Skocz do zawartości

Adriann

Użytkownicy
  • Postów

    1 488
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    37

Aktywność reputacji

  1. Wow! (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla I am Lord w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    A tak: 
     
    😁😁
  2. Lubię (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla gnysek w Galeria Grafik   
    Dokładnie, epoka N64 i PSX. Wygląda jak gry AAA z lat 1995-2000.
  3. Haha (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla I am Lord w Galeria Grafik   
    Tyle lat mija a ty dalej furras 🙈
  4. Lubię (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla LolikZabijaka w Pomysły fabularne/poziomy   
    Sterowanie WSADEM jest już od dawna, co do drugiej sprawy, to z tego co kojarzę, to zostało już to zaimplementowane.
  5. Super (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla Mr.Protek w Pogromcy Potworów   
    Może to dość zabawne ale po 12 latach od ostatniej wersji z nudów zrobiłem nową wersję. Ostatnie czasy siedzę głównie w Unity i C# i ciekawie było wrócić do programowania w Delphi. Skompilowanie gry ze starego kodu samo w sobie było dość ciekawe bo Delphi się sporo zmieniło i ani mój kod ani komponenty Omega nie chciały działać od tak. Co prawda w przeszłości napisałem własny mini-silnik 3D w Delphi który mógłby śmiało te komponenty Omega zastąpić ale już nie chciało mi się aż tak kombinować więc naprawiłem co trzeba i działa.
     
    Jeżeli chodzi o zmiany:
     
    -Lepsza wydajność, podczas testów stara wersja gry chodziła tragicznie na w miarę nowym laptopie ze zintegrowanym układem graficznym (spadki do 16 klatek), teraz trzyma stałe 30. Z chęcią bym zmienił by gra robiła 60 klatek, ale za dużo różnych zmiennych na stałe liczy rzeczy z 30 klatek i nie chce mi się z tym bawić bo idiotycznie to napisałem 😅
     
    -Polskie znaki wyświetlają się prawidłowo na komputerach z systemem w innym języku niż polski. Zawsze był z tym problem bo gdy odpalałeś grę na angielskim windowsie to ucinało polskie litery i wszystko się rozjeżdżało.
     
    -Dodałem algorytm wyszukiwanie ścieżki i bohater potrafi w końcu omijać przeszkody, no przynajmniej w większości przypadków... 😋
     
    -Sporo grafiki zostało usprawnione, wiele obrazków wyglądało kiepsko bo gra używała mocno skompresowane pliki jpg, teraz sporo plików zostało odnowionych i zapisanych jako png (np. tła podczas walki), aczkolwiek gra dalej używa rozdzielczość 640x480 więc nie ma co się spodziewać cudów.
     
    -Nowa muzyka dla każdej wyspy i podczas starć z wrogami.
     
    -Przebalansowana rozgrywka, zmiany w działaniu przedmiotów i czarów, niższe ceny w sklepach, poprawki SI.
     
    -Na mapie w losowych miejscach można znaleźć klejnoty które dają sporo złota po ich podniesieniu.
     
    -Usprawnienia podczas gry w sieci.
     
    -Różne pomniejsze poprawki o których nie pamiętam gdy teraz to piszę 😅
     
    -Możliwe że do gry zostały dodane jakieś sekrety...
  6. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od Buziol w NecroArcher   
    Dziękuję bardzo
    Za ile to jeszcze nie wiem, zależy jak gra się rozrośnie
    No i oczywiście jak się będzie dało to na polski rynek ustawię znacznie niższą cenę.
    Co do youtuberów to tak, oczywiście będę pisał jak tylko dojdę do etapu dużego demka


    Iiiii przy okazji..
    Nowy devlog na angielskojęzycznym kanale
     
  7. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
  8. Lubię (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla art22pl w Szklarnia 360   
    Tytuł: Szklarnia 360 Gatunek: Symulator Opis: Pobijaj rekordy zbiorów, udoskonalaj formy sadzenia i zbieraj pieniądze. Zapoznaj się ze szklarnią i sadzeniem warzyw, zobacz czy się do tego nadajesz! Gra może służyć jako mini poradnik i pozwoli wam poczuć przedsmak prowadzenia domowej szklarni. Download: GooglePlay Rozmiar pliku: 42mb Autorzy: Artur Orlecki Screeny:
     

     
    Dodatkowe info: Stwórz własną grę na podstawie zdjęć 360! Udostępniam dla was skrypt 360 - Marketplace
  9. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od Kuzyn w NecroArcher   
    No i wreszcie nowy devlog, będę wdzięczny za wsparcie i konstruktywną krytykę 😄
     
