Skocz do zawartości

Jaklub

Użytkownicy
  • Postów

    3 353
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Jaklub

  • Urodziny 17.12.1994

Informacje

  • Team
    ja
  • Nagrody
    Najlepsza Zapowiedz (CA 2011)
    Najlepsza Gra (CA 2013)
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Nie
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Użytkownik Godot
    Nie

O mnie

Edytowalne przez adminów

  • ja pączkuję

Ostatnie wizyty

52 483 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Jaklub

Lunatic

Lunatic (12/13)

2

Reputacja

  1. script_execute które tylko wywołuje skrypty ze zmiennej dalej jest, poleciało execute_string i inne funkcje które parsują gmla na żywo
  2. dzięki za posty dzięki, działa okej, ludzie generalnie nie narzekali jak testowali umarł jakoś w 2015, elementy stamtąd są w tej grze
  3. dzięki, taki styl, może jak podmienię ścieżkę na jakąś wyraźniejszą to będzie lepiej
  4. w wersji 1.4.1757 po wstawieniu 0x01 w miejsce 1 automatyczny sprawdzacz składni wywala błąd dokładnie w tym punkcie i w przypadku keyboard_check dokładnie taki jak w pierwszym poście x sprawia, że interpreter szaleje to nie powinno nigdy działać i jeśli działa, panowie z yoyo znowu coś spieprzyli albo czegoś nie skończyli manual zaleca $ do używania heksadecymali
  5. w gmie nie ma 0xgówno wartości szesnastkowe pisze się po $
  6. istnieje devkit z biblioteką http://gendev.spritesmind.net/forum/viewto...p?f=19&t=14
  7. dzięki za posty c, z tym że jak chcesz zabrać się za coś bardziej wymagającego, bez choć części asm się nie obejdzie tak jest "czyściej" - kolor bloków jest aktualizowany tylko wtedy, gdy coś na nich konkretnie ląduje, a nie po prostu jest (różnica bardziej widoczna w późniejszych poziomach, gdzie kolory zmieniają się cyklicznie)
  8. Tytuł: Mega Q*bert Gatunek: zręcznościowo-logiczna Opis: 6 lat temu napisałem takie demko na starą segę, 4 miesiące temu postanowiłem sobie napisać całą grę od początku i skończyłem coś pomiędzy remakiem a sequelem q*berta jest pomarańczowy stwór który skacze po klockach zmieniając ich kolory kiedy zmieni wszystkie na wyznaczony kolor, plansza jest skończona z góry (i z boków) regularnie zlatują przeciwnicy i inne rzeczy dotknięcie każdego niezielonego obiektu który nie jest tęczowym dyskiem kończy się stratą życia żeby było fajniej, dodałem większe plansze, bloki różnego rodzaju, więcej wrogów i co-op dla dwóch graczy są dwa tryby - mega z 80 nowymi planszami i arcade - bardziej bezpośredni remake arcade'owej gry gra niestety nietestowana na konsoli bo nie mam flashcarta Download: wersja 1.1 + Fusion 3.64 do odpalenia na PC wersja 1.2 wersja 1.2 PAL Rozmiar pliku: 512KB Autorzy: Programowanie: Jaklub Grafika: Jaklub + edytowane ripy Muzyka: Jaklub (ale tylko wbijałem instrumenty i nuty do trackera) Screeny:
  9. czasem zdarza mi się to też na siódemce, ale dość rzadko
  10. instaler 8.1 https://dl.dropboxusercontent.com/u/4211550...staller-8.1.exe jeszcze rok temu aktywacja działała, więc możesz chociaż sprawdzić (albo skrakować, nie wiem)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...