Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 30.07.2019 uwzględniając wszystkie działy

  1. Ja to zawsze robię przez jeden nadrzędny obiekt kontroler. Nazwijmy go sobie "oControl". Teraz u ciebie po kliknięciu będziesz przypisywał do niego ID oMonster. /// oMonster - STEP with(instance_nearest(mouse_x, mouse_y, oMonster){ // Musiałem tego użyć, żeby poruszał się objekt, którego klikam if(mouse_check_button_pressed(vk_left) && collision_ponit(mouse_x, mouse_y, oMonster, true, false)){ animuj = true; oControl.monster = id } } Trzeba to jeszcze rozwinąć o sprawdzenie, czy tylko jeden może być kliknięty: /// oControl - CREATE monster = noone /// oMonster - STEP with(instance_nearest(mouse_x, mouse_y, oMonster){ // Musiałem tego użyć, żeby poruszał się objekt, którego klikam if(mouse_check_button_pressed(vk_left) && oControl.monster==noone && collision_ponit(mouse_x, mouse_y, oMonster, true, false)){ animuj = true; oControl.monster = id } } Brakuje jeszcze odznaczania. Więc gdzieś musisz ustawiać oControl.monster = noone. Wyświetlanie oczywiście już nie jest takie jak dałeś, a: /// oMonster - DRAW if(oControl.monster == id){ y += swith; // na starcie swith=1 if(y >= 110){ swith = -1; } else if(y <= 100){ swith = 1; } }
    1 punkt
  2. Flashek

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    Odsłonie rąbek tajemnicy, oj będzie się działo. Silnik z Worms 2 najlepszy !!!
    1 punkt
  3. gnysek

    Temat zbiorczy na drobnostki

    Są dwie opcje. Pierwsza: //create way =1; //event myszki if (way == 1) { y += 1; if (y == 10) way = 0; } else { y-=1; if (y == 0) way = 1; } Druga: //create result = 1; //event myszki result++; if (result==10) result = -10; y = abs(result);
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...