     
     
  10. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
  11. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
    NecroArcher 2023-09-16 20-49-53.mp4 Nowy wróg już śmiga, dodałem też wreszcie zmianę i poziomy broni, tu np widać potrójny strzał 🙂
     
     
  12. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od Vianom w NecroArcher   
    No i wreszcie nowy devlog, będę wdzięczny za wsparcie i konstruktywną krytykę 😄
     
     
     
  13. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
    No i wreszcie nowy devlog, będę wdzięczny za wsparcie i konstruktywną krytykę 😄
     
     
     
  14. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od SimianVirus7 w NecroArcher   
    No i wreszcie nowy devlog, będę wdzięczny za wsparcie i konstruktywną krytykę 😄
     
     
     
  15. Haha (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla Korodzik w Seid to jeszczeeeee nie koniec II   
    O w mordę jeża, animacja ruchu!! Nowa era! 
     
    ...Tylko co to za dziwne zoomowanie widoku?
  16. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od 3r3se7ven w Winterblood   
    Tytuł: Winterblood Gatunek: Top down shooter Opis: Miałem kilka dni z innym komputerem bez dostępu plików z głównym projektem więc zainstalowałem game makera i zrobiłem sobie mały challange. Pod wpływem nostalgii chciałem w kilka dni stworzyć top down shooter w stylu tych sprzed dobrych 10 lat :D Ostatecznie w niecały tydzień wyszło coś bardziej na zasadzie złożonego prototypu ale i tak chciałem się tym z wami podzielić. Starałem się nie naśladować nowoczesnych strzelanek jak np Enter the Gungeon a iść swoją drogą. Jedynie pewne elementy są zaczerpnięte z tych gier jak kamera ze wspomnianej gry czy drzwi zbliżone do hotline miami. Gra to klasyczna strzelanka z dodatkowymi osłonami. Trzymając shift postać kuca i nie jest widoczna dla spacerujących wrogów. Jeśli jesteśmy blisko beczki lub skrzyni i wciśniemy shift to ta ściemni się sugerując że chroni nas przed kulami wrogów. Obecnie dość łatwo zainteresować sobą wrogów, Ci zaczną nas gonić jeśli nas zobaczą(jak pisałem kucanie przy skrzyniach przed tych chroni), strzeli się w nich lub zbyt blisko nich albo usłyszą krzyk kolegi. Reagowali też na leżące ciała ale nie miałem tego czasu dopracować więc w tej wersji powinni zupełnie je olewać. Wrogów nie da się obecnie zgubić, będą gonić gracza aż go zabiją albo sami zginą. W grze są trzy mapy gdzie celem jest pokonanie wszystkich wrogów, można je przechodzić w dowolnej kolejności i nie ma jako takiego zakończenia. Myślę że po obecnym projekcie spróbuję kontynuować ten koncept. Zastanawiam się w jakim kierunku można to kiedyś pchnąć, narazie wyobrażam sobie grę w stylu Bonda w zimowych lokacjach. Działałoby to na tej zasadzie że niektóre misje skupią się na akcji, inne na skradaniu. Stosunkowo łatwo będzie tu dodać takie rzeczy jak granaty dymne czy ciche wykończenia wrogów przy skradaniu. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie konstruktywne opinie, przypominam że to nie jest pełna gra :d Sterowanie: WSAD poruszanie QE/rolka myszki/1,2,3 zmiana broni SHIFT kucanie R przeładowanie Lewy przycisk myszy to strzelanie Download: https://clockworkmustache.itch.io/winterblood Opera: https://gx.games/pl/games/8slam0/winterblood/ Rozmiar pliku: 8.7mb Autor: Adrian Marzec Screeny: #Edit naprawiłem filmik, fpsy spadały z włączanym game makerem w tle :D

    Winterblood.rar
  17. Super (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla Nirvan w Nad czym aktualnie pracujesz?   
    No i w końcu dokończyłem Legs Animator.
    4 lata temu pierwsze "kroki" z tym algorytmem.
    Potem kilka razy pisany od zera i teraz ostateczna wersja:
     
