Skocz do zawartości

Nowa gra 3D w stylu Gothic I


nadro

Rekomendowane odpowiedzi

na stronce GMa są takie pliki pdf (niby takie 'gazetki gma') gdzie można poczytać o zrobieniu własnej firmy robiącej gry i o samym robieniu gier.

 

No więc tam można wyczytać że zrobienie samemu takiej gry zajmie jednej osobie 6-7 lat :)

Jeśli jesteś bardzo doświadczonym programistą i grafikiem w jednym oczywiście ;)

 

Więc uważam że chłopak ma całkiem dobre szanse ;) trzeba mu tylko życzyć wielu dobrych chęci i wytrwałości :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 272
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dobrze powiedziane:

Więc uważam że chłopak ma całkiem dobre szanse ;) trzeba mu tylko życzyć wielu dobrych chęci i wytrwałości :)

Też uważam, że za około 7 lat doczekamy się bardzo dobrej gierki. Swoją drogą ciekawe, jakie w tedy będą procki. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Co to optymalizacji silnika to Irrlicht jest z tego co słyszałem bardzo dobrze zoptymalizowany. Kod napisany przeze mnie też nie powinien być zbyt żle zoptymalizowany. Co wymagań sprzętowych to nie powinny być zbyt duże sądzę że ok 800MHz wystarczy i ok. 128 ramu. Nie zamierzam obładowywać grafy zbędnymi detalami. A jeśli chcecie pograć w najbliższym czasie to zapraszam na http://subcultures.prv.pl . Pracuję w produkcji tego projektu jako grafik 3d. Za pół roku gra ujrzy światło dzienne :)

 

EDIT

Chcę wszystkich poinformować iż planuję dodać do gry system TheorionString co umożliwi lepszą optymalizacją kodu. Jeśli graliści w BloodGiver to chcę powiedzieć iż moja gra będzie potobna tyle tylko że będzie bardziej rozbudowana i ładnijsza graficznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież mówię że będzie bardziej rozbudowana (chcę zrobić świat gdzieś rozmiarów Gothic'a I no może minimum gdzieś 3/4 świata Gothic'a) Narazie pracuję wykorzystując tylko możliwości silnika Irrlicht i silnika skryptowego glEn autorstwa twórcy Bloodgivera i w oparciu o te dwie technologie (oczywiście dodam też silnik odpowiadający za dźwięk) ukaże się Demo (mała mapa, góra 4 razy większa od tej z Bloodgivera i mała ilość npc a do tego tylko jeden lub góra dwa questy). Wydanie palnuję gdzieś za trzy miesiące ale będe was na bieżąco informował o postępach. Być może będzie to gra typu Open Source i będą dwie wersje: pod Windowsa i Linuksa. Większą uwagę kładę na tę drugą wersję ale co nie znaczy że wersja dla windowsa będzie gorsza. Będo wyglądały tak samo i grać się w nie będzie też tak samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O w morde..! daje 9/10 wobec tego iż jest to narazie projekt.

Kurde muszę powiedzieć, że bardzo imponujące :) Muzyczka z GOTHIC'a pasuje idealnie ;) Giera ma klimat i wciąga, szkoda że nie ma więcej :) ale wiem jak to jest z projektami i wyobrażam sobie, że całą masę czasu poświęciłeś nad tym. Zmień skina gracza, bo wygląda trochę jakby dzisiejsza moda trafiła w tamte czasy ;) Gratuluje ! Będę trzymał oko nad tym projektem :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest takiego złego w tym adresie? bigshark mam nadzieję, że pamietasz o naszej umowie dotyczącej przyznania racji którejś ze stron jak wyjdzie projekt :) Dopilnuję abyś za dwa miesiące (gdy wyjdzie demo) przyzanł mi rację co do stworzenia gry :) Pozdro (właśnie piszę silnik zachowania dialogów. narazie jst w konsoli ale zasada działania będzie wykorzystana w grze. jutro zamieszcze go w necie)

 

Właśnie zamieściłem demo dialogu pod tym adresem http://members.lycos.nl/nadro/download/StormTEXT_demo.exe

 

Uwaga! Aplikację odpalajcie przez konsolę dos'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznijmy od tego że:

1. pliki z tego lycos-u ściągajcie za pomocą: prawy przycisk myszy -> zapisz ten element docelowy jako....

2. Gra będzie miała tytuł "Krzyżowcy" ; "Crusaiders"

3. Będzie opierała się na silniku skryptowym Glory wykorzystującym Theorion'a

 

Sorka ale przez przypadek wyedytowałem poprzedni posta. Ale sposób z tymi linkami nie działał więc nie ma czego żałować :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Narodził się pewien problemik co do gry. Nasunął mi się pomysł aby zrobić grę dotyczącą katasrrofy w Czernobylu. Wiem, że nadchodzi Stalker ale przecież Gothic też był a ciągle wychodzą podobne gry. W takim momencie z walk na miecze nastąpiła by zmiana na walki z karabinami i pistoletami w roli głównej. Główny nacisk położony był by na fabułę i dialogi. Walka to by była rzecz drugorzędna. Wciąż gar to by był RPG tele że w obecnych czasach. Jak Wam spodobał się ten pomysł? Liczę na wasze wypowiedzi. A co do screenów to w związku ze zmianą pomysłu gry przesuniete zostałyby o dodatkowy tydzień. (musiałbym przecież zrobić nowe modele 3d i texturki :) ) Co do grafiki to będzie na dość wysokim poziomie :) ale o tym już chyba na pocztku tematu mówiłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...