David Dark Opublikowano 12 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2006 na stronce GMa są takie pliki pdf (niby takie 'gazetki gma') gdzie można poczytać o zrobieniu własnej firmy robiącej gry i o samym robieniu gier. No więc tam można wyczytać że zrobienie samemu takiej gry zajmie jednej osobie 6-7 lat :) Jeśli jesteś bardzo doświadczonym programistą i grafikiem w jednym oczywiście ;) Więc uważam że chłopak ma całkiem dobre szanse ;) trzeba mu tylko życzyć wielu dobrych chęci i wytrwałości :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Valdemor Opublikowano 13 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2006 Dobrze powiedziane: Więc uważam że chłopak ma całkiem dobre szanse ;) trzeba mu tylko życzyć wielu dobrych chęci i wytrwałości :) Też uważam, że za około 7 lat doczekamy się bardzo dobrej gierki. Swoją drogą ciekawe, jakie w tedy będą procki. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Co to optymalizacji silnika to Irrlicht jest z tego co słyszałem bardzo dobrze zoptymalizowany. Kod napisany przeze mnie też nie powinien być zbyt żle zoptymalizowany. Co wymagań sprzętowych to nie powinny być zbyt duże sądzę że ok 800MHz wystarczy i ok. 128 ramu. Nie zamierzam obładowywać grafy zbędnymi detalami. A jeśli chcecie pograć w najbliższym czasie to zapraszam na http://subcultures.prv.pl . Pracuję w produkcji tego projektu jako grafik 3d. Za pół roku gra ujrzy światło dzienne :) EDIT Chcę wszystkich poinformować iż planuję dodać do gry system TheorionString co umożliwi lepszą optymalizacją kodu. Jeśli graliści w BloodGiver to chcę powiedzieć iż moja gra będzie potobna tyle tylko że będzie bardziej rozbudowana i ładnijsza graficznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 A ci co jej nie znają? Hę? Chętnie się dowiem =] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Valdemor@ Procki będą szybsze niż rakiety, będzie można na nich latać :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Jeśli chcesz sobie pograć w Bloodgiver to można ją pobrać ze strony: http://members.lycos.nl/nadro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Liczymy że będzie bardziej rozbudowana. Szczególnie świat, bo wędrowanie przez sam las, może skończyć się deprecją wywołaną monotonią ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 30 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Przecież mówię że będzie bardziej rozbudowana (chcę zrobić świat gdzieś rozmiarów Gothic'a I no może minimum gdzieś 3/4 świata Gothic'a) Narazie pracuję wykorzystując tylko możliwości silnika Irrlicht i silnika skryptowego glEn autorstwa twórcy Bloodgivera i w oparciu o te dwie technologie (oczywiście dodam też silnik odpowiadający za dźwięk) ukaże się Demo (mała mapa, góra 4 razy większa od tej z Bloodgivera i mała ilość npc a do tego tylko jeden lub góra dwa questy). Wydanie palnuję gdzieś za trzy miesiące ale będe was na bieżąco informował o postępach. Być może będzie to gra typu Open Source i będą dwie wersje: pod Windowsa i Linuksa. Większą uwagę kładę na tę drugą wersję ale co nie znaczy że wersja dla windowsa będzie gorsza. Będo wyglądały tak samo i grać się w nie będzie też tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 30 Marca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Nie mogę ściągnąć tego Bloodgivera (error 404 - brak pliku). Możesz dodać go do swojego katalogu w uploaderze na naszej stronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Ja też mam czterysta-czwórkę... Ale gra nadra zapowiada się znakomicie, nie mogę się doczekać dema :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 31 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Być może serwer lycos miał jakieś problemy bo teraz jak sprawdzam to wszystko dobrze działa. Ale jak teraz komu kolwiek nie zadziała to napiszcie i załączę tą grę w swoim uploaderze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 31 Marca 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 Dalej nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 31 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 OK. Dodam do Uploadera :thumbsup: . Tylko jest mały problemik gdyż nie wiem jak to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 31 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2006 