  18. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od Kuzyn w NecroArcher   
    O, tu jeszcze są te stare grafiki, gdzieś podmienię w międzyczasie
    No nic.
    Ogólnie to gdyby ktoś nie wiedział zmieniła się w metroidvanię ii nagrałem do niej eksperymentalny devlog, próbowałem wczesniej po angielsku ale jakoś koślawo to szło.
    W filmie jest sporo materiałów z aktualnej wersji gry.
    Potrzebuję opinii co sądzicie, wygląda i brzmi to jakoś przyzwoicie?
    Steam:(tu strona wymaga jeszcze aktualizacji)
    https://store.steampowered.com/app/1903710/NecroArcher/
  19. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od Wojo w NecroArcher   
    O, tu jeszcze są te stare grafiki, gdzieś podmienię w międzyczasie
    No nic.
    Ogólnie to gdyby ktoś nie wiedział zmieniła się w metroidvanię ii nagrałem do niej eksperymentalny devlog, próbowałem wczesniej po angielsku ale jakoś koślawo to szło.
    W filmie jest sporo materiałów z aktualnej wersji gry.
    Potrzebuję opinii co sądzicie, wygląda i brzmi to jakoś przyzwoicie?
    Steam:(tu strona wymaga jeszcze aktualizacji)
    https://store.steampowered.com/app/1903710/NecroArcher/
  20. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
    O, miło bardzo, dziękuję za dodanie :3
    A sterowanie padem oczywiście, już dawno zrobione  Jest nawet opcja zmiany sterowania i podmiany ikonek zależnie od pada, tylko brakuje grafik części ikonek  
  21. Lubię (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od gnysek w NecroArcher   
    O, tu jeszcze są te stare grafiki, gdzieś podmienię w międzyczasie
    No nic.
    Ogólnie to gdyby ktoś nie wiedział zmieniła się w metroidvanię ii nagrałem do niej eksperymentalny devlog, próbowałem wczesniej po angielsku ale jakoś koślawo to szło.
    W filmie jest sporo materiałów z aktualnej wersji gry.
    Potrzebuję opinii co sądzicie, wygląda i brzmi to jakoś przyzwoicie?
    Steam:(tu strona wymaga jeszcze aktualizacji)
    https://store.steampowered.com/app/1903710/NecroArcher/
  22. Super (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla SimianVirus7 w NecroArcher   
    Świetnie to wszystko wygląda. Zmiana graficzna niczym z Rogue Legacy 1 na Rouge Legacy 2, a to wszystko w przeciągu jednego dema 😄 Te wstawki z twoim avatarem i generalnie cała forma prezentacji - no przyjemnie się to ogląda. Szczególnie język polski na + 😄 Dodane do wishlisty, będzie grane, nawet już saldo przygotowane 😁
  23. Super (+1)
    Adriann otrzymał(a) reputację od SimianVirus7 w NecroArcher   
    O, tu jeszcze są te stare grafiki, gdzieś podmienię w międzyczasie
    No nic.
    Ogólnie to gdyby ktoś nie wiedział zmieniła się w metroidvanię ii nagrałem do niej eksperymentalny devlog, próbowałem wczesniej po angielsku ale jakoś koślawo to szło.
    W filmie jest sporo materiałów z aktualnej wersji gry.
    Potrzebuję opinii co sądzicie, wygląda i brzmi to jakoś przyzwoicie?
    Steam:(tu strona wymaga jeszcze aktualizacji)
    https://store.steampowered.com/app/1903710/NecroArcher/
  24. Super (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla gnysek w Problem ze ścieżkami   
    to akurat robiliśmy - ale o mp_grid_draw zapomniałem, dzięki za tip!
     
    Jakby ktoś chciał zobaczyć moją wersję powyższego, zrobioną w 40-60 minut, to jest tutaj: https://gmclan.org/uploader/plik/21277,worker_placement
  25. Lubię (+1)
    Adriann przyznał(a) reputację dla Kuzyn w Beta GMCLANu v4   
    Moja opinia o ciemnym motywie na PC.
    1. Kolor tekstu w nawigacji zmieniłbym na biały. Strasznie się to zlewa z takim tłem, wygląda jak coś nieaktywnego/nieklikalnego.
    2. Albo jaśniejszy czerwony, albo jakieś inne tło/kolor tekstu dla tego guziczka.
    3. Główne nazwy zmieniłbym na białe a oznaczenia dat ewentualnie na te niebieskie, ciężko się czyta niebieski tekst, jeszcze na ciemnym tle.
    4. Tutaj bym dał na datę taki sam kolor jaki mógłby być w punkcie 3.
    5. Tutaj podobnie, niech oznaczenia czasowe mają ten sam kolor.
    6. Tekst zdecydowanie na biało, nicki może białym boldem tak jak jest u góry przy discordzie, a czas na niebiesko.
     

     
×
×
  • Dodaj nową pozycję...