Marmot Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Tak więc towarzyszu, schowaj swój miecz do pochwy i poczywaj póki nie nadejdzie Hidden Swords w wersji finalnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 czego chcecie screenów skoro można w to pograć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Bo w demku jest DOŚĆ ograniczony teren... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 daj chłopakowi dokończyć grę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 heh ciekawe ile temat bedzie miał stron jak gra się ukarze :) Jak ciągle będą nowe demka to pewnie do setki doleci :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
london Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 Co do dialogów, to będą proste, chyba że gra ma się ukazać za dwa lata Czyli już wiadomo, że gra wyjdzie przed 2008 rokiem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LittleFish Opublikowano 30 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2006 duke nukem forever polskiej sceny gm :) ale przynajmniej demo jest :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 14 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2006 Niestety mam problem ze znajdywaniem drogi przez główną postać, jeżeli zrobie dokładne odnajdywanie, to gra traci sporo FPS'ów. Teraz powstaje pytanie czy zrobić po prostu tak że tam gdzie gracz kliknie to postać idzie, a jak napotka przeszkodę to się po prostu zatrzymuje ( zyskując tym sposobem sporo FPSów ) albo opcja druga czyli sporo obliczeń ( FPS'y spadają drastycznie ) ale postać odnajduje prawidłowo drogę. Jak myślicie ? może macie jakieś ciekawe pomysły na odnajdywanie drogi przy czym nie obciąży to mocno GMa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 rozumiem ze to działa na point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); moze zapisuj te point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);do zmiennej za kazdym razem jak klikniesz i gdy walnie w drzewo czy cos tam to odejmuje lub dodaje do direction 90 i ustawia alarma na powiedzmy 30, po uplynieciu alarmu znow wraca na point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);. W grze wyglądałoby to tak ze idzie, jak stuknie to skreca o 90 stopni i za chwile gdy jest juz z boku drzewa to znow idzie w to miejsce które wskazał gracz. hmm... słabo xD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 rozumiem ze to działa na point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y); moze zapisuj te point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);do zmiennej za kazdym razem jak klikniesz i gdy walnie w drzewo czy cos tam to odejmuje lub dodaje do direction 90 i ustawia alarma na powiedzmy 30, po uplynieciu alarmu znow wraca na point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y);. W grze wyglądałoby to tak ze idzie, jak stuknie to skreca o 90 stopni i za chwile gdy jest juz z boku drzewa to znow idzie w to miejsce które wskazał gracz. hmm... słabo xD? To dobry sposób (ja go często urzywam) ale nie w korytarzach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 15 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2006 może macie jakieś ciekawe pomysły na odnajdywanie drogi przy czym nie obciąży to mocno GMa ? Ja robiłem tak że za bohaterem idzie okrągły niewidzialny obiekt i jak coś ten obiekt napotka to bohater zmienia kierunek zależnie od miejsca zderzenia obiektu z przeszkodą i sprawdzało sie. Nie powinno to pożerać sporo fps'ów. :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pio_trek Opublikowano 18 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2006 borek nieprzejmuj sie tak wydajnoscia.... np. cienie daj na alpha a nie w edytorze "kratki" wedlug mnie lepiej zeby omijal... ;) mysle ze na 3 letnim kompie pojdzie miodzio.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naex Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Zdrowie wszystkich. Jak wiecie, Hidden Swords jest bardzo dobrze sprogramowana gra (i wszystko ostatnie), nie wiem jak wy, ja bym bardzo chcial source, bym popatrzyl jak jest charakter glowny uruchomiony, i ostatnie rzeczy. Rozumiem, ze Borek nie dal source publicznie, to by to kazdy wykradal. Jest tu taka dziwna sprawa, znalazlem na jednym foru demo gry, co ma gorsza grafike i mniej efektow, ale jest to Hidden Swords. http://totalni.borec.cz/Rpgengine.zip Nie mam zielonego ponieca, jak ten czlowiek uzyskal source Hidden Swords, ale wszyscy znacie, jak dzieci jak widza ze ktos cos ma, tak tez tego chcieja. Chcial bym sie nauczyc rzeczy ktore w tym widzialem po pierwszy raz, inaczej jestem v GM moze dosyc dobry a reszte umiem sam. Jestem tu nowy, moze gdzies jest tu download tej gry w .gm6, kto wie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 22 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 gm6 tej gry tu nie znajdziesz bo autor nie udostępnia kodu źródłowego a przynajmniej mi nic o tum nie wiadomo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 22 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Ten link jakoś nie działa, wrzuć te demko gdzie indziej (np na stronie głównej gmclanu masz uploader). I mogę założyć się, że to nie na podstawie źródeł Hidden Swords. Nie uwierzę póki nie zobaczę, bo znam osobiście Borka i jak nawet mi nie pokazał źródeł żadnej ze swoich gier, to wątpię by innym osobom rozdawał na lewo i prawo. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 22 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2006 Ja widziałem klona Hidden Swords, jest tutaj http://forums.gamemaker.nl/index.php?showt...