Skocz do zawartości

Zablokowane Almora 0.7.6 - Dyskusja


gnysek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 449
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

się rozpisałem :D :P .....

 

 

 

Heh w wowa długo nie grałem, ale mniej więcej wiem na czym polegają rajdy, jeżeli ktoś grał w MU, to wie, że są tam eventy blood castle i devl square, połączyłem te dwa pomysły i wyszło coś takiego:

 

Różne rozwiązania zademonstruje na 3 eventach: Borek atakuje, gnysek drogę sobie toruje i Tymon się nie rymuje. Były by to trzy eventy o różnym poziomie zaawansowanie, od czasu do czasu, Admin, lub serwer (w tym drugim przypadku automatycznie) uruchamiał by jeden z tych eventów. Gracze, żeby móc się na taki dostać potrzebował by przepustkę, gdy ją już ma, a wyświetli się napis na ekranie, że dany event jest otwarty wchodzimy do ekwipunku i po prostu używamy przepustki. Pojawiamy się na specjalnej, niewielkiej mapie, unikalnej dla każdego eventu i czekamy na wszystkich graczy (nie dosłownie, po prostu moment na zgłoszenie się na event trwał by np. 2 minuty i czekamy na tych co się zgłoszą), zgłoszeni gracze mają za zadanie przebić się przez masę potworów na wyznaczonej trasie (tzn. mapa jest liniowa jak w mirror's edge, czy doomie 3), trasa się może np składać z większych przestrzeni połączonych ze sobą przejściami, na każdej takiej przestrzeni (może lepiej powiedzieć stref) była by gromada stworów do zabicia, po wyczyszczeniu strefy wszyscy idą na kolejną, a na ostatniej znajduje się boss do rozwalenia (Borek, gnysek albo Tymon xD), oczywiście nie trzeba robić żadnych blokad między strefami, ponieważ to graczom zależy na zabiciu wszystkiego co się rusza, ponieważ przez cały event każdemu graczowi liczony jest zadany damage, z którego wszyscy gracze są potem z rozliczani, za pierwsze miejsce (osoba która zadała najwięcej damage) losowany jest jeden z przedmiotów przewidzianych za pierwsze miejsce w danym eveńcie, za drugie, drugi i analogicznie za trzecie trzeci, pozostałe miejsca dostają określoną ilość złota.

 

Hmm, wymyśliłem 3 eventy ponieważ do każdego przepustkę należy zdobyć inaczej i tu np. przepustkę na Borkowy event można by otrzymać od odpowiedniej osoby (NPC) gdy dostarczymy jej 4 odpowiednie ziółka (mogą być takie same, np. w obecnej almorze mamy "blood bush", item to fro....). Do gnyskowego eventu zaproszenie zdobywalibyśmy, poprzez zebranie np. pięciu fragmentów zaproszenia (w sensie jego porwanych kawałków)(fragmęty te wypadały by z potworów). Po zebraniu takiego elementu pojawiał by się nam w ekwipunku item "części gnyskowego zaproszenia, 1/5" , jak zbierzemy następną to będziemy mieli 2/5.... jak zostaną zebrane wszystkie 5 to mamy "gnyskowe zaproszenie". Ostatnie, Tymonowe mogło by się składać z np. 4 ale zupełnie różnych części (np. warn Tymona, post Tymona, temat Tymona i Tymon Tymona), które razem tworzą zaproszenie (może też być tak, że gdy je zbierzemy zamienią się w zaproszenie same, albo musimy iść do jakiegoś konkretnego NPC, który je nam złoży)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do itemow za kosmiczne ceny - to oznacza kolejne dni spedzone na siekaniu mobow.

a moze by cos tym stylu: sa sobie miejsca - np kapliczki, losowo w takiej pojawia sie boss twardy zawodnik, po zabiciu jest szansa ze wypadnie jeden z tych super itemow. potem przerwa i znowu spanuje sie w jednym z tych wyznaczonych miejsc, tak wiec nie wystarczy warowac pod jednym punktem i i przedmiot nie zawsze wypada, i i boss moze miec rozne niespodzianki zeby za latwy nie byl - ciekawiej bedzie niz kosic setki mobow na zloto

To by było świetne. Setka graczy w jednym miejscu, wszyscy się naparzają między sobą czekając aż pojawi się boss. W końcu zostaje tylko jeden gracz, boss się spawnuje i go zabija. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To i ja się wypowiem.

Jedyną rzeczą którą poprawiłbym w Almorze oprócz optymalizacji jest balans postacie o bynajmniej nie chodzi mi o siłę ataku.

Teraz można zauważyć taką sytuację gdzie jest postać która jest wspaniała w łucznictwie , walką mieczem i magii. To jest niesprawiedliwe.

 

Pozostaje zrobić balans w wymogach broni. Tj. do miecza potrzeba więcej siły, a do łuku więcej zręczności.

