PsichiX Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Witam, dzis chce Wam oddac do rak i testowania. Nie mam teraz czasu sie rozpisac wiec oto on: Download: https://gmclan.org/up1105_4_XenoN_Core_0_7_...ooter_Game.html EXE: https://gmclan.org/up1105_4_XenoN_Core_0_7_...er_Game_EX.html Dokumentacja: https://gmclan.org/up1105_2_XenoN_Core_v0_7...__Dokument.html Engine: XenoN Core <xenon-core.yoyo.pl> Version: 0.7.5.100 Creator: PsichiX Owner: Public test WSAD - Move Space - Jump Left Mouse Button - Shot (bullet) Right Mouse Button - Alternative shot (plasma) Middle Mouse Button / CTRL - zoom Shift - run Copyright: © 2007-2008 XenoN Core by PsichiX. All rights reserved EnjoY! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Ofc 5/5 jak zwykle ;) Wszystko dziala idealnie. Jak sie wlacza miasto wyskakuje blad jednak i to po kilkukrotnym zignorowaniu go udalo mi sie je zobaczyc : p Zablokowalem sie na dachu wierzowce, pewnie nie przewidziales ze ktos da rade sie wystrzelic tak wysoko xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Przy strzelaniu trochę głupi ten efekt rozrzutu celownika, bo odrzuca tylko w górę, przez co trzymając cały czas odrzuca coraz bardziej do góry. IMO powinno odrzucać z lekka w każdą stronę ;) Poza tym błąd: A zaraz zagłębię się w kod ;D EDIT: No przyznam, że pomimo powalających skryptów i masy różnych dziwnych obliczeń w nich (za wysoka jazda jak dla mnie), to sama ich obsługa(bo to nas interesuje) jest banalna ;D Bardzo fajnie po prostu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 fajne fajne, kurde psychix czemu Ty gier nie robisz? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luksor Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Nie widzę tutaj za dużo fizyki, a to ma być przecież Physic Example! Według mnie to nie jest przykład fizyki a silnik 3D. Co to za maszyna w mieście? :P EDIT: O, widzę jak drzewa się przewracają pod wpływem strzałów, no trochę jednak fizyki w tym jest. Podoba mi się 5/5 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Nie widzę tutaj za dużo fizyki, a to ma być przecież Physic Example! LOLOlololol! Przecież tam wszystko zależy od fizyki :boxed: Zresztą spojrzałbyś w kod, a nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 No może być, ale wkurza mnie jedno: Wiem, że to pewnie przez interpolację, ale przy trawie bardzo to przeszkadza.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Jak dla mnie świetne, oczywiście 5/5, a może PsichiX pracuję nad jakąś gierką, tylko nic nam o tym jeszcze nie powiedział, no poza Soullandem... :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Jak już nadmieniono, jak się daje city, to wywala: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object enemy: In script xenon_collision_body: Error in code at line 1: // argument0 - object// argument1 - x// argument2 - y// argument3 - ztemp_coll=0temp_return=falseif(place_meeting(argument1,argument2,argument0)){te mp_id=instance_place(argument1,argument2,argument0)if((argument3-temp_id.xenon_body_z)<=temp_id.xenon_body_d)temp_coll+=1if((temp_id.xenon_body_z-argument3)<=xenon_body_d)temp_coll+=1if(temp_coll=2)temp_return=true}return(temp_return) at position 233: Unknown variable xenon_body_z Poza tym, przyznam, że specjalnego wrażenia to na mnie nie zrobiło :P . Niby silnik fizyki, ale paru rzeczy nie rozumiem -> jak podskoczę do góry, to w trakcie bycia w powietrzu, nagle mogę zacząć lecieć do przodu. Normalnie to jest niemożliwe, chyba, że ktoś Cię popchnie :P . Poza tym, to odbijanie troszkę śmieszne. Zakładam, że jesteśmy piłką ;p ? Chociaż, piłka po piasku by się tak nie odbijała, może raz by się odbiła, a potem w niego wbiła. Do tego jak dla mnie, ten dym który jest rysowanym sprite wygląda kiczowato. Z 10 lat temu takie coś by przeszło, ale nie dziś :P . Dużo ciekawszy efekt by był przy użyciu particle, bardziej rzeczywiste by było. Tak samo, po strzeleniu w piasek, dymiący piasek zrobiony przy użyciu particle wyglądałby świetnie. Już się nie czepiam tego, że nie da się drzewu zadać obrażeń, bo już bez przesady :P . A to coś w mieście to wygląda prawie tak, jak trójnogi z Wojny Światów (btw. świetny film xd ). Co do plazmy - wybuch wygląda fatalnie, jak jakaś chmurka z kreskówki i do tego jeszcze ten gradient nie najlepiej wygląda. Ogólnie wybuch - do niczego. Ale ten efekt zmiecenia drzew, to pierwsza klasa :D . Szkoda, że budynki się tak nie rozwalają ;p . Ogólnie 4/5, bo jednak sądzę, że mimo iż to jest demo, to jeszcze nie zachwyca aż tak bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Fizyka niepełna, parę błędów się znajdzie, ale bardzo dobre IMO. 4/5 za błędy w fizyce. Gdyby nie one, byłoby lepiej. Ale tak bardzo nie zachwyca. Myślałem że będzie o wiele lepiej... @Yoda: powinno odrzuca w górę tylko, bo tak, o! Nie miałeś fizyki to sie nie odzywaj ;) @UP: Wojna Światów rox, szczególnie 2 <3 PMB - strzal alternatywny (plazma) WTF? Prawy Mouse Button? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2008 Faktycznie, pomysł z robotami to z wojny światów ( trzy nogi ;O ) tylko one się jakoś dziwnie zachowują... ( i latają! a przecież chodziły... ) :P 3/5 bo wielkiego wrażenia nie robi i się jeszcze przycina :P Edit: Co do blendingu to rysuj najpierw obiekty które nie są przezroczyste, a później przezroczyste ale rysuj je po kolei w zależności od odległości do oka ( ah te buffory :) ) ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Trochę bugów jak np. "brzydki" wygląd trawy przez interpolację czy bug przy wejściu na City to przykładzik fajny :D 4/5 :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Mi się najbardziej podoba "NATURE", bo w "CITY" nic specjalnego nie ma. Muszę się mocno przyczepić do formatowania kodu w Twoich wypocinach. Ranmus mnie za to konsekwentnie ganiał i wyszło mi na dobre, a Twój kod jest trochę, a może nawet bardzo mało czytelny. Poza tym ok :) if(z<0) { x=xprev y=yprev z=zprev global.smoke_c=make_color_rgb(200,168,128) global.smoke_z=z global.smoke_s=smoke_s*1.25 global.smoke_a=0.5 instance_create(x,y,smoke) instance_destroy() } Moim zdaniem tak jest lepiej: if ( z < 0 ) { x = xprev; y = yprev; z = zprev; global.smoke_c = make_color_rgb( 200, 168, 128 ); global.smoke_z = z; global.smoke_s = smoke_s * 1.25; global.smoke_a = 0.5; instance_create( x, y, smoke ); instance_destroy(); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Hehe... Kawał dobrej roboty... ;x 5/5 W czym pisałeś DLLa? C++? ;x Coś mi się obiło o uszy - OpenGL, D3D... ;) EDIT: Chyba, że chodziło o inny silnik... ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Bardzo fajne , mowie tu o nature , drzewka mi sie bardzo podobaja i ich zachowane . Szkoda , ze sa te bledy ale pewnie i tak je poprawisz. Ocena to 5 bez wahania , gdyz ten przyklad Twojego silnika jest o wiele lepszy niz by tak zebrac z 5 pierwszych gier razem ostatnio dodanych na gmclanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SexyLemur Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Oczywiście 5/5. Walka w City fajna^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maxius Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Super 5/5 Podziwiam ludzi, którzy wszystkie swoje wrażenia z gry potrafią skrócić do jednego wyrazu. Warn. Maximal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 @Yoda: powinno odrzuca w górę tylko, bo tak, o! Nie miałeś fizyki to sie nie odzywaj smile2.gif Hmmm, no wiesz gdyby tak odrzucało cały czas w górę... jak dla mnie bezsens. Może i 'fizycznie' tak jest, ale w grze powinno być to nieco uproszczone. Bo denerwujące jest to, że trzeba pchać tą myszkę na dół. Poza tym podczas strzelania broń 'trzęsie się' (w niewprawnej ręce) więc raczej powinno nią rzucać w różne strony. Ale to takie moje odczucia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Ja dodam, że to zależy od tego, kiedy człowiek strzela. Jeżeli na wydechu to odrzuca w każdą stronę, jeżeli na wdechu w górę. Sam kiedyś strzelałem, ale to nie te czasy... Broń sie zmienia i wiadomo. Może taki system oddechu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Witam ponownie! :D Ostatnio popelnilem blad bo zuploadowalem stara wersje pelna bugow. Dzis daje nowa, w ktorej teraz poprawilem trójnoga i nie tylko. Link w pierwszym poscie i tu: https://gmclan.org/up1105_4_XenoN_Core_0_7_...ooter_Game.html WSAD - Move Space - Jump Left Mouse Button - Shot (bullet) Right Mouse Button - Alternative shot (plasma) Middle Mouse Button / CTRL - zoom Shift - run W "Nature" nic sie raczej nie zmienilo, a "City" zostalo nalezycie poprawione :) Oceniajcie teraz ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Hmm... przegrałem ;D Trudne to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Yoda, ja rozwalilem ich tak: podeszlem ich z ukrycia, potem uciekajac wstecz lub w bok strzelalem z zoomem (co by takiego rozrzutu bron nie miala) ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 "You are destroy all enemy robots!" O_O Ty to zamiast robić jakieś silniki to idź się poucz angielskiego. Po za tym fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morrighan (AoM) Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 E tam, łatwe te trójnogi w mieście, wszystkie 3 rozwaliłem i raz mnie tylko zraniły ;p Trochę dziwnie wyglądają te kończyny trójnóg, ale poza tym jest OK :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Nie, no tera to PRO... ;X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ti002 Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 roboty przeciez sa latwe :P podchodze do nich i wale ppm :P caly czas sie oczywiscie ruszam (nawet bez sprintu :P) :) grafa 5/5 dzwiek 5/5 (malutko ale mily dla ucha :D) grywalnosc 4/5 (nudne troche :P) ogolem -5/5 :) psichix, wez ty sie chlopie nie marnuj tylko zrob jakies gta 5 czy cos :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harv Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Takie coś mogę zrobić w Blitz3d Basicu w godzinę, ale podziwiam cię za zrobienie czegoś takiego w GM. 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Takie coś mogę zrobić w Blitz3d Basicu w godzinę, ale podziwiam cię za zrobienie czegoś takiego w GM Pewnie i tak, ale ja od zawsze wole robic wszystko od podstaw sam, by wiedziec ile jestem wart. Grafika kuleje bo rendering na razie emulowany w gm wiec co sie dziwic. Poza tym zastosowalem tu hybryde 2 silnikow (starego xenona i nowego) by kolizje jakos ogarnac, bo fizyka bylaby obciazona przez ten wolny rendering gma. Ale planuje dodac obsluge fizyki w osobnym watku przez co gm nie bedzie czekac na obliczenia fizyczne (ktore sa szybkie, nawet bardzo, tylko pobieranie wartosci spowalnia gre). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M1513Q Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 PsichiX a masz gdzies dokumentacje do tego silnika? (opis kazdego skryptu) tak jak miales to w Xenon Core Engine Basic ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brocelliand Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Oczywiście 5/5 :D Szczególnie spodobały mi się te roboty ... poczułem sie jakbym grał w half life`a :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się