Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A no co komu wykresy? :/ Jak juz Jakim napisał: lepiej coś bardziej praktycznego. =p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 A no co komu wykresy? :/ Jak juz Jakim napisał: lepiej coś bardziej praktycznego. =p No to dawaj Maximalu B) liczymy na twoją inwencję twórczą! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No kilka pomysłów juz Ci podawałem na gg, ale nie wiem, czy to nie będzie za trudne. ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Nom raczej za trudne :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Dajcie jakiś temat, bo chcę coś zrobić ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 dawajta wykresy, czy praktyczne czy nie :P ważne, żeby sobie coś porobić, poćwiczyć :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Może jak skończy się liga, hm? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 No poczekam do wieczora :) Ale wiesz Misiek że nie możesz brać wtedy udziału :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Wiem :D I dobrze bo dałbym mój wczorajszy :P a tak nie mam grzechu na sumieniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Proponuję coś, co nadawałoby się na stronę i byłoby użyteczne, np. - antyaliasing - to wcale nie jest trudne, jak się na pozór wydaje - płynne kolizje w grach z lotu ptaka - j.w. - animacja szkieletowa - taka ładna by się przydała ;] itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 - antyaliasing - to wcale nie jest trudne, jak się na pozór wydajeEee...? =p - płynne kolizje w grach z lotu ptaka - j.w.O, to nawet dobre. :) - animacja szkieletowa - taka ładna by się przydała ;]Z kolei to imo za trudne. Znów będą 4 prace, z czego 2 będą sie w ogóle do czegoś nadawały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Eee...? =p ? Prościzna! Tworzysz obiekt oTrawaControl, dajesz w drawie: GML with (all) { if (object_index = oTrawa) { draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.2,1.2,0,c_white,0.75); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.4,1.4,0,c_white,0.5); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.6,1.6,0,c_white,0.25); } } oTrawaControl musi mieć depth większy od oTrawa. Sprawdź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Chodziło mi o to, że nie rozumiem, po kiego grzyba robić antyaliasing? To nie prościej po prostu odpowiednio obrobić sprite'y? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 o animacja szkieletowa - mniam! :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Dla nas mniam, ale dla innych niekoniecznie. =p Dlatego jestem za tymi kolizjami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Dlatego jestem za tymi kolizjami. Kolizje - blee ;x Moje utrapienie ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 ? Prościzna! Tworzysz obiekt oTrawaControl, dajesz w drawie: GML with (all) { if (object_index = oTrawa) { draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.2,1.2,0,c_white,0.75); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.4,1.4,0,c_white,0.5); draw_sprite_ext(sprite_index,image_index,x,y,1.6,1.6,0,c_white,0.25); } } oTrawaControl musi mieć depth większy od oTrawa. Sprawdź :) Co to ma być?! To ma być proste? Ja mam lepszy pomysł: I po sprawie ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 with (all) { if (object_index = oTrawa) To nie lepiej with ( oTrawa ) ? ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 @Luksor: Buuuuuuuuu!!! To najgorsza rzecz jaką można zrobić w grze! Mój kod rysuje pod trawą coraz większe i coraz bardziej przezroczyste sprite'y trawy. Dzięki temu można łączyć murki bez robienia sprite'ów na każdą możliwą kombinację. I widać kto przesiaduje na forum dla jaj :D @Edit: @Up: O, fucktycznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 @Luksor: Buuuuuuuuu!!! To najgorsza rzecz jaką można zrobić w grze! A ktoś na Gmclanie mi to polecał :angry: Przeprowadziłem mały teścik i rzeczywiście ta funkcja jest nic nie warta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Przeprowadziłem mały teścik i rzeczywiście ta funkcja jest nic nie warta. Miło, że umiesz się przyznać do błędu :) Też na początku myślałem, że lepiej to zaznaczyć, ale gdy ustawiałem kwadraty 34x34 (otoczka była biała) na siatce 32x32 to dziwne rzeczy się działy... <mystery> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Hmm... Wykresy moim zdaniem cienki pomysł... 1. AI - szachy/warcaby 2. Efekt particlowy (=D) 3. GUI a'la windows? :x (scrollbary, checkboxy, buttony itd.) - dobre i realistyczne rozwiązanie 4. Chatterbot Tyle jest pomysłów... ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 3. GUI a'la windows? :x (scrollbary, checkboxy, buttony itd.) - dobre i realistyczne rozwiązanie Wiesz, że właśnie się tym zajmuję? :D Tylko staram się zrobić ładniejsze od windowsowego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 2. Efekt particlowy (=D) Co to za filozofia? Particle Designer i po sprawie ;p Particle są właśnie po to żeby zbytnio nie babrać się kodzeniem. A co do AI szachów to za trudne imo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pasterz Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Hmm te AI szachów to naprawdę ciężki temat. No ale AI warcabów? :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Wystarczy znaleźć dobry algorytm AI szachowych na sieci i przepisać do GMLa. Takie przekształcenie też wymaga umiejętności i zdolności, a skoro są gotowe algorytmy rozpisane, to trzeba z nich korzystać ;D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Toć ja nawet nie umiem grać w szachy, a co mówić o pisaniu jakiegokolwiek algorytmu. ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ale te AI szachów to nie jest taki zły pomysł. Inna rzecz, że ja bym pewnie nie zrobił nic, ale uj xd . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Ale te AI szachów to nie jest taki zły pomysł. Inna rzecz, że ja bym pewnie nie zrobił nic, ale uj xd . I nie tylko ty ;p No zdecydujcie się co byście chcieli i jazda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snake Opublikowano 2 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 Generowanie ASCII Artów ze sprita ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się