TeeGee Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Eee... zedyotwałem poprzedniego posta, ale widzę, że nowe doszły, a więc raz jeszcze dla klarowności: Wierz mi takie niedoróbki odstraszają Może jakieś prerenderowane tło? Wyrenderować co trzeba w 3D na jakimś smoku i powinno być lepiej. hmm.. albo lepiej dołóż jakąś mgłę lekką i po sprawie ;] Wiem, że odstraszają, dlatego pytam i poprawiam. Ale zaraz... o jakiej niedoróbce teraz mówimy ? Mgła i kurz już są - owszem dodają sporo głębi. Żadnego paskudnego pre-renderu - to już nie lata 90, żeby wstawiać brzydkie 3d tylko dlatego, że renderowanie jest trendy. Mając takiego grafika naprawdę nie trzeba się uciekać do sztuczek - wystarczy zidentyfikować problem i dać mu do poprawki. renderowane tla dopiero by sie gryzły z postaciami Dokładnie. Jeśli byłyby odpowiednio zrobione to nie. A poza tym już jestem za drugim rozwiązaniem, mgła to dużo lepsze rozwiązanie + jeszcze będzie fajny klimacik. Pre-render do ładnych rysunków = pięść do nosa. Odpada. Mgła, jak wyżej, już jest. A najlepiej, żeby wyglądało tak, że i bez mgły jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 4 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 mgła to dużo lepsze rozwiązanie yeah, odpowiednio zastosowana może nieźle wyglądać (oczywiście wraz z jej poruszaniem). Tylko łatwo można przesadzić z jej gęstością, ale może TeeGee się skusi ;) E: Mgła, jak wyżej, już jest. Już jest? :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 4 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Września 2008 Jest, na niektórych pozostałych screenach ją widać. Ktoś już nawet zdążył na nią pomarudzić, o ile pamiętam :rolleyes: . Ale prawda jest taka, że mgła to detalik i wszystko powinno być cacy nawet bez niej. Bo jak już "na sucho" będzie super, to co dopiero ze wszystkimi efektami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Saqqara nie była w Game Makerze. O rly? @TeeGee czekamy na tą nową nowośc (btw AQoS już jest na torentach :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 @TeeGee czekamy na tą nową nowośc (btw AQoS już jest na torentach tongue2.gif) Widziałem ją też rapidshareowych warezowniach :P . To normalne, zazwyczaj piracą dobre gry ;o . Teraz tylko czekać aż znowu spadnie kurs dolara, to można kupować AQoS ;D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 A ja licze wrecz odwrotnie bo za dużo kasy mam w dolarach jakby jeszcze bardziej spadł tobym sie załamał ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 12 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Dla mnie akurat teraz $ mógłby być niżej. Normalnie to dla mnie tragedia, bo dużo mniej zarabiam na każdej koppi MAGI, ale teraz właśnie mi przyszło do płacenia sporej kasy zespołowi i oczywiście chciałbym wydać jak najmniej ;). Nowe info dam jak będzie coś ciekawego. Na razie kończymy i rozbudowujemy różne rzeczy - nie za bardzo jest o czym pisać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jak tam postępy? Macie już jakiś interfejs, czy dalej zapchajdziurka? Na pewno wszyscy chcieliby obejrzeć jakiś filmik jak to już wygląda :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jak tam postępy? Nowe info dam jak będzie coś ciekawego. hmm, jednak coś mi się wydaje, że jednak interfejs wciąż pozostaje nie skończony, a na filmik tym bardziej będzie trzeba trochę poczekać :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Mam interfejs, ale nadal nie jestem z niego zadowolony - jest zbyt bajerancki i przez to za bardzo skupia uwagę. Będziemy go pewnie wymieniać. Mówiłem, że na filmik będzie trzeba sporo poczekać - w tej grze jest w cholerę contentu, a nie chcę, żeby Wam na filmiku jakieś kwadraty po ekranie latały. Mogę Wam za to, w ramach pociechy, podrzucić pierwszy sprite Golema: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Ta 'głowa' troszkę za mała imo reszta super, nie mam zastrzeżeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Głowa w sam raz, ogólnie wypas :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Dzięki. Jak chcecie, to mogę jeszcze podrzucić czarno-biały projekt sprite'a Driady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Nie no glowa przeciez dobra, ja bym nawet wolal troche mniejsza. Przyznac trzeba , ze grafik ma talent, jestem pelen podziwu. ;p Z taka grafika gra musi byc dobra i rownie dobrze sie sprzedawac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Niezły golemik :P Dawaj tą driade:) Powodzenia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Co Wy z tą głową? Jakby to robiło jakąś różnicą albo jakby była jakaś jedna norma, według której powinno się rysować głowy golemom :rolleyes:. Driada w czerni i bieli: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Ona jest... hmm... chodzącym trupem? :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Raczej drzewem, ale w odcieniach szarości faktycznie wygląda dość ponuro. Oryginalny concept art: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Jestem pod wielkim wrażeniem :) Nie mogę się doczekać kiedy będzie można zobaczyć całość z otaczającymi bajerami, muzyką itp. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sirluki Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Driada świetna, ale golema nic nie przebije. Wspaniały. Głowa się naprawdę dobrze prezentuje. Pogratulować tylko pomysłu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Co Wy z tą głową? Bo golemy dla mnie sa bezmozgami pokrytymi kamienna skórą , czyli nie potrzebuja duzych glow ;d Dryada fajna tylko zeby ona byla serio zielona by bylo juz rewelacyjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Na razie jest czarno-biała, później raczej dodadzą kolory :P Golem świetny :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Z grubsza finalna animka: Wiedźma rzuca czar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 ooo, ciekawe będzie :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
don_soyer Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 musze przyznac, ze gra bedzie warta swieczki. jestem ciekaw, czy wszystkim sie spodoba, ale mysle, ze tak. Grafika naprawde fajnie wyglada, z tego co wiadomo akcji nie zabraknie w grze, no zobaczymy zobaczymy. wszyscy czekaja na finish Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 A mi się rzuca w oczy to, że te pierścienie (?) na palcach od stóp tak wyglądają, jakby tam była jakaś przerwa, nie było w tym fragmencie stopy, ale może to tylko na tym tle tak się wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
programista Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Znowu świetna animacja :D Nie mogę się doczekać trailera :) Tak trzymaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 A ja chcę 50klatkową animację, bo ta nie jest płynna :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 He he, w zasadzie to mieliśmy też wersje z super płynnymi animacjami po 20-30 klatek, robionymi na jakimś programie do animacji. Tyle, że to wyglądało sztucznie, mało dynamicznie i zajmowało w pytę miejsca. W końcu wróciliśmy do ręcznie rysowanych klatek w stylu Street Fightera czy MK. Marmot, to chyba jasne, że czarne pierścionki na czarnym tle będą wyglądały jak przerwy ;). Ostatnio dodałem efekty wizualne do sporej liczby czarów. Jak będę miał trochę czasu to postaram się powrzucać kilka screenów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Niedługo to będę rozpuszczał po necie, to najpierw Wam pokażę: Wiedźma szpanuje magią ochronną Bitwa Widać obecny pasek HP - pewnie zostanie zmieniony, ale możecie pisać co uważacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się