Dawidsu Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 TAK! Poczytaj sobie wszystkie wcześniejsze posty i nie zadawaj bzdurnych pytań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 aha taka mala sugestia tarcza wyglada podobnie jak luk ;) reszta ######sta!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Witam :) Prace nad grą nie stanęły w miejscu, gra ma się dobrze i się rozwija hehe :) Powoli, ale wciąż... Chcę zmienić trochę system walki, tzn. wprowadzić system blokowania np. tarczą albo mieczem w zależności od posiadania. Chcę również zrobić atak jednym kliknięciem, a nie trzymaniem przycisku myszy. Zatem wrzucam dwa screeny z gry, a raczej ze świata w grze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Niezłe, widze że szkielety zostały wprowadzone B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Naprawdę ładnie (zwłaszcza kamyki). :) Szkoda tylko, że skrzynki dalej lewitują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Borek ile tak procentowo gierki zrobiłes? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vianom Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Dziwnie te szkielety wyglądają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Borek, daj demko, tylko ciekawość wzbudzasz. Widzę że dodano nowe zaklęcie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Grafika wymiata =D My chcemy dema! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Demo! Demo! Demo! Bunt! :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 No i niech wypuści edytor plansz. XD A co do lewitacji skrzynek, to według mnie dobrze jest jak jest. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 A widziałes już mój piękny rysunek wyjaśniający? :D Na wszelki wypadek zapodam jeszcze raz... piękny rysunek wyjaśniający Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Tak, tak, Pat, wszyscy widzieliśmy już Twój piękny rysunek wyjaśniający, nie musisz nas nim dręczyć xD Tej, młody! Nie fikaj! W ryj byś nie chciał, hę? GangstaMasta Ha, a Ty byś nie chciał pogadać z moimi chłopcami, hę? =D OjciecNiekoniecznieChrzestny Say it to my little friend! [bang!] =) Scar(f)face Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Oczywiście, że widziałem. Ale taki szczegół mi nie przeszkadza. :) Borek zapewne tego nie zrobił, bo aktualnie cienie tworzy się łatwo i szybko - kopia sprita nadrzędnego i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Borek zapewne tego nie zrobił, bo aktualnie cienie tworzy się łatwo i szybko - kopia sprita nadrzędnego i tyle. I to jest właśnie poważny błąd wynikający z lenistwa. :] Dobra, już się nie czepiam, ale nadal uważam, że można by to poprawić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Taki jesteś mądry? To zrób algorytm generujący aktualny cień skrzynki, bo mówimy tu o obiektach aktywnych, które potencjalnie będą ruchome. Zobaczymy jak to będzie wydajne. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ja bym po prostu rysował sprite'y. :] Zresztą Borek pisał, że nie chce robić żadnego dynamicznego oświetlenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Chciałem zrobić dynamiczne oświetlenie, ale jest to nie możliwe z powodu wydajności. Już w tym etapie projektu mam z tym poważny problem, w grze występuje dużo funkcji odpowiadających za DRAWING. Jak się otworzy inventory to fpsy ze 100 spadają do 50, co prawda inventory podczas grania ma się wyłączone, ale mimo to gra na słabszych prockach muli. Niestety duży wpływ ( już pisałem o tym wcześniej ) na krojenie FPS'ów mają drzewa i podłoże, teraz dodatkowo one powiewają. Jedynym wyjściem z tej sytuacji będzie ograniczenie owych elementów do minimum, oczywiście nie psując tym atmosfery. Będą małe roomy, ale za to ich większa ilość. Świat będzie składał się z około 150 roomów i szczerze powiedziawszy nie mam zielonego pojęcia czy to nie będzie miało również wpływu na wydajność. Mógłbym zrobić mniej roomów o rozmiarach np. 3000x3000 pikseli i wyłączać obiekty, których nie ma w zasięgu widoku, ale praca w edytorze takiego rooma to po prostu masakra - obiekty są duże i wszystko zwalnia, mimo iż sprzętu nie mam słabego. Co do tych nieszczęsnych skrzynek, to Ranmus ma rację. Nie będę ich zmieniał, ponieważ spadną FPSy. Tak czy siak można się przyczepić do tego iż światło pada z lewej strony i cień tak samo. Mimo wszystko jestem zadowolony z tego, że GM ma takie duże możliwości pozwalające stworzyć RPGa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Tak czy siak można się przyczepić do tego iż światło pada z lewej strony i cień tak samo. Mimo wszystko jestem zadowolony z tego, że GM ma takie duże możliwości pozwalające stworzyć RPGa. Teraz idź to powiedz tym z forum Komputer Świata. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Teraz idź to powiedz tym z forum Komputer Świata. :D O litości, chciałem im odpisac, ale wyskczyło mi, że nie mam uprawnień... Dziwne, przecież się zarejestrowałem :mellow: Moze kod aktywacyjny w mailu? Patrysław Dzięki wujku =D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Tak czy siak można się przyczepić do tego iż światło pada z lewej strony i cień tak samo. Mimo wszystko jestem zadowolony z tego, że GM ma takie duże możliwości pozwalające stworzyć RPGa. Teraz idź to powiedz tym z forum Komputer Świata Ci kolesie z tego forum wkurzyli mnie na maxsa. Powiedzą ci że nie da się zrobić super gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Ha, ale im napisałem ^^ Dzięki Paciu za oświecenie xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Borek: A wykorzystujesz surface'y? W ten sposób byś mógł odciążyć to i owo wyrysowując część rzeczy raz na warstwie i tyle, a potem ewentualne odświeżenie danego kawałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 9 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2006 szkielety sa troszke nienaturalne :P i malo stworow jest pomysl nad ich wieksza iloscia np ok 50 bo wiecej masz pewnie masz rodzajow lisci (malo widocznych :P) niz stworow :} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 OK macie tutaj nowe demko, powalczcie z nowymi potworkami ;) Wiele zmian narazie nie ma, ale zawsze coś ;) W sumie to bym nie dawał tego demka gdyby nie te prośby w postach. LINK --> Hidden Swords Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 thxxxx :))))))))))))))))))))))))))))) widac ze juz baaaaaaaaaaaaardzo wolno ida postepy ale jak powiedziales zawsze to cos ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 ale badziew ;) tak serio, jak na warunki gm, póki co nie widzę lepszej gry :) nowe demo standardowo lepsze niż poprzednie. ogólnie trzymasz poziom, i to mi się podoba. pozdro ;) EKSPLOŁŻAAAAAAAN XDXDXD [po przetestowaniu]: zacznijmy od zalet: dźwięk jest świetny. grafika jest świetna. gfx/audio roxują. teraz wady: gra zapitala jak szalona, drzewa trzęsą się, jakby pół godziny temu zaszły w ciążę i w ogóle wszystko dzieje się za szybko :< czy jestem zdrowy, panie doktorze? [po dokładnym przejściu]: krótkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 z tymi drzewami racja, troszke to zle wyglada........ u mnie nic niedzialo sie za szybko :) moze rybko zmieniles kompa ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek (Kamrat) Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Szkoda, że nie można sprzedawać zdobytych itemów :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 teraz wady: gra zapitala jak szalona, drzewa trzęsą się, jakby pół godziny temu zaszły w ciążę i w ogóle wszystko dzieje się za szybko :< Kto ci kazał kupować dual core ^^ . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się