Skocz do zawartości

MaxGaming

Użytkownicy
  • Postów

    510
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Aktywność reputacji

  1. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Nikas w Limit shout'ów   
    A to jednak ja pomyliłem okna, bo teraz zapamiętuje GMclan pisane, ale niedokończone odpowiedzi. To na tamten w C# zrobiłem edita.
    Co do tego: Zrozumiałem, że dla mnie jest 5-6. No dobra. Swoją drogą interesuję się obecnie tematem tego, czy to nie podlega pod dyskryminację, bądź napiętnowanie i czekam co mi rzecznik praw obywatelskich napisze
  2. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla exp w Limit shout'ów   
    temat 10/10
  3. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od TeeGee w Limit shout'ów   
    niestety rejstracja nie czyni, że ten portal nie obowiązują przepisy. Wstawianie kucyków nie jest zabronione przez prawo. Natomiast gdybyś wrzucał obrazki promujące nazizm to skończyłoby się "mogę bo jestem właścicielem" prawda? Tak samo z napiętnowaniem, czy prześladowaniem. My możemy sobie gadać, ale raczej musi się temu przyjrzeć ktoś kto co do artykułu zna te przepisy. W każdym razie możesz zostać ukarany przez sąd za napiętnowanie kogoś przez FB mimo że FB wymaga rejestracji, prawda? Nie chcę mi się o takie coś na ten moment opłacać prawnika czy takie rzeczy robić. Na razie napisałem do rzecznika praw obywatelskich, bo on z tego co jest mi wiadome powinien mi za darmo jakieś porady dokładniej udzielić. Natomiast zrobienie jakiejś reguły tylko dla jednego użytkownika może mieć znamiona czynu karalnego. Nie mówię, że musi. Nie znam w 100% przepisów, ale znam trochę podobne sytuacje, choć nie takie dokładnie dlatego o tym wspominam. Poza tym to czy możesz być ponad regulaminem(który jak sam powiedziałeś zaakceptował każdy tak jak każdą umowę, a więc TY się zobowiązałeś do przestrzegania jego bo to działa w dwie strony) też nie jestem przekonany.
  4. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Dester w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    O ja mam jeszcze jakiś symulator bramek logicznych zrobiony w GMSie na dysku który robiłem w szkole średniej jako projekt ponadprogramowy
  5. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Uzjel w Limit shout'ów   
    niestety rejstracja nie czyni, że ten portal nie obowiązują przepisy. Wstawianie kucyków nie jest zabronione przez prawo. Natomiast gdybyś wrzucał obrazki promujące nazizm to skończyłoby się "mogę bo jestem właścicielem" prawda? Tak samo z napiętnowaniem, czy prześladowaniem. My możemy sobie gadać, ale raczej musi się temu przyjrzeć ktoś kto co do artykułu zna te przepisy. W każdym razie możesz zostać ukarany przez sąd za napiętnowanie kogoś przez FB mimo że FB wymaga rejestracji, prawda? Nie chcę mi się o takie coś na ten moment opłacać prawnika czy takie rzeczy robić. Na razie napisałem do rzecznika praw obywatelskich, bo on z tego co jest mi wiadome powinien mi za darmo jakieś porady dokładniej udzielić. Natomiast zrobienie jakiejś reguły tylko dla jednego użytkownika może mieć znamiona czynu karalnego. Nie mówię, że musi. Nie znam w 100% przepisów, ale znam trochę podobne sytuacje, choć nie takie dokładnie dlatego o tym wspominam. Poza tym to czy możesz być ponad regulaminem(który jak sam powiedziałeś zaakceptował każdy tak jak każdą umowę, a więc TY się zobowiązałeś do przestrzegania jego bo to działa w dwie strony) też nie jestem przekonany.
  6. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od I am Lord w Limit shout'ów   
    @gnysek Mam dwa problemy związane z limitem shout'ów. Po pierwsze limit miał dotyczyć wiadomości pod rząd, a ja mogę pisać 2 na dobę. Po drugie limit liter w textboxie jest inny niż faktyczny i jeśli piszę jakaś wypowiedź pod limit to ostatnie litery mi ucina.
    PS. @nowy_user miałem to dopisać, ale zabrakło mi jednego shout'a na dobę  Więc odpiszę jak już będę mógł.
  7. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Wojo w Limit shout'ów   
    @gnysek Mam dwa problemy związane z limitem shout'ów. Po pierwsze limit miał dotyczyć wiadomości pod rząd, a ja mogę pisać 2 na dobę. Po drugie limit liter w textboxie jest inny niż faktyczny i jeśli piszę jakaś wypowiedź pod limit to ostatnie litery mi ucina.
    PS. @nowy_user miałem to dopisać, ale zabrakło mi jednego shout'a na dobę  Więc odpiszę jak już będę mógł.
  8. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w [C#] Jak pozbyć się informacji o wyjątkach   
    Zapewne niewłaściwie podchodzisz do łapania wyjątków. Globalna funkcja łapiąca WSZYSTKIE wyjątki to chyba najgorsze rozwiązanie na które mogłeś wpaść - właśnie przez to masz ten problem. Jeżeli API zapewnia rzucanie wyjątkami, powinieneś je obsługiwać z poziomu swojego kodu już w aplikacji, podczas wykonywania jakiejś funkcji, zwłaszcza jeżeli nie chcesz "pewnych" wyjątków propagować w górę. Minimalizuj korzystanie z globalnej funkcji do łapania wyjątków.
     
