Skocz do zawartości

Lollipop ate my donuts ! flying slippers


Nikas

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 267
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Przede wszystkim koncepcja gry jest bardzo archaiczna, niestety przyszło mi do głowy także słowo prymitywna, ale to jednak za mocno powiedziane by było. Takie chodzenie i strzelanie było (albo i jest, nie wiem) w przykładach w GMie. :(

Animacji praktycznie nie ma, te 2 pixelki nóżek nie liczą się, chociaż chodzenie po drabinie by się

przydało i strzał zajedwabistą magiczną kuleczką szczęścia .

Może się mylę, mimo wszystko na mnie wrażenia nie wywarło. A graficzka na screenach ma swój klimat ;)

 

BTW To rozjaśnienie naprawdę się przydało. Na filmiku było za ciemno.

Pojawianie się w drzwiach i możliwość szybkiej śmierci (1:06 filmiku lub coś koło tego) zaraz po tym ssie także - przez takie zagrywki (no i ten sekret...) powstaje gra dla "hardkorów" i jej twórcy którzy znają rozlokowanie wszystkiego dokładnie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to wcześniej określiłem brak elastycznośći :P także uważam że tutaj powinien byś lepszy engine bo teraz to grafika >> engine ( czytaj grafika dużo lepsza od napisanego kodu )

EDIT: jak zdołasz uzyskać coś takiego to będzie git

.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.jaskinia przecież jest już poprawiona i nie jest w niej tak ciemno

2.animacja również dzisiaj została przeze mnie poprawiona, zrobię jeszcze to wyczapiste strzelanie kulką szczęście tymy

3.coś czuję, że gra się tak szybko nie pokaże

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Offtopując:

53614300.png

 

Zbieg okoliczności? xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

przyciski odblokują np. drzwi do jaskini, albo otworzą klatkę z jakimś artefaktem za który dostaniemy dużo pkt

klejuzłygłupi: to sfailowane lustro było robione na szybko ;[

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyciski odblokują np. drzwi do jaskini, albo otworzą klatkę z jakimś artefaktem za który dostaniemy dużo pkt

klejuzłygłupi: to sfailowane lustro było robione na szybko ;[

 

Laser będzie fajny ale jak się będzie płynnie wysuwał z tej rury, a nie że się po prostu pojawi, a mam takie pytanie, a jak fizyka gry bo jak będzie taka jak w johnym to gra będzie mało grywalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

http://www.imagic.pl/files//13637/LAMDFS/l...nowy%20jest.png

nowy screen, posłuchałem stasia i gra wraca do korzeni, czyli proste ale ciekawe lvle które zaczynam robić od nowa, screen z drugiego lvla

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...