nie xD walą się o ściane ale właśnie nad tym pracuje ;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 a tak poza tym, to jest całkiem nieźle, jednak styl walki zanudza. Postaraj się o jakieś animacje i bardziej złożony atak, niż tylko trzymanie lpm :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 30 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 bardziej złożony atak, niż tylko trzymanie lpm to nie trzymanie wystarczy kliknąć xD a co myślisz o tym? https://gmclan.org/up6056_12_RPGv0_16.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 30 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2009 a co myślisz o tym? Myślę, że jest gorzej :P Tak teraz pomyślałem sobie - zostaw tak jak teraz, a przy przytrzymaniu myszy ładuje się pasek siły i bohater wykonuje jakiś potężny cios :) Jak nie dasz rady, to zaraz mogę jakimś kodem rzucić :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 31 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 to zostawić jak z patchem czy bez xD? i jak trzeba trzymać za każdym razem? i wybierasz moc ciskając dłużej lub krócej? lepiej daj jakieś kody ;p;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 31 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2009 Teraz jest lepiej bo bynajmniej mają jakiś path finding ale nadal widzą przez ściany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shumix Opublikowano 1 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2009 mają nos to nie widzą tylko czują xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się