=164214&hl= jednak pliku do ściągnięcia już nie ma, ale są screeny. Ja wcześniej ściągałem plik źródłowy i niestety był bardzo ubogi, później się trochę wkurzyłem, bo zrobił podobnie grafę i każdy szczegół ( nawet cursor oraz to kółeczko po kliknięciu ) jak u mnie, wobec czego ludzie na forum mówili, że robie HS na jego silniku LOL. Musiałem im udowadniać tylko w ten sposób, że data założenia jego postu jest późniejsza od mojego. Jednak kod źródłowy mocno się różnił i miał dużo braków :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 później się trochę wkurzyłem, bo zrobił podobnie grafę Ja, mimo wszystko, widzę dosyć poważną różnicę. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 24 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Robi się słodko na samą myśl, dostałem taką wiadomość na PM: Hey, I was just wondering about the status of any music in your game, Hidden Swords. I'm a professional composer scouting the forums for games-with-promise to compose for. I would usually charge but I'm currently very interested in taking on some full-time projects (for free) and building a good repertoire. I'm aware that you may already have a composer lined up, but I would appreciate it if you could consider me if you do not. I have some demos if you want, quite a few on my site (http://www.robwestwoodmusic.com/) or I can send you some more 'RPG specific' demos if you wish. I would be glad to be a part of this project. As far as I can tell, the demo I've played needs no music to begin, but could do with something atmospheric as the game progresses. Get back to me when you can, Kind regards, Rob Westwood. Chyba z muzyką mam problem z głowy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 ^_^ Nic, tylko czekać na kolejne demko... z muzyką :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gooman Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No facet niezłą i klimatyczną muzyke komponuje. Nie zastanawiałbym się nawet nad jego ofertą ... poprostu bym przyjął pomoc :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 No facet niezłą i klimatyczną muzyke komponuje. Nie zastanawiałbym się nawet nad jego ofertą ... poprostu bym przyjął pomoc :D Jak to mówił Borewicz, Porucznik - "Sie gra sie ma, hehehe" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Właśnie dostałem pierwszy utwór - FOREST. Na dniach będzie DUNGEONS i TAVERN :) Tutaj jest link, utwór obciąłem do 25% z wiadomych przyczyn :) Hidden Swords - Forest.mp3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobra Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 huhu, pięknie :P, teraz to bedzie hit. :) PS. Mam nawet bluzke z napisem "HS" :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 26 Października 2006 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Ale koleś ma nazwisko. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Ta, bardzo dwuznaczne ;p . Tu można sobie kojarzyć firmę która zrobiła Red Alert, a zdrugiej antonim Clinta Eastwooda :] . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 26 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2006 Co Wam będe żałował, macie nowego screena z ulepszonego silnika :) Dach odkrywany oczywiście ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrysław Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Bardzo podobają mi się te ikonki na dole. :) Szkoda tylko, że dalej jest problem z cieniami, co widać zwłaszcza przy kominie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Października 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 Dzięki :) No z tymi cieniami inaczej być nie będzie :( już pisałem wcześniej dlaczego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 ej włącz interpolate w opcjach gry i powiedz czy postać nie będzie już tak poszarpana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TeeGee Opublikowano 27 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2006 W sumie sam się jeszcze nie dopisałem do HS - chyba czas najwyższy :P. Gierka to niby zwykły hack and slash - nic specjalnego, a jednak profesjonalne wykonanie i swego rodzaju wyczucie, czyni ją genialną. Można się kłócic czy h&s to nie otrzaskany gatunek, ale jak dla mnie od diablo2 (w które ciągle pykam notabene) nic się w tym gatunku nie pojawiło. Nawet Titan Quest pozsostawia jakiś niedosyt. Jeśli się przyjrzeć scenie freeware to okazuje się, że po prostu nie ma ŻADNEGO dobrego action rpg, a na pewno żadnego lepszego niż HS. Wróżę (jak wszyscy zresztą) tej grze wielki sukces i myślę, że spokojnie możesz ją sprzedawać - ja bym kupił :D. Jest to chyba najbardziej profesjonalna gra wykonana na GMie w ogóle. Musze przyznać, że kiedy zapisałem się na GMClan i zobaczyłem, że HS to polska produkcja, to nagle poczułem ogromną dumę narodową :D - "Bez jaj?! - najlepsza gra na GMC to robota Polaka? Taaak!" - coś w tym stylu. Zresztą ja zawsze uważałem, że słowianie mają talent do gier (vide. genialne gry rosyjskie) tylko niestety u nas ten przemysł to kompletna klapa :(. Życzę ci Borek powodzenia i chęci do ukończenia HS - przed Tobą wciąż masa roboty. Gratuluję Ci zdobycia Roba Westwooda do projektu - to go już czyni mega profesjonalnym. btw: nie musisz bumpować swojego topicu na GMC - często tam bywam i możesz mi wysłać PMa, to ci wrzucę jakiś komentarz. Zawsze to lepiej wygląda, a mody na GMC potrafią zamknąć topic bez mrugnięcia okiem i lepiej ich nie wkurzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się