LolikZabijaka Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 siema jaki jest kod na odtwarzanie animacji gif ( bo sprite_index odnosi się do pojedynczej tekstury) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harrrry Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 GML image_index image_speed Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 bo sprite_index odnosi się do pojedynczej tekstury wut? Sprite_index i image_speed i chodzi image_index a to właśnie odnosi się do jednej klatki :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ok, a jak mam taki kod w step GML if mabron[0]=1{ if (laduj) sprite_index = sprite132 else sprite_index = sprite74 } to jak zastąpić sprite index bo próbowałem i mi błędy wyskakują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 ok, a jak mam taki kod w step GML if mabron[0]=1{ if (laduj) sprite_index = sprite132 else sprite_index = sprite74 } to jak zastąpić sprite index bo próbowałem i mi błędy wyskakują image_index ? Nie wiem jak rozumieć "zastąpić". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 1 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 chodzi o to jak wstawić TEN GML image_index image_speed kod do mojego kodu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 możesz to zastąpić zmienną, ale i tak na to samo wychodzi.. Harrrry głupot nie pier*ol :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lipca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 GML if mabron[0]=1 { if (laduj) { sprite_index = sprite132; image_speed=0.1; } else { sprite_index = sprite74; image_speed=0.1; } } Jeżeli ten kod jest w step/draw to można wstawić image_index=0; bo wtedy obrazek przestanie się animować, bo będzie się wykonywał co chwilę, więc klatka będzie ciągle ustawiana na 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 animacja dalej nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 2 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 animacja dalej nie działa Prześlij kod bo aż nie wierzę ,że nie działa, i coś się z tym zrobi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 2 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2008 lenin wejdź na swoje gg bo przez te próby może się zrobić bajzel w temcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Problem w tym że skoro jest to w step to kod ciągle się powtarza i animacja co jeden step ustawia się od nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się