Skocz do zawartości

ArcMagi nadchodzi...


TeeGee

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 680
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wygina się losowo - czasem bardziej, czasem mniej. Mogę jeszcze bardziej to rozrzucić w sumie.

wiesz ja tylko strzelam, po screenie moge sobie jedynie wyobrazac jak to wyglada w ruchu, ja tam od razu skojarzylem ze to wąż i tak :P

Niezupełnie. To miała być jedna z postaci, ale w końcu odrzuciliśmy ten koncept.

a szkoda, fajny z warlocka kozaczek :] Fajnie sie gra takimi cwaniakami w grach ;]

 

Btw. chyba nie bylo o tym mowy, postacie beda miec jakies swoje nagrywki? tzn nawet jakies teksty rzucane na początku areny, po wygranej walce, ew swoiste 'aaa' przy oberwaniu fireballem? Fajnyby był bajer a chyba nie zajmowałoby aż tak dużo miejsca :]

edit.

acha i jeszcze jedno btw. Lista postaci / summonow juz zamknieta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz ja tylko strzelam, po screenie moge sobie jedynie wyobrazac jak to wyglada w ruchu, ja tam od razu skojarzylem ze to wąż i tak

Spoko. To nie zmienia faktu, że mogę bardziej wężem zakręcić.

 

a szkoda, fajny z warlocka kozaczek Fajnie sie gra takimi cwaniakami w grach ;]

Nowy jest w podobnym klimacie. Ten sam gość ale bardziej ######sty i w prochowcu zamiast 'stroju kominiarza' ;).

 

Btw. chyba nie bylo o tym mowy, postacie beda miec jakies swoje nagrywki? tzn nawet jakies teksty rzucane na początku areny, po wygranej walce, ew swoiste 'aaa' przy oberwaniu fireballem? Fajnyby był bajer a chyba nie zajmowałoby aż tak dużo miejsca

Na pewno będą teksty pisane, które postacie rzucają do siebie przed i po walce. Nie wiem jak z głosami. Chciałbym jakieś mieć, ale profesjonalny voice-over jest dość drogi (tak naprawdę tani - jak na zwykłe growe koszta - ale drogi jak na moją wybebeszoną kieszeń). Będę to kminił na końcu - nuż jakaś kasa do tego czasu wpadnie.

 

acha i jeszcze jedno btw. Lista postaci / summonow juz zamknieta?

Ta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno będą teksty pisane, które postacie rzucają do siebie przed i po walce. Nie wiem jak z głosami. Chciałbym jakieś mieć, ale profesjonalny voice-over jest dość drogi (tak naprawdę tani - jak na zwykłe growe koszta - ale drogi jak na moją wybebeszoną kieszeń). Będę to kminił na końcu - nuż jakaś kasa do tego czasu wpadnie.

Jak dla mnie brak głosów by sie bardzo w oczy rzucał przy jakości reszty, tym bardziej profesjonalny voice-over jak mowisz drogi, ale przydatny raczej przy dłuższych tekstach, jakieś uchy czy achy, ew. obrobiony w audacity głos golema czy jakiegoś demona brzmialyby tak samo zagrane przez profejonalistow jak przez kogokolwiek innego na glupim mikrofonie za dyche :] Fajnie by bylo jakbys cos wykminil, juz w ogole bylby klimat jak w tekkenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem. Będziemy z Robem nad tym kombinować, bo głosy to faktycznie ######sta sprawa. Problem jest taki, że samych tekstów będzie w cholerę - każdy ma do każdego inne gadki, pokazujące charakter i światopogląd danego maga. To bardzo ważne dla klimatu i settingu gry. A o ile napisanie takiej ilości tekstu to mały problem, to już solidne nagranie może być kłopotliwe/drogie/zajmować w pytę miejsca. Tu będzie trzeba naprawdę dobrego pomysłu.

 

Natomiast jeden głos jest w zasadzie pewny - samej śmierci i jednocześnie narratorki/zapowiadaczki. Tu zamierzamy się szarpnąć na profesjonalną aktorkę na poziomie głosów z Saqqary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie brak głosów by sie bardzo w oczy rzucał przy jakości reszty, tym bardziej profesjonalny voice-over jak mowisz drogi, ale przydatny raczej przy dłuższych tekstach, jakieś uchy czy achy, ew. obrobiony w audacity głos golema czy jakiegoś demona brzmialyby tak samo zagrane przez profejonalistow jak przez kogokolwiek innego na glupim mikrofonie za dyche :] Fajnie by bylo jakbys cos wykminil, juz w ogole bylby klimat jak w tekkenie.

