PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 nie no spoko, nie bije ;D A juz wiem czego to wina moze byc. Zapewne masz karte wbudowana, no a do tego wersja 1.1.0 OGLa... czyli bede musial zrobic jednak wersje z renderem GMa ehh ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 GeForce 6600 GT i wyświetla mi się tylko połowa ekranu xD Druga połowa pozostje biała :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 @Prog: zapodaj screen, to mi pomoze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Proszę bardzo (troche się zmniejszył ;/) : http://img368.imageshack.us/my.php?image=problemhs6.png Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Bez Blooma: http://img156.imageshack.us/img156/1228/scr1cq2.jpg Z Bloomem: http://img265.imageshack.us/img265/9500/scr2vo6.jpg Cały czas 30 fpsów. Karta graficzna ( uwaga! ) GForce2 400MX ;p Windows XP, Service Pack 2 @M@ILOSZ: Spróbuj DXDiagem podejrzeć ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 o kuffa, to cos z viewportem widac, ale to juz wina karty a nie silnika bo on dobrze ustawia wszystko, hmm.. :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Ostatni test na tej karcie działa cacy więc wątpie, że to wina karty :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 no ale, skoro render zaczyna od 2/3 ekranu, to wyglada to jakby viewport byl przestawiony, a tak nie jest, bo ciagle jest niezmienny i na innych kompach taki sam wiec cos z karta jest nie tak. A, Prog i Konrad - jakie Wam pokazuje Render version? moze to pomoze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Render Width? Możesz wyjaśnić? Pierwszy raz widzę takie określenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 A to widać na screenie ;p 1.5.7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Will: dalem dla uproszczenia jako rozmiar viewportu ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Tak to widać na screenie: 2.1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Fakt xD sorki, spiacy jestem xD Dobra, nie mam zbytnio czasu rozstrzygac czemu akurat ten blad u Was jest, ale nie mieliscie go we wczesniejszym tescie (pierwszym ktory dalem)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Pisałem że nie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Ja miałem tylko problem z Bloomem i Motionem ( 1 Fps ) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 ja mam takie coś http://img116.imageshack.us/my.php?image=bfdib8.jpg ale ogólnie dobrze bez blooma to stałe 30 fps a z bloomem to tak na oko 20 fps intel gma x3100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 26 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 Bartas: a moglbys jakos sprawdzic jaka masz wersje OpenGL? np. Everestem czy innym progsem do tego, bo ze screena sie nie odczyta a to wazne :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 @M@ILOSZ: Dowiedz się jaką masz kartę graficzną w inny sposób (model napiasny na płycie głównej, instrukcja, rachunek, cokolwiek), wgraj sterowniki do niej i zapewniam Cię, że będziesz mieć więcej niż 1FPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartas Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 @PsichiX wersja: 2.0.0 - build 7.15.10.1591 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 @Bartas: czyli to wina tego, że masz karte wbudowaną - na to wygląda. Tak czy inaczej wersja z renderingiem silnika będzie dostepna dla opengl 2.0 i wyzej, poniewaz zaimplementowane sa tam niektore funkcje, jakie tylko ta wersja obsłuży. Dla reszty będzie wersja z GMowym renderem DXa. Dodatkowo umieszcze programik testowy przy pierwszym odpaleniu gry, ktory przez kilkanascie sekund bedzie testowal osiagi na dwoch jednostkach renderujacych, porownywal i dawal propozycje, jaka jednostke wybrac. mysle ze to dobry pomysl :) EDIT: Co byście nie marudzili że tylko testy grafiki, same screeny z dość starej wersji, nic z nowej, to postanowiłem Wam zapodać fragment jednego z utworów do gry. Spacer wśród meteorów: 2012 Soundtrack - Walk Among The Meteors Muzyke do gry robi Quosik (utalentowany gość spoza forum ;p) Oceniajcie jeśli chcecie ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Taki dziwny trochę ten soundtrack :o Czy to będzie pasować do końca świata? Bardziej to mi przypomina II wojnę światową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ch3mical Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Soundtrack nie za bardzo pasuje. Trochę za spokojny, jak na koniec świata. A z drugą wojną to mi się w ogóle nie kojarzy. Raczej z jakiejś bitwy średniowiecznej xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 27 Grudnia 2008 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No raczej z wojną, takie granie doboszów XD. Ale i do meteorów będzie pasował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Witam ponownie :) Oto kolejny fragment jednego z utworów Quosika, stworzonych specjalnie do gry :D Mam nadzieje że ta nuta Wam przypadnie do gustu ;) 2012 Soundtrack - So Close To The Truth Proszę o oceny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoxiPol Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Tak jakby usypia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pental Stary Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Prawie jak John Lehnon. E tam, mi się spać aż tak po tym nie chce, do gry o apokalipsie genialne :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 No wiec co do tych SoundTracków: Pierwszy z nich troche chyba nie pasuje, bardziej mi sie ta muzyka kojazy z jakąs regularną bitwą niz z apokalipsa i koncem swiata . Takie są moje obiekcje/odczucia co do pierwszego SoundTracka. Drugi mozliwe ze troszke za spokojny, ale to zalerzy gdzie go uzyjesz, moim zdaniem na sam koniec to by pasowało gdybys pokazywał obraz poapokaliptycznego swiata czy cuś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Drugi mozliwe ze troszke za spokojny, ale to zalerzy gdzie go uzyjesz, moim zdaniem na sam koniec to by pasowało gdybys pokazywał obraz poapokaliptycznego swiata czy cuś. W takich mniej-więcej okolicznościach zostanie użyty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Wg mnie potrzeba mi tu czegos dynamicznego cos bardziej zywego :) Cos jak pierwszy utworek ale tej dynamiki jeszcze mi brakuje To tylko moja mala sugestia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Poniewaz totalnie zmienilem fabule, a meteory to tylko %-y w niej, oraz podzielilem gre na epizody, to uznalem ze do zakonczek kazdego epizodu najlepiej dac wolniejszy utwor, dajacy chwile wytchnienia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się