  9. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w [C#] Jak pozbyć się informacji o wyjątkach   
    A więc to "problem" z IDE a nie samym językiem czy kodem. Z tą globalną funkcją to zasugerowałem się Twoim ostatnim pytaniem więc stąd ta nadinterpretacja  Podejrzewam, że używasz Visual Studio - IMO w takim razie jedyne co możesz zrobić, to wyłączyć wyświetlanie wyjątków (PPM na "Output Window", odznacz "Exception Messages") a informacje które Cię interesują wypisywać do konsoli samemu, np. możesz użyć klasy System.Diagnostics.Debug żeby pisać do strumienia "Output Window".
     

     
    Nie widzę, żeby Visual Studio miał jakąś funkcję do filtrowania wyjątków np. po nazwie, niestety.
  10. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w [c#] Kontrolka webbrowser w trybie incognito   
    Używa IE w rzeczy samej, ale chyba żadna wersja IE nie miała trybu porno, przynajmniej ja nie widzę takiej opcji w IE11 na Win10.
     
    A czy to koniecznie musi być M$-owy WebBrowser? Ja bym próbował szczęścia z innymi browserami jak np.http://cefsharp.github.io/ CEF więcej opcji ma i powinien ogólnie lepiej działać imo.
  11. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla gnysek w Zastąpienie wartości z arkusza CSS wartościami z innego   
    Tak dokładnie powinno to zadziałać, musi być jeszcze jakaś klasa która to nadpisuje - narzędzia deweloperskie powinny pokazać kolejność styli dla danego elementu dla danej własności, który css co ustawił - może pomoże, np.:
     

     
    Jak widać, aż 4 style zmieniają rozmiar fonta (css jest spłaszczony do 1 linijki więc, wszędzie jest :1, normalnie nie powinno być tego problemu).
     
     
  12. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Flashek w Lajkowanie na stronie głównej   
    Skąd pomysł, że gmclan nie ukończy 30 lat?   Tak jak wspomniałem to by działało fajnie dopiero po paru miesiącach, ale zawsze coś.
  13. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od cysior w Lajkowanie na stronie głównej   
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  14. Ooooj (-1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od dxdiag w Lajkowanie na stronie głównej   
    Skąd pomysł, że gmclan nie ukończy 30 lat?   Tak jak wspomniałem to by działało fajnie dopiero po paru miesiącach, ale zawsze coś.
  15. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Konrad-GM w Błąd strony   
    Na telefonie ta podstrona od Ligo24 się mocno rozjeżdża. Inne są wporządku.

  16. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od gnysek w Błąd strony   
    Na telefonie ta podstrona od Ligo24 się mocno rozjeżdża. Inne są wporządku.

