Skocz do zawartości

Battle.Net


Kargul

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Otóż chciałbym zrobić w GM 7 PRO coś w stylu "battle.net" Blizzarda. A dokładniej że mam sobie grę i powiedzmy jest room "gry". I w tym roomie Jest lista wszystkich stworzonych gier. Są to zmienne ustawione w rządku. Jak tworzę grę to pojawia się pod ostatnią. I jak kliknę w taki napis gry, to dołącza do roomu "gra" i zaczynamy zabawę :D

 

I teraz pytanie. Najprościej: Jak to zrobić? :P A gorzej: czy da się to zrobić w 39dll?

Proszę o pomoc, ewentualnie przykład. Z góry dziękuję.

Pozrawiam :thumbsup:

 

e: aha oczywiście przez internet takie granie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla hardkorów - wine, wysoce nie zalecane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu nie zalecane?

Ty porównujesz stare wersje Wine, a tak naprawdę nowe to kozaczą, są bardziej dopracowane i naprawdę dużo aplikacji uruchamiają, a same biblioteki są dość dopracowane ... Nie znaczy, że wszystkie odpali, ale znaczną większość

Dodatkowo jak napiszesz w GM 5.3, to lepiej, bo nie wymaga Akceleratora, więc będzie szybko chodziło

 

Poza tym Linux nie jest taki zacofany i zapewne są biblioteki odpowiadające Windowsowym

 

Fervi

 

PS. 800 Posts :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do master serwera to można to zrobić inaczej :] np: użyć FTP :] Jak ktoś zakłada serwer to na www.strona.pl/serwy/ zaklada sie strona z nazwa serwera i wszystkimi parametrami(ip,port,max graczy itp) a przy wylaczeniu usuwa.Przy włączeniu clienta, ten ściąga wszystkie pliki z www.strona.pl/serwy/ i wyświetla liste :] I potem dołącza :]

Plik wysyłany na strone może wyglądać np tak:

GML
//GMserwerPolska.serv

ip=192.111.111.1

port=12345

maxgraczy=100

 

co do tego jak to zrobić to najlepiej na ini :] co do multiplayera to może byś tak spojrzał że niedawno wyszły kursy PO POLSKU na STRONIE GŁÓWNEJ o 39dll ;]

 

sry za double

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

nic się nie zapętla.

 

 

create:

GML
t[0] = 'sprite0.gif';

t[1] = 'sprite1.gif';

...

t[30] = 'sprite30.gif';

mx = 30;

curr = 0;

 

step

GML
global.sprite[curr] = sprite_add( t[ curr ] ,0,0,0,0,0,0,0);

curr +=1;

if curr > mx then instance_destroy();

 

draw:

GML
draw_rectangle(10,10,40,20,true);

draw_rectangle(10,10,10+curr,20,false);

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...