Skocz do zawartości

Buziol

Użytkownicy
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    5

Ostatnia wygrana Buziol w dniu 23 Listopada 2023

Użytkownicy przyznają Buziol punkty reputacji!

O Buziol

  • Urodziny 04.02.1982

Informacje

  • Team
    Super Smiley Team
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie
  • Steam
    softendo@gmail.com

O mnie

  • Skąd
    Trójmiasto
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Adres www
  • Hobby
    i don't have interest in giving interests.

Edytowalne przez adminów

  • Game Maker Mastah

Ostatnie wizyty

5 331 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Buziol

  1. bajka! Aż mi się moje akcje w ogrodzie przypominają (praca na ziemii). Ogólnie beka bo wszystko jakby nie było odnoszę wrażenie że przechodzi do virtuala, a nastepny etap to będzie VR+ i Metaverse.
  2. Buziol

    NecroArcher

    Bardzo fajny projekt. Może kupię do testu. Jaką cenę przewidujesz? Co do Tiktoka - w dziesiejszych czasach jak chcesz istnieć to YT, Tiktok to obowiązkowa pozycja. BTW dodam od siebie pogadaj z jakimiś młodymi Youtuberami playerami - darmowa wersja/demo co tam chcesz - bedziesz miał darmową reklamę. pozdro, Michał
  3. Miło jest mi to słyszeć, cieszę się, że mogłem się przyczynić swoją Twórczością do kawałka czyjegoś fajnego okresu życia Cała przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego
  4. Tytuł: BOD BLOB 2 (2004r) (zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce) Gatunek: Logic Game / Block Game Opis: Kolejny projekt z odmętów czeluści dawnej historii tworzenia gier, gra jest praktycznie skończona - brakuje tylko Title Screen'a a leveli jest aż 120 wszystkie grywalne. Więc postanowiłem ten zapomniany projekt wrzucić do działu z ukończonymi produkcjami. Skaczemy po planszy po blokach. Naszym zadaniem jest albo zdobycie porozsiewanych na planszy diamentów albo zniszczenie wszystkich bloków. Co ciekawe projekt był praktycznie skończony, nie wiem dlaczego nigdy nie znalazłem kilku godzin, żeby zrobić TITLE SCREEN (już pomijam intro/outro). GRA JEST W JĘZYKU POLSKIM. (częściowo przetłumaczone na ENG) Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtcmE5blBDek80X2s Rozmiar pliku: 30 Mb Autorzy: Programowanie: Michał (Softendo / Buziol) http://www.buziol.pl http://www.softendo.com Fabuła: Patrz: opis. Grafika: Michał (Softendo / Buziol) Gdaniec Muzyka: Internet/Public Domain
  5. Dzięki za miłe słowa. Player, przeciwnicy, bonusy itp - Real Draw + jakiś prosty program do grafiki 3d (niestety nie powiem Ci jaki bo to było 13 lat temu), żeby wykonać animacje bonusów, tło jest z google - moje tło z 2004 nie wyglądało przekonywująco. Pod linlkiem: https://softendo.deviantart.com/gallery ,są moje projekty w Real Draw.
  6. Tytuł: STARGRADE 2 (zgodnie z obietnicą, że wrzucę stare abandoned projects z 2003-2006, kolejne wkrótce) Gatunek: Shootem Up (Asteroids) Opis: Shooter - strzelamy do wszystkiego co popadnie. Zamysł gry powstał już w 2002 roku, ale dopiero prace podjąlem bodajże w Game Makerze 5.1 kupionym grupowo przez Ranma Mana dla forumowiczów w 2004r (bodajże tak było, Ranma?) i wtedy zacząłem pracę nad grą która miała z grubsza przypominać grę Super Stardust z Amiga 1200 (AGA). Niestety nie znalazłem nigdy czasu na dokończenie tego projektu, tydzień temu przed "odkopałem" plik GM, przekonwertowałem na GM 8.1 bo nie chciało mi się do GM Studio - za dużo roboty, dodałem trochę grafik itp, i zrobiłem na szybko tryb survival - w pełnej wersji gry miała być pełna kampania z mapami do wyboru i misjami. Gra posiada jeden dziwny BUG - którego nie umiem naprawić - problem z tym że czasami występuje tak zwany FRAME SKIP i statek się teleportuje po ekranie razem z resztą obiektów - lub sam statek, jakby jakaś pętla graficzna działała przez chwilę w tle - błędu niestety nie naprawiłem póki co. Życzę miłej gry i pozdrawiam wszystkich klubowiczów i graczy!!! Download: https://drive.google.com/open?id=0Bz76oYBcuDHtckZJT3FKWUJxM28 Rozmiar pliku: 41 Mb Autorzy: Programowanie: Michał (Softendo / Buziol) http://www.buziol.pl http://www.softendo.com Fabuła: Patrz: opis. Grafika: Michał (Softendo / Buziol) Gdaniec Muzyka: Internet/Public Domain Screeny: uploaduję.... zaraz będą
  7. Łoj tam mi też jest miło, fajnie widzieć, że coś (a nawet więcej) pozostało po dawnych czasach. Tak przy okazji ja prawie co roku jestem na Retro Compie w Gdańsku na politechnice. Może to jest dobra propozycja? Nie wiem. Może przy okazji się ktoś będzie chciał pojawić. http://retrokomp.org/?page_id=1610&lang=pl_PL (jak nie ten temat - mogę utworzyć nowy we właściwym dla niego miejscu)
  8. Trochę mnie tutaj nie było, portal żywy jak nigdy. Ale to czasu mineło. Pozdro!