  17. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Chell w Lajkowanie na stronie głównej   
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  18. Haha (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Wojo w Lajkowanie na stronie głównej   
    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  19. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla exp w Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem   
    ale "świadomość" i "wolna wola" to po prostu podniosłe słowa na zawiłość działania ludzkiego mózgu, której nie jesteśmy jeszcze w stanie pojąć. ale jeśli technologia rozwinęła by się w dalekiej przeszłości do dużo wyższego poziomu niż teraz, taki ludzki mózg rzeczywiście można by odtworzyć cyfrowo. no, może nie tyle sam mózg, co zasady jego działania (bo mózg jest jednak rzeczą organiczną, w dodatku ściśle związaną z ludzkim organizmem). nie ma tu absolutnie nic wykraczającego poza zera i jedynki
  20. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od unveres w Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem   
    Ale ludzie mają kontakt z mnóstwem bodźców ze świata zewnętrznego których przetwarzanie sprawia, że myślimy w taki charakterystyczny sposób. Jeśli taki "byt" myślałby sobie w abstrakcyjne przestrzeni, bez bodźców ze świata rzeczywistego to zapewne nie za wiele by "wymyślił", albo "myślałby" w zupełnie abstrakcyjny sposób. Ciekawy eksperyment  - to na pewno, ale myślę, że skutek byłby zupełnie inny niż byśmy tego chcieli :/
  21. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Chell w Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem   
    Ale ludzie mają kontakt z mnóstwem bodźców ze świata zewnętrznego których przetwarzanie sprawia, że myślimy w taki charakterystyczny sposób. Jeśli taki "byt" myślałby sobie w abstrakcyjne przestrzeni, bez bodźców ze świata rzeczywistego to zapewne nie za wiele by "wymyślił", albo "myślałby" w zupełnie abstrakcyjny sposób. Ciekawy eksperyment  - to na pewno, ale myślę, że skutek byłby zupełnie inny niż byśmy tego chcieli :/
  22. Lubię (+1)
    MaxGaming otrzymał(a) reputację od Konrad-GM w Python, podstawowe używanie stron internetowych   
    Idzie to zrobić w ten sposób, ale to jest mało optymalne rozwiązanie i bardziej skomplikowane  W zasadzie wystarczy wczytać stronę i wychaczyć treść odpowiedniej sekcji na stronie(tej która zawiera godzinę).
  23. Super (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla Konrad-GM w [WP] Jakie obciążeie generuje dana wtyczka, szczególnie Elementor   
    Cześć, WordPress nie posiada hook-ów umożliwiających monitorowanie działania każdej z wtyczek, dlatego zużycie CPU czy pamięci pojedynczej wtyczki jest prawdopodobnie niemożliwa (nie do końca niemożliwa, ale wymagałoby to ingerencji w core wordpressa  ). IMO wystarczyłoby monitorowanie wywołań akcji (do_action i apply_filters) każdej z wtyczek i np. liczyć czas, ile zajmują poszczególne akcje (np. za pomocą microtime) i ile pamięci zajmują (np. memory_get_peak_usage), niestety bez dostępu do shella nie można sprawdzić statusu CPU. Ew. modyfikacja pluginu Elementor i liczenie ww. wartości.
  24. Lubię (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla I am Lord w [GMS] Jak interpretować kliknięcia na obiekty   
    Może zrób jakąś globalną zmienną powiedzmy o nazwie "HudClick" i ustawiaj ją co stepa na false a gdy klikniesz coś na hudzie, ustaw na true.
    I teraz każda interakcja obiektów gry z myszką powinna sprawdzać dodatkowo czy HudClick == false by akcja się odbyła
  25. Lubię (+1)
    MaxGaming przyznał(a) reputację dla I am Lord w [GMS] Jak interpretować kliknięcia na obiekty   
    Z tym że to jest "pewne" coś co ma się wykonać w begin, zawsze się wykona pierwsze niż w step. Niezależnie od ilości obiektów po to te eventy są
×
×
  • Dodaj nową pozycję...