Maximal Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Na pewno nie ma sensu robić tutaj głosowań, bo jak już ktoś słusznie zauważył - wszystkim nie dogodzisz. =p Najlepiej niech Yoda po prostu daje wymyślone przez siebie tematy i tyle, o. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No i ja popieram słowa przedmówcy. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 tak, ale 3 tematy - łatwy, średni i trudny :P i wtedy byłoby gites. Wiadomo, że wszystkim nie dogodzisz ale napewno więcej osób by brało udział wtedy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tak, z jednego konkursu robić trzy, genialne. Poza tym zdefiniuj "łatwy", "średni" i "trudny". ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Tak, z jednego konkursu robić trzy, genialne Dla mnie pomysł spoko. albo poprostu robić jeden konkurs - raz łatwy, raz średni raz trudny. Poza tym zdefiniuj "łatwy", "średni" i "trudny". ;] Łatwy - dla użytkowników którzy uczą się gml i znają mniej więcej podstawy ( np. jakieś najprostsze rzeczy z wykorzystaniem pętli, np. sprawdzanie czy w jakieś instancji w roomie, zmienna ma wartość "true", co by sobie poćwiczyli), średni - dla użytkowników którzy dobrze opanowali gml ( np. teraz był ten labirynt ) oraz "trudny" - można by np. dać tutaj te szachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Najlepiej niech Yoda po prostu daje wymyślone przez siebie tematy i tyle, o. Ale wtedy nie będę mógł brać udziału :( I będą smęcić że sam daję trudne, to żebym tez zrobił blablabla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 No to niech jeden z sędziów zarzuci tematem. :P A jak nikt nie będzie miał pomysłu to masz dwie możliwości: 1. Poświęcić się i dać temat. 2.Wybrać któryś z podanych. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Najlepiej, jakby temat wymyślał ten, kto wygra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Najlepiej, jakby temat wymyślał ten, kto wygra. Ale wtedy nie będzie miał możliwości udziału ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 To dobrze, nie będzie mógł drugi raz dawać tematu ;p A może temat związany z fizyką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ja bym obstawał za ciekawymi efektami graficznymi bez użycia obiektów ;P Jak się zgodzicie, to dajemy ten temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ale przecież można użyć sprite'u grafiki i draw_sprite_ext ?Oo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ale przecież można użyć sprite'u grafiki i draw_sprite_ext ?Oo Ale nie chodzi mi o rysowanie sprite'a, tylko efekt graficzny. Jak particle. Czyli jakieś światła, płomienie, coś poruszające się, w jakimś układzie czy coś. Albo można ograniczyć do użycia samych funkcji rysujących ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 moga byc z tymi kolizjami, ja nie bede robic bo mi sie nie chce, no moze zrobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 @Yoda: Czyli mogą być "wzmocnione" particle? :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Skoro tak, to macie zrobić najbardziej odbajerzony bullet time, koniec, kropka. Ja sobie chętnie popatrzę ;]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Czyli mogą być "wzmocnione" particle? :x Nie. Własny system. No to co w końcu :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Przecież własny system to bez sensu pomysł. Particle służą właśnie temu, żeby z nich układać efekty i po co to robić innymi, mniej wydajnymi metodami? A żeby coś dobrego z użyciem particle zrobić, też trzeba mieć pewne zdolności... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Przecież własny system to bez sensu pomysł. Może źle się wyraziłem. To nie ma być efekt particle. Tylko jakiś efekt... no.., dobra nieważne, może co innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ten bullet time to nawet niezły pomysł jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Vote for Bullet Time! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Bullet Time! Hmh no to by było dobre :P już mam pomysł... xD tylko start jutro ok?... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Ok niech wam będzie - wystartuje jutro ;] btw kto był autorem pomysłu? ;3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 btw kto był autorem pomysłu? ;3 Nie będę kablować... TO JAKIM! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 To jak z tym koksem? ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zychu Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 To jak z tym koksem? ;x O tak: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm..._Brennstoff.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Ten BulletTime - to za proste! Parę linijek kodu, dosłownie. Może tak dodać do tego Motion Blur ;> ? To już ciekawsze :) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Już chyba wszyscy zrobili bullet time... :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Czytanie ze zrozumieniem się kłania. najbardziej odbajerzony bullet time Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pentalinio Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 A ja myślałem, że tu tylko o wykonanie chodzi o kod chodzi >.< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się