Skocz do zawartości

klucz żurawi

Użytkownicy
  • Postów

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia klucz żurawi

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Pytanie z innej beczki. Szukam miejsca w internecie, gdzie mógłbym umieści moją muzykę. Konrad-GM dał mi już jeden adres. A co myślicie o tym adresie?: https://indiegamemusic.com/index.php Jest tam możliwość sprzedaży utworów. Ale zastanawiam się czy to czasem nie jest przekręt. To jest zbyt piękne. Rozglądam się jakie mam możliwości publikacji muzyki. I muszę powiedzieć że naprawdę wielu czyha na naiwność nieobytym z internetem i brakiem umiejętności bezpiecznego szafowania swoimi danymi.
  2. No, fade-in, fade out to pierwsze co mi przyszło do głowy. Ale w moim daw, te pocięte kawałki były odtwarzane bez zakłóceń. Ja wiem że jak się wejdzie w współpracę z twórcą gry to poda on szczegółowe wytyczne. Tylko że na razie nie mam zamiaru pakować się w stałą współpracę. Pomysł polega na tym by umieszczać swoją muzykę na jakimś serwisie dla muzyki do gier niezależnych. Jeśli będzie odzew, zacznę podawać małe ceny. I dopiero gdy to chwyci, wsadzę stopę między drzwi a framugę jakiegoś ekipy i się wproszę do współpracy przy tworzeniu gry. Dlatego wypytuję jakie są standardy dla takiej muzyki. Bo jeśli nie będzie zainteresowania ponieważ muzyka jest słaba, jedyne co pozostanie to przyłożyć się do nauki. A przecież może nie być zainteresowania z powodu techniczno-technologicznych problemów.
  3. Takie jeszcze pytanie odnośnie zapętlania. Tym dłuższym utworom daję krótką ciszę na końcu. A jak jest z powiedzmy 30 sekundowym kawałkiem który z pewnością się zapętli podczas gry? dać mu trochę ciszy na końcu? Pytam bo mam utwór waw renderowany na kilka 30 sek. kawałków, bez ciszy na końcu i w Windows Media Player słychać pyknięcia przy kolejnych odtworzeniach.
  4. Dobrze wiedzieć że WAV też jest wykorzystywany. Po prostu myślałem, że twórcy gier preferują mniejsze formaty. Bo 2 minuty WAV to jakieś 30MB. Co przy dwudziestu minutach muzyki daje już znaczną ilość. A z kolei ogg to tylko 2MB Czyli twórcy gier sami kompresują ten plik? Czy wrzucają ten wav do projektu i silnik gry sam podczas kompilacji gry zmienia format pliku?
  5. Witam. Chodzi za mną od jakiegoś czasu myśl, że mógłbym zacząć oferować swoją muzykę twórcom gier niezależnych. Ale nie znam technicznych szczegółów takiego procesu. Więc mam kilka pytań. Podobno najpowszechniejsze jest używanie pliku ogg i mp3. Czy jest bez różnicy jaki plik ogg będzie użyty? Bo mój DAW może renderować OGG Vorbis i OGG Opus. Ponieważ jest to forum GM, jaki format preferują użytkownicy Game Maker? I jeszcze, jaki format preferują użytkownicy Godot'a i Unity
×
×
  • Dodaj nową pozycję...