propaganja Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 nowa arenka ######sta, ale te summony nie stoją czasem za blisko swoich magów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Czemu? Stoją zaraz obok swojego maga. W ten sposób od razu widać czyje są i zostaje odpowiednio dużo miejsca na środku. Nie ma chyba powodu, żeby wysuwać je dalej do przodu. Chyba, że masz na myśli przesuwanie ich dalej w głąb ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 A jak tam z AI ? Kiedyś mówiłeś że na razię przeciwnik losuje sobie zaklęcia. Jak jest teraz ? W pierwszej części poziom był dostosowywany do gracza - z tego co pamiętam. Czy teraz będzie można wybrać poziom trudności ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 kwestia czysto estetyczna, oddalilbym tego golema doslownie o krok dalej od maga, może to tylko moje wrażenie, ale wyglada to tak jakby golem był przestraszony (tzn jakby on chowal sie za magiem a nie na odwrót) z drugiej strony efekt bylby ten sam gdyby golem mial mniejszy depth niz mag (czyli nie wglab ekranu tylko na odwrót) edit. teraz zauwazylem ze na jednym screenie golem jest dalej wgłąb niż mag, a na drugim (tym gdzie jest odwrócony z dupy strony) juz jest blizej. Wg mnie duzo lepiej wyglada gdy jest blizej ekranu (i dalej od maga), nie wiem jak to rozwiazales w grze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 17 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 kwestia czysto estetyczna, oddalilbym tego golema doslownie o krok dalej od maga, może to tylko moje wrażenie, ale wyglada to tak jakby golem był przestraszony (tzn jakby on chowal sie za magiem a nie na odwrót) z drugiej strony efekt bylby ten sam gdyby golem mial mniejszy depth niz mag (czyli nie wglab ekranu tylko na odwrót) edit. teraz zauwazylem ze na jednym screenie golem jest dalej wgłąb niż mag, a na drugim (tym gdzie jest odwrócony z dupy strony) juz jest blizej. Wg mnie duzo lepiej wyglada gdy jest blizej ekranu (i dalej od maga), nie wiem jak to rozwiazales w grze Hmm, może masz rację. Spróbuję go przesunąć i zobaczę jak wyjdzie. Potworki "wyrównują" się z przeciwnikiem podczas atakowania, żeby nie wyglądało jakby tłukły powietrze za jego plecami. To dlatego na drugim screenie golem stoi przed postacią. Cały czas tak nie może być, bo przecież to magowie są najwaźniejszy - summony nie mogą ich zasłaniać. A jak tam z AI ? Kiedyś mówiłeś że na razię przeciwnik losuje sobie zaklęcia. Jak jest teraz ? W pierwszej części poziom był dostosowywany do gracza - z tego co pamiętam. Czy teraz będzie można wybrać poziom trudności ? W tej chwili przeciwnicy grają całkiem nieźle na poziomie podstawowym. Bardziej skomplikowanych zagrywek i umiejętności rozpoznawania strategii gracza (tak jak w jedynce) jeszcze nie implementowałem. Robię to bardzo stopniowo, bo najpierw sam muszę wykminić dobre strategie, zanim zacznę ich "uczyć" komputer :). Z fajnych myków: zrobiłem system, w którym komputer może popełniać błędy albo się z czymś spóźniać, w zależności od swojego poziomu AI. Dodatkowo jest to zależne od tego co się aktualnie dzieje w grze. Czyli np: słaby przeciwnik nie tylko głupio dobiera czary, ale też czasem przegapia dobre okazje czy "gubi" się kiedy akcja jest wyjątkowo ostra. Z kolei AI na wysokim poziomie ma małpi refleks i zawsze reaguje precyzyjnie. Robi to fajny naturalny efekt i powinno pomóc początkujacym. AI dalej będzie się częściowo dostosowywało do poziomu gracza, ale na 99% będą też poziomy trudności. Najprawdopodobniej tym razem większość trybów gry będzie dostępnych zaraz od początku, ale za to wyższe poziomy trudności czy wersję survival (brak regeneracji HP), będzie trzeba sobie odblokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 Będzie tryb online ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 17 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2009 To dlatego na drugim screenie golem stoi przed postacią. Cały czas tak nie może być, bo przecież to magowie są najwaźniejszy - summony nie mogą ich zasłaniać. z jednej strony tak, ale z drugiej po to chyba wlasnie min. są - zeby zaslaniac maga przed wrogimi pociskami. a taki wysunięty golem z wypiętom klatom jakos bardziej mi pasuje niz jak wypina klate chowając sie za czarodziejem :P btw. zarąbiste te magiczne pentagramy/runy czy co to tam jest, chodzi o niebieskie kółko pod wiedźmą na industrialnym screenie! małe a cieszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 to gui co jest najniżej chodzi mi o te jasno zielone kwadraciki nie pasuje do reszty tamte wyżej pasują a tamte niżej nie :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 @UP: [...] no i ikonki to w większości zapchajdziury [...] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Krótki artykuł o ArcMagi na VictoryGames: http://www.victorygames.eu/news/ArcMagi,742 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 1 Lipca 2009 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Huh, zawsze napiszą i nie powiedzą xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 He he, podoba mi się, że jestem "uzdolnionym programistą", a moja dziewczyna najwyraźniej jest facetem ;). Jak złapię Eugena na GG, to poproszę, żeby może poprawił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Ciekawe Ale to i tak nic w porównaniu z datą pierwszej oficjalnej publikacji na ten temat - 21 września 2008. No patrzcie... ktoś miał wtedy imieniny. Bo tak się składa że ja mam wtedy imieniny xD. Vide 21 września Mateusza. Co do projektu, to ten system z popełnianiem błedu zapowiada się fenomenatlnie. I według