    1. Ranmus

      Ranmus

      Pozdrowionka! :)

    2. Ranmus

      Ranmus

      Aż sobie ściągnę Mario Forevera. Fajnie, że masz stronkę z archiwum swojej twórczości. To były czasy...

    3. Buziol

      Buziol

      No własnie coś mnie wzieło na sentymenty, od jakiegoś tygodnia coś tam naskrobałem na darmowym WIX podłączę to do domeny buziol.pl i będzie hulać. Pozdro Ranmus, dobrze Cię znowu słyszeć.

  9. Buziol

    Foto-galeria

    Pozdrawiam z słonecznego Trójmiasta! Znaczy słońce jest ale gdzieś za chmurami... ale to nie znaczy, że go nie ma!
  10. A może ja też bym wpadł... Gratulacje rocznicy! - jakoś tak przelatywałem bokiem i wpadłem odwiedzić dawne "śmieci". Dobrze, że login jeszcze działa. Pozdro!
  11. Spoko wszystko biorę pod uwagę, czym więcej uwag tym lepiej przy finalnej wersji. Pozdrawiam, Michał
  12. Buziol

    Contra Remake

    wiem, ale nie myślałeś żeby zrobić tak samo wyraźne pociski jak w oryginalnej Contrze? Bo większość rzeczy zachowałeś idealnie (układ etapu, szybkość gry, zachowanie przeciwników, rozmieszczenie dział itp), a o pociskach tak jakbyś zapomniał albo nie zwróciłeś na to uwagi bo po prostu tak Ci pod pasowało ;) jeżeli chcesz zachować oryginalność względem pierwowzoru to bardziej arcadowe bullety proponuje ;) Ale ogólnie całość jest spójna no i sporo roboty przed Tobą ;)
  13. :) Na pewno za jakiś czas dodam trochę etapów i poprawek, więc grę też urozmaicę odrobinę. Dodatkowo jak znajdę więcej czas na projekt to przygotuje bossów, tak żeby każdy się różnił na każdej mapie ;)
  14. Buziol

    Contra Remake

    cześć, sam z zaciekawieniem rzuciłem oko na ten projekt, sam chciałem reaktywować remake gry Contra na PC, ale wyszło na Super Mario ;) Bardzo fajne wykonanie, ale jedyna rzecz jakiej mi tutaj brakuje to bardziej widzialne particles/bullets tak jak jeden z wcześniejszych userów nadmienił. Myślę, że projekt ma szansę na spory sukces i pozytywne przyjęcie przez ludzi. Ale trzeba go jeszcze dopracować bo warto! Pozdrawiam, Michał
  15. No właśnie, ludzie piszę, że trudniejsza - zawsze mogę ułatwić grę. Tylko pytanie co jest w niej trudne, za dużo przeciwników, sterowanie akceleracja-dekceleracja za wolna za szybka? :) Druga kwestia to boss jest zapożyczony z gry Super Mario Bros 3. z pegasusa/nintendo i SNES'a z Mario All Stars. ;) pozdrawiam, Michał
×
×
  • Dodaj nową pozycję...