Poza tym obrażenia zadane łukiem nie powinny zależeć od siły ! Sam strzelam łukiem i wiem, że siła to mały czynnik potrzebny tylko do naciągnięcia dość opornej cięciwy. Samo to czy trafimy i czy strzał będzie np. w głowę(więcej obrażeń) powinien zależeć od zręczności. Ona też powinna zmniejszać ryzyko oberwania od potwora. Wtedy wyodrębnimy łuczników od tych co potrzebują siły do walki mieczem.

 

To samo tyczy się magi, mogą być czary wspólne jak lekkie uleczenia, czy jakiś paraliż lub fireball, nie wiem bo nie znam czarów w Almorze(gram tylko łukiem). Tu dobrym rozwiązaniem może być zmiana opcji EVIL GOOD i tej trzeciej na profesje, i tylko mag będzie mógł kupić czary. To rozwiązania na pewno czasochłonne, ale myślę że znajdziecie lepsze.

 

Niestety moja prośba dotyczy silnika atakowania. Jeśli nie jest to łatwe do zrobienia to trudno.

Chciałem tylko podnieść głos w obronie łuczników, gdyż to jest nie fair.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol znów reaktywujecie Almorę, dobre, aż postanowiłem coś napisać.

 

ok więc najważniejsze co trzeba w Almorze poprawić to to, że niestety nudzi się po kilku dniach, a dla niektórych to nawet po kilku godzinach :( Niestety siekanie w kółko potworów potrafi się znudzić i to szybko. Potrzeba czegoś co urozmajci proces expienia. No i najlepiej to żeby ta gra to nie było tylko ciągłe expienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyną rzeczą którą poprawiłbym w Almorze oprócz optymalizacji jest balans postacie o bynajmniej nie chodzi mi o siłę ataku.

Teraz można zauważyć taką sytuację gdzie jest postać która jest wspaniała w łucznictwie , walką mieczem i magii. To jest niesprawiedliwe.

Chodzi ci, że mistrz wszystkiego jednocześnie? Z tym się zgodzę.

Pozostaje zrobić balans w wymogach broni. Tj. do miecza potrzeba więcej siły, a do łuku więcej zręczności.

Poza tym obrażenia zadane łukiem nie powinny zależeć od siły ! Sam strzelam łukiem i wiem, że siła to mały czynnik potrzebny tylko do naciągnięcia dość opornej cięciwy. Samo to czy trafimy i czy strzał będzie np. w głowę(więcej obrażeń) powinien zależeć od zręczności. Ona też powinna zmniejszać ryzyko oberwania od potwora. Wtedy wyodrębnimy łuczników od tych co potrzebują siły do walki mieczem.

Z tym też się zgodzę.

To samo tyczy się magi, mogą być czary wspólne jak lekkie uleczenia, czy jakiś paraliż lub fireball, nie wiem bo nie znam czarów w Almorze(gram tylko łukiem). Tu dobrym rozwiązaniem może być zmiana opcji EVIL GOOD i tej trzeciej na profesje, i tylko mag będzie mógł kupić czary. To rozwiązania na pewno czasochłonne, ale myślę że znajdziecie lepsze.

Never. Czary mają być dostępne dla wszystkich.

Niestety moja prośba dotyczy silnika atakowania. Jeśli nie jest to łatwe do zrobienia to trudno.

Chciałem tylko podnieść głos w obronie łuczników, gdyż to jest nie fair.

Wat? Łucznik to najlepsza postać w Almorze! Strzeli sobie w Witcha na 10lvl, ucieknie, znowu strzeli i po Witchu. Strzały się nie kończą, więc jest to chyba nawet zbyt dobra postać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi ci, że mistrz wszystkiego jednocześnie? Z tym się zgodzę.

 

Z tym też się zgodzę.

Tak dokładnie.

 

Never. Czary mają być dostępne dla wszystkich.

W takim razie wykluczamy istnienie maga, jako osobnej profesji. Bo według źródeł mitologicznych tylko wybrani ludzie mieli zdolność używania czarów - ci ludzie to właśnie magowie.

Nie napisałem, że wszystkie czary tylko dla magów, część była by też dla innych.

Aczkolwiek mi nie przeszkadza fakt, że byłyby dwie profesje Łucznik-mag i Rycerz-mag.

Także to już kwestia gustu i upodobania.

 

Wat? Łucznik to najlepsza postać w Almorze! Strzeli sobie w Witcha na 10lvl, ucieknie, znowu strzeli i po Witchu. Strzały się nie kończą, więc jest to chyba nawet zbyt dobra postać.

Nie chodziło mi o to ,że są słabi tylko o to że taki rycerz może używać tak cudownego narzędzia walki jakim jest łuk :) i na odwrót. No i tu powracam do sedna - większe znaczenie zręczności przy łuku, mniejsze siły i przeciwnie u rycerza. Wtedy rycerz strzelając łukiem nie zada wielkich obrażeń, a łucznik adekwatnie mieczem.

