Cekol Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 To ja zadam pytanie, ze strony technicznej :P Czy serwer / klient będzie wspomagany przez siły wyższe? (DLL?) Nie chodzi mi o bibliotekę 39dll lecz taką wspomagającą myślenie, jak liczenie kątów, czy coś tam :P Będzie cuś takiego? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 26 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2008 System obliczania obrażeń oraz obrony będzie zupełnie nowy, właśnie mam napisany jeden - taki wstępny. Nie jest to prosta sprawa, bo silnym trzeba dać przegrać, a słabym wygrać. Wiem, ale wg. mojego przykładu pancerz będzie odpierał 90% obrażeń gdy osiągnie 144 poziom (poziom pancerza), a 99% przy 1584 poziomie. Silny i tak będzie miał z 1000 obrażeń, więc i tak nie ma co mówić o balansie między silnymi i słabymi. Oczywiście nie narzucam swojego pomysłu. Zapewne masz lepszy system. Chciałem tylko zwrócić uwagę, żeby różnica jakości między słabszymi a lepszymi pancerzami/broniami nie była zawsze taka sama, tylko coraz mniejsza (dłużej będzie się grało gdy np. broń w pewnym momencie gry będzie o 2pkt obrażeń lepsza od naszej). Przydałyby się też jakieś runy/zwoje/księgi, które zwiększają jedną ze statystyk o 1. Musiałyby być tym samym bardzo rzadkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 To że jeżeli będą bugi, lagi itp to będzie identycznie jak w almorze. To tak jakbyś powiedział, że: "Eeee Counter-Strike Source jest powtórką CS 1.6, bo znowu Terroryści i antyterroryści, znowu kałachy i granaty" :) Będą "Bugi" ( czyli te potworki z ang. "Robaki" ) i inne stworzenia, Almora 2 nie będzie kropką w kropkę Almory 1 :) @Metthew, Twój pomysł nie jest zły, na pewno wyciągnę wnioski :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spyro Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Niom... A będą wreszcie takie real real Zue Pajonki ? ;p Dobra, bez przesady już. Atod to będzie najpotężniejszy projekt, jaki wyłonie się z GmClan'u, jeżeli wszystkie Wasze pomysły zostaną zrealizownae, co z pewnością nie będzie łatwym zadaniem, heh... Tutaj moje pytanko...: Co z klasami i specjalnymi umiejętnościami postaci, balansem expa (umiarkowaniem zdobywanego doświadczenia), przeniesieniem postaci - tzn. z poprzednich wersji... Niektrórzy zaczeli już oczywiście traktować kolejne odsłony Almory, jako etap przejściowy między umiarkowanie dobitną ekscytacją, a zakończeniem gry z tym bolesnym uczuciem utraty tego wszystkiego, co się dotąd w grze osiągnęło, ale dla tych, którzy chcą po prostu 'nadal czerpać z tego radość i mają już dość dobrą pozycję w grze, nie należy chyba tego tak brutalnie odbierać... Naturalnie, zmienia się świat gry i zmieniają się postacie, no ale żeby chociaż dodanie nowych funkcji, zasad, statystyk nie odbywało się kosztem zubożenia tych poprzednich... Ja miałem np. w 'starej Almorze dość dobrze (mlah, 20lvl co to było ;p) postać, do której mam jednocześnie jakowy sentyment, ale dawno się logowałem, nie wiem nawet, czy nadal ta postać istnieje xp... Heh, wiem, że w przeszłości toczyły się już podobne dyskusje, ale mała reminescencja klimatu nie zaszkodzi :P No i tak w ogóle to chciałbym coś oczywiście zaproponować... Jeżeli ty, drogi Borku, tak napominasz o tych super specjalnych przedmiotach w grze, to ja muszę się zwierzyć, że zawsze chciałem w takiej grze (nie wliczając moich projektów, tylko te, w które grałem ;p) zobaczyć np. coś w rodzaju "miksowania dostępu"... Tzn, mamy w grze, dajmy na to, takie przedmioty jak dwie kule: czerwnoną i błękitną, obie są odpowiednikami np. fabularnych żywiołów, lub jakiś antycznych artefaktów. Normalnie można je sprzedać innym graczom za wysoką cenę, lub gorliwie kolekcjonować. Dlaczego są tak cenne ? Otóż osobno nie dają żadnego efektu, ale w odpowiednim połączeniu, ustawione w specjalnych miejscach w odpowiedniej kolejności, lub użyte na właściwym przedmiocie i we włąsciwy sposób, otwierają nam drogę do specjalnych miejsc, questów itp. Oczywiście źle odprawiona taka inwokacja lub błąd w czasie np. ustawiania ich w odpowiedniej kolejności powoduje ich zniknięcie, ponieważ w tym wypadku działają jednorazowo. Ten nowy, przywołany za ich pomocą portal lub efekt, można użyć na siebie, lub podzielić się z kimś innym. No i tak by to wyglądało... No i przy okazji ośmielę się zapytać, czy Pan Borek zamierza w 'nowej Almorze wykorzystać jakiś pomysł z przytoczonej przeze mnie kiedyś (albo raczej wymyślonej na poczekaniu, heh) fabuły :) Byłbym wielce zaszczycony ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 27 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Niom... A będą wreszcie takie real real Zue Pajonki ? ;p Jasne, tym razem "Infinite Spider" to będzie kropla w morzu :D Dobra, bez przesady już. Atod to