Japanstache Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A ja chciałbym zobaczyć walące się drzewa przygniatające samochody i hydranty. W każdym dobrym filmie katastroficznym takie są. A co do fabuły, to może zamiast tych portali cokolwiek innego wymyślić? Nie wygląda to zbyt tragicznie, tylko śmiesznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Filmik z wersji alpha - wstepnie silnik gry wygląda tak: http://pl.youtube.com/watch?v=ZhZMExMbjeE Oraz EXEc z wersja alpha: https://gmclan.org/up1105_4_2012_alpha.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam014 Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Śmieszny system zniszczeń budynków.Kratery o wiele lepsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Po pierwsze - te meteoryty wyglądają badziewnie. Jakaś lecąca sobie smużka, która robi takie śmieszne, maluteńkie bum. To ma być wybuch meteorytu? Nawet jedna laska dynamitu robi większy wybuch. Po drugie - niszczenie budynków - rozumiem, że te "potężne" wybuchy mają ogromną moc, ale litości, żeby budynek wyparował i żadnego śladu, a jak przelatuje przez budynek, to się jakoś tak stopniowo niszczy ;p ? Zresztą, całość nie robi żadnego specjalnego wrażenia. Grafika w obecnej chwili marna, praktycznie ciężko to grafiką nazwać. Wolfenstein 3D tak prawdę mówiąc lepiej się prezentował graficznie, ale rozumiem, że to wersja alfa, więc nad grafiką mogłeś nie pracować jak dotąd, więc na te nieszczęsne budynki nie patrzę, ale na meteoryty TAK. Poza tym, nie wiem jak w Xenonie, ale w takim Xtreme 3D, zrobienie czegoś takiego to było z 20 minut pracy ;p . Strasznie mało jak na betę. Zresztą, sama tematyka gry jak dla mnie nudna. The Towers moim zdaniem było bardziej pomysłowe i ciekawsze. Ogólnie, mam mieszane wrażenia. W obecnej chwili jak miałbym oceniać to zaledwie na 2/5, za całość 1, ale rozumiem wielki wkład pracy w silnik (z którym pokładam nadzieje, bo jeżeli by nie był skomplikowany w obsłudze, to może i bym z niego skorzystał; to co do tej pory pokazywałeś było jak dla mnie zbyt pogmatwane i nieczytelne) więc ocena o 1 stopień wyższa. To było na podstawie trailera. Zaraz skończę ściągać EXEka i ocenię to co w nim. EDIT: Po obejrzeniu exeka powiem tak. Zastrzeżenia te same co w trailerze + nowe: - te kratery są śmiesznie małe jak na meteoryt, no i bardzo płytkie jak na takie coś - system wyłaniania się budynków położonych w oddali powinien być płynny a nie skokowy jak teraz - ta mgła jest trochę dziwna - znaczek w prawym dolnym rogu jest wkurzający, szczególnie jak się tak rozmazuje - wybuch to wygląda jak jakieś ciasteczko Ogólnie nie zmieniam swojej oceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Spoko, to jest tylko alpha ;p Ehh, niszczenie budynkow jeszcze nie skonczone.. A co do glebokosci kratera to dziura nie moze byc ksztaltu kuli ale bardziej splaszczonego, bo sila uderzeniowa rozchodzi sie w plaszczyznie. Do ukonczenia systemu zniszczen pozostalo zrobic nastepujace rzeczy: - w tej chwili solidna czesc budynku zostaje a reszta 'wyparowuje', czyli dorobic trzeba ucinana czesc budynku i podzielic na mniejsze czesci, poddawane fizyce. - przy wybuchach z ziemia jest tylko eksplozja, trzeba dorobic efekt graficzny fali uderzeniowej. + jeszcze kilka rzeczy, o ktorych pozniej powiem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 no duużo pracy jeszcze by wypadało w to włożyć, miasto nie wyglada jak miasto, a te rozwalające się budynki to byś zrobił że to jakoś sensownie sie wali, nie wiem obejrz sobie na youtubie motyw z world trade center i spróbuj odwzorować coś takiego. No i kratery wieksze i zrob ze sie w nich cos pali czy sie dymi itp. I drzewa, autka i ogólnie elementy, bez tego ani rusz :) nie mówiąc o tym żeby dodać na budynkach jakieś nie wiem, drzwi? reklamy? cokolwiek, podłoże też podzielić na ulice i chodnik, a w kraterach zmieniać teksture na jakąś bardziej wypaloną. btw: dorób jakieś fundamenty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ej PsichiX weź zrób w końcu coś konkretnego :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 A co do glebokosci kratera to dziura nie moze byc ksztaltu kuli ale bardziej splaszczonego, bo sila uderzeniowa rozchodzi sie w plaszczyznie.A czy przeciętny Jan Kowalski który gra w Twoją grę będzie wiedział, że siła uderzeniowa rozchodzi się po płaszczyźnie...? To co, że to będzie nie-fizycznie. Głęboki krater fajnie wygląda, i to jest ważne :D A co do projektu: Wiesz, może najpierw zrób tą falę uderzeniową, kilka innych bajerów, a dopiero później rób nam tu filmiki :) ? Bo czas zmarnowany na nakręcenie filmiku, dodanie na jego początku loga XenoNa, wrzucenie tego na YouTube mogłeś równie dobrze przeznaczyć na zrobienie tej wspomnianej fali uderzeniowej... ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Będzie przewracanie się w wyniku kontaktu z falą uderzeniową? Przekrzywiona kamera przy ziemi i widok na lecące kule ognia wymiata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 przekrzywiona kamera juz jest, ale wlasnie te przewracanie programuje :) w zaleznosci od kierunku wzgledem zrodla fali bedzie obracac katy gamma i beta :) + trzesienie kamery jesli jest sie blisko fali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golden-Maciej Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Super jest ta produkcja daje 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Excolo Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 W porządku. Czekam, aż w końcu wyewoluuje z tego twojego silnika jakaś konkretna gra ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 31 Października 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 To ja czekam na ten system zniszczeń, bo na razie nie ma nic. A kratery konkretne, mi się podobają. Fajnie też odrzuca od wybuchów. No ale grafika to jak Counter-Strike, pasowałoby dać jakieś efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ej PsichiX weź zrób w końcu coś konkretnego :( nie zapominaj, że to on piszę wszystko sam i od początku. Wątpię żebyś takie coś wyskrobał podobnego do tego w tak krótkim czasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 31 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 @Pieter: wlasnie, wtym problem ze nie wszyscy to rozumieja ;/ dla czego wiekszosc silnikow 3d jest lepsza? bo pracuje nad nimi sztab osob, kazdy jest od czegos, a tutaj to ja jestem calkowicie za wszystko odpowiedzialny huh. Wiec bierzcie pod uwage ze calosc to moja ciezka praca choc nieraz "wynajduje kolo od nowa", ale dzieki temu wiem ze to dziala dokladnie jak w zamierzeniu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 I o to chodzi. Dawaj filmik z niszczeniem budynków, tak chwaliłeś się w shoutboxie XP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Dobra, tylko sprawa wygląda tak, że w tym temacie oceniamy zapowiedź GRY, a nie SILNIK. Silnik może i jest dobry, może był solidny kawał pracy w niego włożony, ale to nie oznacza, że trzeba tylko na niego patrzeć, gdy mamy zapowiedź gry :P . Gdyby to była zapowiedź silnika i byś to pokazywał jako np. próbka możliwości w obecnym stopniu zaawansowania prac nad nim, to raczej bym nie dał 2/5, a np. 4/5 :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 Ściągnąłem exeka i znalazłem jeszcze coś co mi się nie podoba i zarazem jest nie korzystne dla optymalizacji, na obrazku poniżej zaznaczyłem texturę której nie powinno być skoro i tak normalnie nie była by ona widoczna. Co do kraterów no to nie wiem, jak dla mnie dobrze się tworzą chyba tylko są nieproporcjonalne do pędu komety, przydała by się jej jak propa mówił jakaś spalona textura tyle żeby miała przejście alpha z podstawową textura ( piasek ). No i właśnie kto buduje wieżowce na czystym piasku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 2 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Waćpany i Waćpanny! Przedstawiam Wam nowy filmik z gry. Na filmiku widać tytułową rozpierduche - miłego oglądania :) http://pl.youtube.com/watch?v=1zsXCGxKxH0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 omogmogmgomg. Teraz rozwalanie budynków wygląda o wiele lepiej :D Zrób jeszcze rozpad na losowe kawałki i będzie git >:} Trochę to wygląda jak niszczenie klocków lego ;p No ale i tak wielki zachwyt szybkością z jaką chodzi silnik i to pod GMem :) No i te kratery mogłyby być większe ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 To tam są jakieś kratery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Dziwne trochę, budynki się dziwnie rozpadają. Brakuje mi kraterów :( Ale ogólnie w porządku, przydałoby się jeszcze kilka rzeczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Hm no tak Tymon :( No to większe dziury, o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markuz Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Jak na GM to jest bardzo zaje*fajne xD Wielki szacun dla ciebie :) O czy mógłbyś mi podać nazwę tej piosenki co leci w tle filmiku? PS. Mogę ci zrobić jakieś modele w 3Dsie do tej gry jak będę miał czas to sobie sformatujesz na GML Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 No teraz git :) ale myślałem że kawałki będą mniejsze :) ale jak na GM to i tak dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A mi się ten system niszczenia budynków kompletnie nie podoba. Wygląda, jakby te budynki to były z klocków lego. Te części składowe powinny się rozsypywać, a nie spadać jak pudełka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Marmot nie to ze ja niby cos do Ciebie mam ale pytanie nachodzi jak slina na jezyk, a wiec : -Czy zrobisz lepsze? Topic Fajne, fajne :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 A będą Biegać i krzyczeć ludzie? Fajnie by było jakby wpadając na bohatera przewracali go :D Jak na coś tworzonego w GMie jest bardzo dobre ;p Oczywiście 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Po oberwaniu, budynek powinien jeszcze stać, uszkodzony, ale stać. Teraz to średnio wygląda ._. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 2 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2008 Japanstache =) zrób lepsze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się