Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 16.11.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Konrad-GM

    Strzał 3d

    Jeżeli używasz tego kodu na obj_pocisk co Ci przesłałem, to ten pocisk nie używa zmiennej direction, dlatego direction zawsze będzie równe 0. Spróbuj odczytać kierunek pocisku od jego zmiennych motion_xyz. Jest to wektor lotu pocisku i można za jego pomocą policzyć wektor normalny w którym kierunku leci pocisk na płaszczyźnie 2D tj.: // normalizujemy wektor 2D motion_xy var motionlen = sqrt(other.motion_x*other.motion_x + other.motion_y*other.motion_y); var xdir = other.motion_x / motionlen; var ydir = other.motion_y / motionlen; // teraz przesuwamy wroga x += xdir * 5; y += ydir * 5;
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...