XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 omgomgomg lololololololol Distorted bedzie w 3D a nie w 2D chyba bo moj grafik umie w 3D robic modele ale ja nie umiem zrobić kamery w 3D i zwracam się do was :) poda mi ktoś kod jak zrobić kamerę która jest... no tak samo jak w gta san andreas że se ruszam przyblizam i oddalam i ta kamera podąża za danym x, y i z bede bardzo wdzieczny, a za razem przeanalizuje kod i moze sczaje wreszcie tą kamere (dotychczas nie, bo na matmie mam kurde dzielenie mnozenie i takie syfy) ed: aha i bardzo ważne też: jakie formaty modeli moge konwertowac tym marcepanem do gm'a? i jak to zrobic, jakis artykul czy cos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Gm do CzyDe bez wtyczek się nie nadaje, ale jak już koniecznie chcesz robić ten pokaz slajdów to marzipan obsłuży 3ds, obj, asc, x, txt. Wczytujesz, eksport do gm model, w gm d3d_model_load i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 no dobra thx, to teraz dwie rzeczy potrzebuje: - kamera (w co wątpie ze ktos mi zrobi) - wiecej informacji: - jak obracac model - jak rysowac model i takie tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 TO i TO TEŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 dobra. Proszę o kurs 3D, taki efektywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Zrozum, że gmowe 3d jest syfne i nic na tym nie zrobisz. Ultimate3d był dobry, ale już od dawno dawna nie rozwijany, więc nauka jego nie ma sensu. Czyli podsumowując - potrzebujesz 3d - odpuść sobie gma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 mówisz tak jak ja po nie udanej próbie zrobienia gry mmorpg jakos Crimelife 2 jest niczym gta san andreas nic nie zamula a jest w gmie robione. uparłem się i koniec sam musze zobaczyć czy bedzie sie ciąć czy nie itd. jesli tak to wtedy odpuszcze sobie gm'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 byłbyś na bierząco to byś wiedział że Crimelife zamula i dla tego wersja 3 jest pisana od dłuuugich miesięcy pod (już nie wspierany) Ultimate3D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 jakos Crimelife 2 jest niczym gta san andreas nic nie zamula a jest w gmie robione. Tylko pamiętaj, że to robił człowiek, który w GMie siedzi wiele lat, i naprawdę zna się na tym, więc z optymalizacją też nie ma problemu. A Ty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 no dobra ale proszę tylko o namiary na jakiś kurs który sprawi ze bede wiedzial chociaz jak obrocic model lub go narysowac... no i chce sie przekonac na wlasnej skorze ze bedzie sie cielo. ale zalozmy ze bedzie cielo to co wtedy mam począć? bo na c++ to w ogole nie wykonywalne dla mnnie chyba ze by byl jakis gotowy silnik, delphi sie nie nadaje .. no to dupa e: chyba ze sa jakies specyficzne środowiska do gier 3d e2: ale i tak gm to mój "żywioł" i najlepiej mi w nim więc to ultimate3d bym mogl sprobowac.. co z tego ze nie jest wspierane, wazne ze dziala e3: a moze co stakiego jak "Xtreme3dV2" ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 22 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 Tak, fps creator ;x Dark basic na przykład, ale nie w GM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 22 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2009 narazie potyram troche w Xtreme3D jak coś załapie to to przetestuje porobie cos w d3d. chcialbym tą kamere zrobic, ale teraz nie wiem jak skonfigurować ją bo nie wiem od czego są te ostatnie argumenty d3d_set_projection_ext(xfrom,yfrom,zfrom,xto,yto,zto,xup,yup,zup,angle,aspect,zn ear,zfar) angle - to chyba obrót normalny to na 0 aspect - nie mam pojęcia znear - nie wiem.. "z" bliskie zfar - i "z" dalekie? bo chce zrobic kamerę jak w gta san andreas, a jak sie nie uda to chociaz tak zeby zza plecow i w kierunku ziomka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Christoph Peters ciągle rozwija swój U3D ale od wersji 3.0 jest dostępny tylko na c++. Z gmem skończył na wersji 2.1 chyba. wersjia 2.1 pod gma ma dobrą dokumentację wszystko pisze krok po kroku. Ja bym go użył pomimo że na gma nie jest rozwijany bo jego możliwości nawet w wersji 2.1 są bardzo duże. EDIT: Według mnie nakuka GMowego 3D jest bezużyteczna i lepiej od razu znajdź jakiś silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 pffff... ale ja chce! jak bedzie mi nie odpowiadac to sobie wtedy znajde silnik. i niech mi ktos wreszcie wytlumaczy te 4 ostatnie argumenty bo zaraz sie wku***wie chce je zakumac już od dlugiego czasu ale nikt mi nie chce powiedziec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 mnie zaś wk***ia takie podejście. GML d3d_set_projection_ext( xfrom,yfrom,zfrom, // punkt z którego kamera patrzy xto,yto,zto, // punkt na który kamera patrzy xup,yup,zup, // wektor "góry" kamery, ważny przy bardziej zaawansowanym ruchu kamery angle, // kąt stożka widoku, standardowo 45 aspect, // aspekt obrazu (4/3, 16/9, szerokość/wysokość) znear, // najbliższa granica bufora głębi zfar) // najdalsza granica bufora głębi</span> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Nie rób sobie jaj PsichiX, dobrze wiesz że najdalsza granica bufora głębi dla Michała to w ogole nie wykonywalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 23 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 najdalsza granica bufora głębi to będzie że jak daleko ma patrzeć? e: czyli 500,0 dałem i jest git e2: no i git i juz wiem jak zrobic kamere taka jak w san andreas p.s - to ext nawet nie potrzebne, chyba ze to angle to sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 miales racje wojzax. bufor glebi to zakres pola widzenia inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Bufor głębi jest zawsze taki sam... ZAWSZE ( 32 lub 16 bitowy, zależy od utworzenia ) Natomiast "najdalszą granicę" ustawia się przy ustawianiu projekcji kamery, to już coś innego niż bufor głębi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 przecież nie napisałem rozmiar, a zasięg bufora głębi, kondziu. zasięg to graniczne wartości liczbowe, przecież wiesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 23 Października 2009 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 przecież nie napisałem rozmiar, a zasięg bufora głębi bufor glebi to zakres pola widzenia inaczej Nic nie napisałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 sory, zakres, nie zasięg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 23 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2009 Ja tam wole robić w 2d. Mam pytanie. Czy ktoś z was widział grywalną grę 3d robioną w gm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Choćby wyżej wspomniane Crime Life 2. na YYG jakieś mario też były. Znajdzie się trochę tego, choć wiele z nich zbyt fajne nie są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 problem w tym ze crime life 2 - co by o nim nie mowic - mial ladna grafike, fajnie wszystko zrobione, sterowanie kamera pojazdy itp.. ale grywalny to on nigdy nie był ;-I Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się