Bosu Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Chodzi mi o tworzenie rooma nałożonego na inny room czyli gdy klikam na jakiś obiekt to na roomie w którym byłem tworzy się drugi no i właśnie jak to zrobić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Nie kapuję pytania, chodzi ci np klikasz na drzwi i wchodzisz do innego rooma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 tak ale żeby pod nim było widać ten poprzedni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filen Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Robisz dwa roomy i w obiekcie, który ma zmieniać rooma ustawiasz przy kliknięciu na niego next room. Nie wiem czy dokładnie o to ci chodzi. E:Tak to się chyba nie da, albo daj rozmazane tło z poprzedniego. :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 dla tych co nadal nie rozumieją: chodzi o to aby spod room2 było widać room1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Nie da się w taki sposób, możesz co najwyżej zrobić takie wrażenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sfinkss Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 a nie lepiej po prostu zrobić room1, ale taka plansza że np. dwa pokoje na niej będą? (PRZYKŁAD) z kuchni wchodzę do łazienki, i wtedy np. kuchnia sie troche sciemnia a rozjasnia łazienka, no; ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Napisz nam do czego Ci to potrzebne - to postaramy się znaleźć inne rozwiązanie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jeżeli chcesz by pod właściwym roomem było jedynie widać fragment innego to dać w tle screena. Jeżeli jednak chcesz by dało się normalnie grać w tym roomie w tle i w tym na wierzchu jednocześnie to musisz zrobić po prostu oba roomy w dwóch różnych miejscach jednego i użyć viewów. Gorzej sprawa się ma jeżeli chcesz by gracz mógł sobie wybierać spośród wszystkich leveli który room jest na wierzchu a który w tle. Wtedy robienie wszystkich roomów w jednym ogromnym to by nie było dobre rozwiązanie. Wtedy lepiej żebyś stworzył sobie jakiś edytor leveli i zapisywał wszystkie roomy w jakimś pliku i po prostu ładował z pliku obiekty z dwóch roomów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 UP@ to nie rozwiąże problemu Uzjel@ ten room2 (czyli ten mniejszy) miał być okienkiem wiadomości i chciałem żeby spod niego było widać mapę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Tak sie nie da zrobic. Musisz albo uzyc tego okienka wiadomosci ktore oforuje GM albo zrobic pauzowanie gry i wyswietlenie wlasnego rysowanego okienka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 dobra narazie "załatałem" jakoś tą dziurę a teraz inny prublem. otóż mam kod że gdy kliknę na objekt2 to tworzy się objekt3 a gdy na niego kliknę to z objektu2 robi się objekt4 ale gdy kliknę na objekt2 to ten od razu zamienia się na objekt4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 W left pressed obiekt2 GML if !instance_exists(object3) { instance_create(x,y,object3); } else { instance_create(x,y,object4); instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 A nie można po prosty rysować okienka w drawie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosu Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 adam@ ciągle to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się