mnie ci słabsi przeciwnicy mogli by się uczyć podpatrzonych podczas walki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Bo tak się składa że ja mam wtedy imieniny xD. Vide 21 września Mateusza.Według gościa, który po pijanemu przepisywał Księgę Imion do kalendarza, który masz na biurku. Piszący artykuł miał inny. Jak złapię Eugena na GG, to poproszę, żeby może poprawił.Powiedz mu jeszcze, żeby nauczył się pisać, bo ten art to jakaś masakra ;o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Brawo ; D < aluzja ? ;D > Dobra robota Tomaszu ,widze że wzbijasz sie na wyżyny swoich "programistycznych" umiejetnosci ^^ ... kiedys moze bedziesz tak dobry jak ja..kilka lat temu . Ale do rzeczy... Myslisz ze odpale to na Linie pod Wine ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Wątpię bo jest to zaprzeczenie prawa Microsoftu, pozostaje chyba jedynie prze konwertować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 19 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2009 Hmmm... ja bym bardzo chciał zobaczyć filmik z gameplaya :) Screeny ładne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Kurde wreszcie w sobie zagram w coś mega porządnego xd Aż trudno uwierzyć ze to w GM Ale boje się jednego... Ceny D: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 A ja bardziej wymagan... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Kurde wreszcie w sobie zagram w coś mega porządnego xd Aż trudno uwierzyć ze to w GM Ale boje się jednego... Ceny D: Nie wiem jeszcze dokładnie jaka będzie cena, ale na pewno nic znacznie droższego od jedynki. Ten sam przedział raczej. No i zawsze będzie też ta sama możliwość dogadania się w sprawie jakiejś zniżki, jak ktoś jest Polakiem. A ja bardziej wymagan... Na razie gra śmiga znacznie szybciej niż jedynka (niemal dwa razy szybciej). Bardzo się podciągnąłem z sensownym kodowaniu i optymalizacji, więc raczej bym się na Twoim miejscu o wymagania nie martwił. Na razie gra działa nawet na starym lapku mojego programisty - z celeronem i zintegrowaną kartą grafiki ;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Fajnie że jestem polakiem :D , masz możliwość podesłania tu paru utworów muzycznych z walki ? Bo kiedyś 2 dałeś , mi się spodobały chętnie bym posłuchał kolejnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pivot18 Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja tam i tak się nie boje xd mi nawet crysis prawie na max chodzi xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 jak ktoś jest Polakiem Albo starym znajomym... hehe :) Nie no ja sie troche obawialem bo w jedynke prawie sie nie dalo grac na moim kompie..co prawda vista bardzo zwalnia system...ale boje sie o te wszystkie fajerwerki i grafike . Ja tam i tak się nie boje xd mi nawet crysis prawie na max chodzi xd Fajnie ,ale gra ma byc dla ogolu graczy a nie tylko dla Ciebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Fajnie że jestem polakiem Tak naprawdę to każdy kto się pofatygował do mnie napisać i poprosić o zniżkę, to cośtam dostał niezależnie od narodowości. W sumie to są odosobnione przypadki, a jak kogoś po prostu nie stać, to co mam za interes w próbowaniu wyciągnięcia z niego pełnej ceny. masz możliwość podesłania tu paru utworów muzycznych z walki Może potem. Nie chcę też zepsuć wszystkich niespodzianek. Głupio by było, jakby gra już wyszła i by się okazało, że już wszystko widzieliście ;). Nie no ja sie troche obawialem bo w jedynke prawie sie nie dalo grac na moim kompie..co prawda vista bardzo zwalnia system...ale boje sie o te wszystkie fajerwerki i grafike. No jak mówiłem, działa nawet na przedpotopowym lapku. Nie sądzę, żebyś miał coś słabszego. No chyba, że próbujesz odpalić pod Wine albo coś w tym klimacie, ale wtedy to już Twoja sprawa :D. W ogóle jaki masz sprzęt/system? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Vista , 1.6 ghz 512 ram :P niestandardowa rozdzielczosc/wielkosc monitora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No dobra, na takiej konfiguracji faktycznie bym się nie dziwił jakby cięło czasem. Choć pod XP powinno być wszystko okej. W ogóle kto instaluje Vistę przy 1.6ghz i 512 ram? :huh: Na tym nawet Pasjans może ciąć :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Neta sie nie da u mnie skonfigurowac pod innym i systemami niz vista i linux..a na linuxie raczej gra nie pociagnie... // Lepiej sie nie smiej ze mnie bo nasle na Ciebie fanboyow psp'a :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Na Linuxie prawie na pewno nie pójdzie - były jakieś próby odpalenia GMowych gier pod Wine, ale z tego co pamiętam, niezbyt udane. Mam nadzieję, że będzie to jakoś działać tak czy inaczej. Ale jak nie, to no coż - z taką konfiguracją to już podchodzi pod "winę użytkownika" :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutt Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Raczej wymagan GM'a :P ale niedlugo juz masz to swoja obiecana multiplatformowosc w tym czyms czego na tym forum nie wolno wymawiac i online plugin,wiec mam nadzieje ze bedziesz w tym robil dzieki czemu beda 2x mniejsze wymagania przy 2x wiekszych efektach :P. // Nawet kontroler DO WII podlaczysz :D masakra // Wez wogole mnie porzuciles :P Kto mi bedzie teraz doradzal i wszystko mowil o rynku itd bez Ciebie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Sorki że nie do tematu, ale jak ktoś by chciał przetestować Ancient Quest of Saqqara to znalazłem "demo" na stronie, gdzie można zobaczyć możliwości gry i sobie pograć chwile :) . link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się