Klasa postaci powinna być wyjątkowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobają mi sie wasze propozycje zmiany a propo "mistrza wszystkiego".

 

Ja dodał bym jeszcze, myślę że przydatną opcję, jaką jest podświetlenie na np. zielono nicków kolegów bedących online (na liście PM/ priv)

Szukam kogoś do party i musze do wszystkich pokolei pisać bo nie wiem kto jest online :wacko:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol znów reaktywujecie Almorę, dobre, aż postanowiłem coś napisać.

 

ok więc najważniejsze co trzeba w Almorze poprawić to to, że niestety nudzi się po kilku dniach, a dla niektórych to nawet po kilku godzinach :( Niestety siekanie w kółko potworów potrafi się znudzić i to szybko. Potrzeba czegoś co urozmajci proces expienia. No i najlepiej to żeby ta gra to nie było tylko ciągłe expienie.

heh, utrzymywanie mistrzostwa nigdy nie jest tak fajne jak jego doganianie, ale na początek wystarczy zwiększyć liczbę wymaganego doświadczenia na wyższy poziom, a potem urozmaicać to zadaniami i, no hmyh, urozmaiceniami ;), ale i tak dziwne że gra ci się znudziła po godzinie :huh:

 

wpadłem te z na taki pomysł, na szczęście nie jest tak rozbudowany jak poprzedni ;), ale zapewne trudny do zrealizowania. chodzi po prostu o wprowadzenie broniom poziomy, np. max byłby 4, ale i tak jego osiągnięcie nie było by takie łatwe, z każdym poziomem staty by się polepszały, a w końcu kiedy wypadnie nam potencjalnie lepsza broń, będziemy się zastanawiać, czy ulepszać swoją, czy nową, którą możemy lepiej ulepszyć.

 

ale tak jak mówiłem, doświadczenie na kolejne poziomy musiało by być bardzo duże, a różnice w statach odpowiednie.

 

ED:

popieram Madare (w zasadzie chyba każdy go poprze) podświetlanie tych nicków by się bardzo przydało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do "człowieka orkiestry", na tym niby polskim serwisie almory istnieje napis, że good to niby mag a evil to wojownik, może po prostu zrobić coś takiego, że niektóre silniejsze czary i różdżki/laski są tylko dla postaci good, a niektóre bronie i zbroje są dla evil, a no i dla chaotic łuki ;)

 

ED:

tak w ogóle to strzały powinny się zużywać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wraz z rzeczywistymi urozmaiceniami i modernizacją gry można by z powrotem wydłużyć czas nabijania poziomu; chyba że macie propozycje co do zwiększenia maksymalnego poziomu i zbalansowania systemu doświadczenia.

 

Chodzi mi głównie o to, że szybko dochodzi się do granicy, w której nie znajdujemy już dla siebie żadnego lepszego przedmiotu/czaru etc.

 

No i mała poprawka przydałaby się do łuków (nie bij :P), ostatnie - najlepsze łuki - mają wszystkie ustawione żywioł "Fire" [Effect] - chociaż w sumie, jeśli dobrze pamiętam, poza poświatą wokół przedmiotu nie wpływało to na modyfikatory ataku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Więc tak, przyjrzę się opcjom Chaotic, Good i Evil i możliwe, że zamienimy je na jakieś klasy, ale na pewno nie w pierwszym update.

Postaram się dobrze zbalansować nabijanie kolejnych leveli czy zdobywanie expa, znaczy zrobię to na pewno, tylko nie wiem jeszcze co dokładnie zmienię.

Mapa na pewno doczeka się przeróbek, ale na razie też niewiele mogę wam powiedzieć - dopiero dobieram sie do serwera i klienta, muszę teraz prześledzić co gdzie i jak się dzieje i razem z Tymonem najprawdopodobniej poczyścimy nieco kod (refactoring, postaramy sie powtarzające się skrypty pousuwać z obiektów, żeby łatwiej było potem całością zarządzać xD). Tak naprawdę na początek od strony gameplayu nie spodziewajcie się epokowych zmian, bo muszę się w całości ogarnąć, a niestety Almora to nie catch the clown, w 15 minut nie dojdę co jest do czego xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Tak jak obiecałem, jest pierwszy screen :) Oczywiście Quest na screenie jest kompletnie zmyślony, bo na razie questy jeszcze nie działają, ale jutro mam nadzieję, że pierwsze questy będą już za mną. Część zostanie ukryta w grze i będzie dostępna u konkretnych NPC, żeby było trudniej i dłużej, no i na pewni będzie sporo backtrackingu xD Zjadłem też guzik Close na panelu z Questami, muszę go dorobić, bo Cancel ma przerwać Quest. Co ważne - wylogowanie z gry lub śmierć oczywiście kończy quest :)

 

AlmoraQuest.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...