Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 27.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. gnysek

    Niezależny zegar gry

    ja bym zrobił tak, że w kodzie PHP dajesz: <?php $key = 'azs123123'; echo json_encode(array('time'=>time(), 'hash' => md5(time() . $key)); a po stronie GMa, jak odbierasz dane: //result to ds_mapa już po json_decode var time = result[? "time"]; var hash = result[? "hash"]; var key = "azs123123"; var check = md5( time + key); if (check == hash) { // czas z serwera jest niesfałszowany } Tak długo, jak ktoś nie znajdzie klucza w skompilowanej grze, tak długo system jest bezpieczny (bo hash z serwera będzie trudny do odczytania nawet z tablic tęczowych).
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...