-
Postów
1 109 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
2
Ostatnia wygrana Jakim w dniu 28 Marca 2023
Użytkownicy przyznają Jakim punkty reputacji!
O Jakim
- Urodziny 24.04.1991
Informacje
-
Użytkownik GameMaker Studio 2
Nie
-
Użytkownik GameMaker Studio
Tak
-
Użytkownik GameMaker 8
Tak
-
Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
Nie
-
Użytkownik Unity
Nie
-
Użytkownik Godot
Nie
-
Steam
Trackman068
O mnie
-
Skąd
Katowice
-
Płeć
Mężczyzna
-
Hobby
Tworzenie muzyki.
Osiągnięcia Jakim
Master of Posts (9/13)
7
Reputacja
-
Kuzyn zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Magnetizer [NES]
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Magnetizer [NES]
-
Cieszę, że się podoba! Gra została ukończona, powstał także skromny trailer gry: Link do gry pozostaje ten sam. Myślę, że nie ma co tworzyć nowego wątku: można z kolei ten przenieść w stosowne miejsce.
-
Chell zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Magnetizer [NES]
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Magnetizer [NES]
-
Wojo zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Magnetizer [NES]
-
Jakim obserwuje zawartość Czy kat A, czy B jest bliżej konta C? i Magnetizer [NES]
-
Tytuł: Magnetizer Gatunek: logiczna Opis: Magnetizer to gra logiczna, której głównym celem jest wydostanie się z labiryntu, poruszając się w linii prostej aż do napotkania przeszkody. W trakcie gry napotkamy różne przeszkody: skrzynie, blokady, zapadnie czy teleporty. Gra oryginalnie została napisana przez Wackyjackiego. Ta wersja jest portem na NES-a, która w pełni oddaje pierwotną logikę gry, wraz ze wszystkimi oryginalnie ułożonymi poziomami. Sterowanie w menu: strzałki w górę/dół: zmiana poziomu strzałki w boki: zmiana zestawu poziomów START: wybierz poziom Sterowanie w grze: strzałki: ruch A: następny poziom B: restart poziomu SELECT: wyjście do menu W grze brakuje jeszcze: muzyki i efektów dźwiękowych przyznanych medali za ukończenie poziomów/zestawów systemu odblokowywania poziomów systemu passwordów loga gry i poszczególnych zestawów poziomów Download: https://www.dropbox.com/s/2uoah5sztzg4zn3/magnetizer.nes?dl=0 Rozmiar pliku: 40 KB. Autorzy: Programowanie: Jakim, Wackyjackie (oryginalny kod) Grafika: Wackyjackie Muzyka: Jakim (jeszcze nie ma, ale będzie ;)) Level design: Jakim, Wackyjackie, klapekboy Screeny: Jak odpalić grę? Gra jest w postaci pliku .nes, który możemy odpalić dowolnym emulatorem NES-a. Osobiście używam FCEUX, ale powinno zadziałać z każdym innym emulatorem.
-
Robią, jak zechcą ;). Mój punkt jest taki, że to twórca koniec końców decyduje, w jakim formacie i z jaką kompresją wyląduje plik audio. Jeżeli gra ma trafić np. na Androida, to jest duża szansa, że trzeba będzie obciąć trochę na jakości. Jeżeli nie trzeba przejmować się rozmiarem, to oczywiście jest najlepiej wrzucić próbki najlepszej jakości. Dlatego też najlepiej jest takie udostępniać, kompresja stratna nie jest procesem odwracalnym. I tak, część silników umożliwia różne poziomy kompresji w zależności od builda. Natomiast tym nie należy się przejmować.
-
gnysek zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Techniczne sprawy muzyki do gier
-
Dla większej dynamiki można by dorzucić parę głębszych wyciszeń i od czasu do czasu pozmieniać coś w strukturze akordow ;).
-
Zwykle stosuję zasadę, że renderuję wszystko w najlepszej jakości (najlepiej bezstratnie: WAV/FLAC). Od drugiej strony zależy, z jaką kompresją wyląduje plik audio w grze. Twój DAW powinien także mieć taką możliwość eksportu.
-
Czy kat A, czy B jest bliżej konta C?
Jakim odpowiedział(a) na LolikZabójca temat w Pytania początkujących
By określić "bliskość" kąta C do kąta A, musisz zbadać wartość bezwzględną różnicy między kątami C - A. Jeżeli wpada do przedziału od 0 (włącznie) do 90 stopni (wyłącznie), to C i A są "blisko". Jeżeli miara |C - A| jest natomiast większa od 90 stopni, bliżej jest do B. Uwaga! Różnica między kątami powinna być wielkością z przedziału (-180°, 180°]. -
Czy kat A, czy B jest bliżej konta C?
Jakim odpowiedział(a) na LolikZabójca temat w Pytania początkujących
Żeby odpowiedzieć na to pytanie, trzeba wiedzieć, w jakiej relacji jest kąt C do reszty i co rozumiesz poprzez "kąt C jest bliżej kąta A". Chodzi Ci o miarę kąta? -
Jakim zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Nikas zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Krabonszcz
-
Coraz bardziej dopieszczone te artworki, podoba mnie się.
-
8-bitowo brzmiące melodyjki własnej twórczości
Jakim odpowiedział(a) na Debby L temat w Muzyka i dźwięk
Klimacik jest, natomiast ogólnie mam dwa zastrzeżenia: melodie miejscami wydają się trochę randomowe (nie utrzymują napięcia), w pewnych miejscach robi się chaos (natłok wielu instrumentów), niektóre instrumenty walczą w spektrum o dominację. Do gry spoko! -
8-bitowo brzmiące melodyjki własnej twórczości
Jakim odpowiedział(a) na Debby L temat w Muzyka i dźwięk
Sympatyczne, mnie się podoba :). -
Właśnie tak, właśnie nie. Bum sialalala.
-
Jakim zareagował(a) na odpowiedź w temacie: Moje dziesięciolecie na tym forum.
-
Jeżeli tylko nie będzie mieć ważniejszych eventów, wpadnę, nawet jeżeli to będzie w Szczecinie (z Katowic się trochę jedzie). Przy okazji, ktoś ze Śląska się wybiera?
-
Jakim zareagował(a) na odpowiedź w temacie: 15 lat GMCLANu - świętujemy ?
-
Kompilacja pod androida nie działa
Jakim odpowiedział(a) na I am vader temat w Pytania początkujących
Z tego, co zaobserwowałem, wiele osób męczy się z Android Studio (w tym ja), zamiast tego używam starego SDK Managera: http://dl.google.com/android/android-sdk_r23.0.2-windows.zip i wszystko się kompiluje. -
Nie pociąga mnie estetyka lwa_leona (tego rodzaju) i po prostu uważam, abstrahując od personalnych asocjacji, że taki obrazek jest po prostu nieadekwatny w tym miejscu i w tym kontekście. tę bezsensowną dyskusję ;) DOWN: Chill out, ziom.