będzie najpotężniejszy projekt, jaki wyłonie się z GmClan'u, jeżeli wszystkie Wasze pomysły zostaną zrealizownae, co z pewnością nie będzie łatwym zadaniem, heh... Chciałbym aby tak się stało, dlatego robię wszystko co w mojej i GMa mocy B) Tutaj moje pytanko...: Co z klasami i specjalnymi umiejętnościami postaci, balansem expa (umiarkowaniem zdobywanego doświadczenia), przeniesieniem postaci - tzn. z poprzednich wersji... Niektrórzy zaczeli już oczywiście traktować kolejne odsłony Almory, jako etap przejściowy między umiarkowanie dobitną ekscytacją, a zakończeniem gry z tym bolesnym uczuciem utraty tego wszystkiego, co się dotąd w grze osiągnęło, ale dla tych, którzy chcą po prostu 'nadal czerpać z tego radość i mają już dość dobrą pozycję w grze, nie należy chyba tego tak brutalnie odbierać... Naturalnie, zmienia się świat gry i zmieniają się postacie, no ale żeby chociaż dodanie nowych funkcji, zasad, statystyk nie odbywało się kosztem zubożenia tych poprzednich... Ja miałem np. w 'starej Almorze dość dobrze (mlah, 20lvl co to było ;p) postać, do której mam jednocześnie jakowy sentyment, ale dawno się logowałem, nie wiem nawet, czy nadal ta postać istnieje xp... Heh, wiem, że w przeszłości toczyły się już podobne dyskusje, ale mała reminescencja klimatu nie zaszkodzi :P Niestety wszystkie postacie przepadają. Almora ToD to będzie zupełnie inna gra, gdyby to był dodatek do Almory 1, to owszem konta mogłyby zostać. Spróbuje zrobić coś ciekawego dla starych wyjadaczy :) np. Muzeum obrazów ze starych postaci, albo ich pomniki :D No i tak w ogóle to chciałbym coś oczywiście zaproponować... Jeżeli ty, drogi Borku, tak napominasz o tych super specjalnych przedmiotach w grze, to ja muszę się zwierzyć, że zawsze chciałem w takiej grze (nie wliczając moich projektów, tylko te, w które grałem ;p) zobaczyć np. coś w rodzaju "miksowania dostępu"... Tzn, mamy w grze, dajmy na to, takie przedmioty jak dwie kule: czerwnoną i błękitną, obie są odpowiednikami np. fabularnych żywiołów, lub jakiś antycznych artefaktów. Normalnie można je sprzedać innym graczom za wysoką cenę, lub gorliwie kolekcjonować. Dlaczego są tak cenne ? Otóż osobno nie dają żadnego efektu, ale w odpowiednim połączeniu, ustawione w specjalnych miejscach w odpowiedniej kolejności, lub użyte na właściwym przedmiocie i we włąsciwy sposób, otwierają nam drogę do specjalnych miejsc, questów itp. Oczywiście źle odprawiona taka inwokacja lub błąd w czasie np. ustawiania ich w odpowiedniej kolejności powoduje ich zniknięcie, ponieważ w tym wypadku działają jednorazowo. Ten nowy, przywołany za ich pomocą portal lub efekt, można użyć na siebie, lub podzielić się z kimś innym. No i tak by to wyglądało... No i przy okazji ośmielę się zapytać, czy Pan Borek zamierza w 'nowej Almorze wykorzystać jakiś pomysł z przytoczonej przeze mnie kiedyś (albo raczej wymyślonej na poczekaniu, heh) fabuły :) Byłbym wielce zaszczycony ;) Bardzo mi się podoba pomysł :thumbsup:. Jeżeli będzie to możliwe, to umieszczę w nowej Almorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boro Casso Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 To tak jakbyś powiedział, że: "Eeee Counter-Strike Source jest powtórką CS 1.6, bo znowu Terroryści i antyterroryści, znowu kałachy i granaty" smile.gif Będą "Bugi" ( czyli te potworki z ang. "Robaki" ) i inne stworzenia, Almora 2 nie będzie kropką w kropkę Almory 1 smile.gif Wiem wiem, żartuje sobie przecież ;-) (Chodziło mi o błędy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 27 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2008 Wiem wiem, żartuje sobie przecież ;-) (Chodziło mi o błędy) To nie brzmiało jak żart. Podoba mi się pomysł Spyro, ale przydałyby się też takie przedmioty, które można jedynie sprzedać lub nimi szpanować, np. fragment księżyca, grecki ogień... Ok, dosyć już tych zwariowanych pomysłów XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 2 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2008 Witajcie kochani Jak mówiłęm zawsze ... Nie zapomne :D Hej BOREK kocham cięi wierze w ciebie :D Nie przeczytałem jeszcze całego wątku bo dziśznalazłem nowe info o almorce :) POzdro PS> Nawet nie wiecie jak dobrze zobaczyć znajome nicki :) Błagam niech ktoś włączy serva !