O w morde..! daje 9/10 wobec tego iż jest to narazie projekt. Kurde muszę powiedzieć, że bardzo imponujące :) Muzyczka z GOTHIC'a pasuje idealnie ;) Giera ma klimat i wciąga, szkoda że nie ma więcej :) ale wiem jak to jest z projektami i wyobrażam sobie, że całą masę czasu poświęciłeś nad tym. Zmień skina gracza, bo wygląda trochę jakby dzisiejsza moda trafiła w tamte czasy ;) Gratuluje ! Będę trzymał oko nad tym projektem :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2006 Co jest takiego złego w tym adresie? bigshark mam nadzieję, że pamietasz o naszej umowie dotyczącej przyznania racji którejś ze stron jak wyjdzie projekt :) Dopilnuję abyś za dwa miesiące (gdy wyjdzie demo) przyzanł mi rację co do stworzenia gry :) Pozdro (właśnie piszę silnik zachowania dialogów. narazie jst w konsoli ale zasada działania będzie wykorzystana w grze. jutro zamieszcze go w necie) Właśnie zamieściłem demo dialogu pod tym adresem http://members.lycos.nl/nadro/download/StormTEXT_demo.exe Uwaga! Aplikację odpalajcie przez konsolę dos'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Dialogi w klasycznym dla crpg'ów systemie. I dzięki temu jest wygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Czyli sądzisz że ten styl zda egzamin? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Z całą pewnością, bo taki system (bardziej rozbudowany) był w Baldur's Gate'ach, Falloutach itd. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Zacznijmy od tego że: 1. pliki z tego lycos-u ściągajcie za pomocą: prawy przycisk myszy -> zapisz ten element docelowy jako.... 2. Gra będzie miała tytuł "Krzyżowcy" ; "Crusaiders" 3. Będzie opierała się na silniku skryptowym Glory wykorzystującym Theorion'a Sorka ale przez przypadek wyedytowałem poprzedni posta. Ale sposób z tymi linkami nie działał więc nie ma czego żałować :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2006 Ja chce poznać fabułe :mellow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 9 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2006 OK. Niedługo napisze tutaj całą fabułę i szczeguły mogę Ci omówić na GG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2006 Niedługo zamieszczę kilka screen'ów prezentujących demko. Sądzę że gdzieś za 2 tygodnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2006 Najs najs najs !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Narodził się pewien problemik co do gry. Nasunął mi się pomysł aby zrobić grę dotyczącą katasrrofy w Czernobylu. Wiem, że nadchodzi Stalker ale przecież Gothic też był a ciągle wychodzą podobne gry. W takim momencie z walk na miecze nastąpiła by zmiana na walki z karabinami i pistoletami w roli głównej. Główny nacisk położony był by na fabułę i dialogi. Walka to by była rzecz drugorzędna. Wciąż gar to by był RPG tele że w obecnych czasach. Jak Wam spodobał się ten pomysł? Liczę na wasze wypowiedzi. A co do screenów to w związku ze zmianą pomysłu gry przesuniete zostałyby o dodatkowy tydzień. (musiałbym przecież zrobić nowe modele 3d i texturki :) ) Co do grafiki to będzie na dość wysokim poziomie :) ale o tym już chyba na pocztku tematu mówiłem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 No Czarnobyl niezły, ale ja bym wolał jednak fantasy. Przydałoby się więcej danych na temat fabuły, wtedy wygodniej oceniać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anaconda Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Ja też bym wolał przy pozostaniuw fantasy ;) Mi się nie podobają cRPG w naszych czasach/przyszłości (nie licząc serii Fallouti KOTOR) bo najczęściej są kiepskie i fabuła jest baardzo słaba ;] BTW Hello po sporej przerwie od was :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Może zrobić, że ten typek przeniósł się w przeszłość i ma ze sobą jakiś pistolet/karabin? miło by było postrzelać do tych bezbronnych ludzi :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadro Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 :D oj chyba to by było za dalekie posunięcie :D Nie michodzi o grę poważną :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 A mi się ten pomysł z Czarnobylem w ogóle nie podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Popieram Ranmusa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się