 

Zgadza się, dźwięk odgrywa bardzo ważną rolę w grywalności. Chociażby w głupiej Almorze nagrałem kilka tekstów NPC na mikrofonie co prawda za 100zł a nie za dychę :D, ale efekt jest zupełnie inny, zmienia atmosferę gry :)

W Twoim przypadku TeeGee jak już wydajesz na grę 10k, to jednak zastanowiłbym się aby dopicować wszystko i tu właśnie mam na myśli dźwięk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Kurde ja tak czekam na ArcMagi, raz, że wspaniała grafika, dwa, że wspaniały gameplay, ale trzy, że to jest niesamowity pokaz tego, że GM jednak "może dużo". No i jest to zawsze dla mnie poprzeczka do przeskoczenia, chociaż graficznie będzie już cieżko :)

 

Edit: Borek, nie wtrącaj się przed mojego posta xD

 

Co do dźwięku - TeeGee, zobacz taundy do Aliens (te z medykiem i napie####my) - ten dialog choć nagrany metodą domową niczym nie odstaje od tego, co ISA mówią w Killzone 2 na PS3, zwłaszcza w polskiej wersji.

 

EDIT BY BOREK:

Teraz tak dopiero się skapnąłem, że w sumie Almora kosztowała mnie 105 zł :D, 100 zł mikrofon + 5zł na kartę do telefonu :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Wami. Niestety macie rację - brak głosów w grze będzie bardzo widoczny przy jej narzuconym poziomie jakości. Gorzej, że mi już niewiele z tych 10k zostało :P.

 

Problem nie polega na nagraniu jednego taunta czy głosu. To można zrobić amatorsko. Ale tu jest dziesięć postaci o zupełnie odmiennych charakterach i mają po kilka tekstów bardziej wymagających aktorsko. No i jednak jest kwestia akcentu. Zbyt amatorskie podejście będzie na dłuższą metę równie rażące jak brak głosów. Dlatego będziemy pewnie kombinować coś ze studiem Roba i jego znajomymi aktorami. Albo się pomyśli nad dodaniem głosów w pierwszym updacie, czy coś w tę mańkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mikrofon to akurat mysle najmniejszy problem, ja mam centralnie taki za dyche a nic nie trzeszczy i ladnie śmiga, gorzej jak mawial teegee z akcentem. W sumie w lucky dayu jest od zarąbania dialogów już nagranych, setki różnych gadek ktore w czasie gry pasuja dobrze ale juz rola glownego bohatera nie moze pojsc dla nikogo z chlopakow z podwórka bo zwykle pierniczenie z polskim akcentem nie zawsze wystarczy a sam bym sie wkurzal jakbym slyszal spieprzone i glupio brzmiace dialogi :) Ogólnie Teegee nawet gdybys mial rezygnowac z nagrania tych dialogow na wstępie, to wklej chociaz jakies okrzyki obrywania czy jakies zaklęcia po japońsku, bo o ile dialog mozna przeczytac to uchy achy i czarmary by sie jakies przydało :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mikrofonem kompletnie nie ma problemu, bo Rob ma dostęp do całego studia. To tylko kwestia aktorów. Coś tam wykombinujemy. Tak jak pisał Borek - dużo już poszło w tę grę i warto wszystko jednak zapiąć na ostatni guzik. Zresztą jeśli dolar odpowiednio spadnie, to może nie będzie w ogóle problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he, to by akurat niewiele zmieniło. A wysoki dolar ma jedną zaletę - sprzedaże gry w przeliczeniu na złotówki liczą się bardziej. Tylko, kurna, czemu jest tak, że jak gra się sprzedawała świetnie to dolar był rekordowo niski, a teraz jak jest wysoki, gra już jest stara i nie schodzi tak fajnie :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zmienil kolor queen of ice ubrania zeby wygladalo na bardziej zimowe, jakis niebieski kolor czy cos, pomarancz jednak kojarzy sie z ciepłem. pure one za to proste a fajne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Spóźnionego, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D Głównie życzymy, aby ArcMagi udało się wydać jak najszybciej i aby okazało się hitem. A resztę pewnie życzyli już znajomi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :). Na razie się cieszę, że strona znowu stoi. Naprawdę ostra kaszana z tym była. W tym tygodniu pewnie znowu ruszą prace.

 

W ogóle nie pisałem o tym, ale przez ostatnie kilka weekendów umówiliśmy się z Mariusem (programistą), że zapierniczamy całą sobotę do upadłego i przesuwamy projekt solidnie do przodu. Zrobiliśmy naprawdę bardzo dużo, ale niestety niewiele z tego nadaje się do pokazywania. No może oprócz tego węża i konceptów.

Mam nadzieję, że uda się tę tradycję utrzymać, bo w tygodniu mam naprawdę mało czasu. W Codeminion praca wre przy nowej grze (tym razem z góry do dołu mój projekt ;)) i jak wracam do domu, to zamiast mózgu mam papkę. Swoją drogą - ta nowa gra będzie zarąbista :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...