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crackkk-GM Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 @UP: Hej BOREK kocham cięi wierze w ciebie WTF??? Przesada :) Kochaj go w tajemnicy xD @Borek: Lepiej szybo zrób demo bo cię fani zlokalizują xD Kiedy będą screeny?? oO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Demo ? Człowieku, jakby dał demo, to by już znaczyło, że większa część gry jest gotowa, a wtedy chyba większy sens ma danie pełnej wersji, poza tym nie zdziwię się, jak od wersji 0.1 znów będziemy dostawać Almorę i potem ewentualne poprawki (do tej pierwszej wersji na bank, ale może będzie tak mało bugów, że reszta już nie będzie potrzebna). A do pytania o screeny się dołączam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ziomalek, weź stąd idź, nie znasz się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ciekaw jestem czy nowa almora będzie wychodziła tak w częściach jak poprzednia . Oby nie , bo znowu sięnasz twórca zniechęci przez nas fanów :/ Czy nie przypadkiem za wcześnie na screeny ? ;P Yoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Ciekaw jestem czy nowa almora będzie wychodziła tak w częściach jak poprzednia . Z tego co wiem, nie. Ma wyjść dopiero pełna wersja ale nie jestem pewien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ludzix Opublikowano 7 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 Temat jest za wcześnie założony, elo ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2008 To też, ale zobacz że TeeGee też już zaczyna po woli puszczać parę o ArcMagi. Jak masz dużo pomysłów to po prostu pragniesz się podzielić z nimi światem. Wiem, bo sam tak robię a potem gier i tak nie kończę :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 Ze screenami z nowych lokacji na razie będzie ciężko, bo takie rzeczy jak grafikę robi się na końcu. Tylko kilka robię takich roboczych - jakieś robaki itp. żebym miał na czym testować silnik :) Obecnie pracuję nad systemem PM, okienkami itp. w skrócie: elementy interface'u. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 o to daj jedną klatkę animacji jakiegoś nowego potworka :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 8 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 @Up: Właśnie, może być nawet bug, ale mam nadzieję, że jest i animacja poruszania i animacja ataku, bo w A1 niewiadomo było kiedy atakowali (po części przez lagi). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2008 no i przez to, że bohater się cofał to też ciężko było stwierdzić co tak naprawdę w którą stronę się przesuwa na planszy :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Wiem właśnie, cofanie też mnie wkurza :/ dlatego wyleczyłem to w AO:ToD :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marrac Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Czyżby na stronie Gear Studio były screeny z Almory ToD? :P Screen1 Screen2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 10 Marca 2008 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 O strona zmienia wygląd... w końcu :D Ale jeszcze się rozjeżdża w FFoxie :P Huh, a ja dzisiaj swoją będę zmieniał, jaki zbieg okoliczności :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Czytam na stronie że Borek potrzebuje tłumaczenia ... Przetłumaczyć?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 10 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 O! Jeżeli masz siłę i chęci :) Kurcze - jasne :) Byłoby rewelacyjnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mike_p Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 Też mogę pomóc nieco :F W końcu przeszło się do finału z olimpiady z angielskiego B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 To zapodam jutro od 7.00. Dziś już ide spać :) Jutro rano będzie na 100% :) DOBRANOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 10 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2008 W końcu przeszło się do finału z olimpiady z angielskiego cool.gif Jakiś ty skromny B) Btw Borek popraw to rozjeżdżanie na FF Bo trochę dziwnie to wygląda :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Furious Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 dobra poszło do borka na maila Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 dobra poszło do broka na maila Jaki Brok? A może broke? A właśnie, Borek: czy podtytuł "Time of Darkosen" ma jakieś większe znaczenie? Czy to tylko atrapa żeby przyciągnąć więcej ludzi? :D Jeśli nie wiesz co to może oznaczać, to mogę dać pomysł (swoją drogą, gdzieś chyba ten mój pomysł widziałem... chyba w jakiejś grze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 11 Marca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Darkosen: To nazwa miasta, które będzie najważniejszym miejscem świata Almory. Pełne śniegu oraz zimowego klimatu miasto, w którym jest wejście do nieznanych ziemi Almory, a w nim wróg nazwany Lord Of Darkosen. Wejście do tego miejsca będzie wiązało się ze zdoybyciem wielu questów oraz specjalnych przedmiotów. Natomiast gracz, który zwalczy owego wroga dostaje specjalne odznaczenie Darkosen Champion i jego gra przeistacza się w zupełnie inny wariant, który nie będzie polegał na questach, a na sekretnych zasadach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi