Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 14.01.2018 uwzględniając wszystkie działy

  1. Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  2. Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  3. Chell

    [Głosowanie] CA2017 - Zapowiedź Roku

    Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  4. Chell

    [Głosowanie] CA2017 - Użytkownik Roku

    Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  5. Chell

    [Głosowanie] CA2017 - Demo Roku

    Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  6. Chell

    [Głosowanie] CA2017 - Gra Roku

    Witam wszystkich serdecznie na 9. Community Awards, dorocznej zabawie w której wyłaniamy posiadaczy najtęższych umysłów, najlżejszych pędzli i najpiękniejszych osobowości! Poprzedni rok obrodził w wiele niuansów - ujawniło się wiele talentów artystycznych, GMClanowicze po raz kolejny skradli serca odwiedzających strefy gier indie na Pyrkonie oraz PGA, wielu starych użytkowników wpadło powiedzieć "cześć", kilku nowych się zarejestrowało, ale przede wszystkim administracja w połowie wakacji zaserwowała nam nowe forum - bodziec dla społeczności do wzięcia się w garść i walki o rangę Filaru Społeczności. Kto w tej walce wypłynie na wierzch zdobywając złotą statuetkę? Przekonajmy się! GMClanowicze, do szabel! Głosujemy do 21.01.17 23:59! Gra Roku 2017 Głosujcie, argumentujcie!
    1 punkt
  7. Chell

    CA 2017 - Dyskusja/Nominacje

    jest wszystko. truth be told, wyrwalem sie tak bo bylem pewien ze nominowanie sie skonczylo ladnych kilka dni temu, tak wolno ten czas leci na gmclanie głosujemy do 21.01.18 23:59!
    1 punkt
  8. Ignatus

    Enigma-dev - Poszukiwani deweloperzy?

    ^ Ale to się chyba tyczy każdego silnika na rynku?
    1 punkt
  9. pk100

    THETA CAEDIS

    Tytuł: THETA CAEDIS Gatunek: Przygodowa point&click Opis: TC to oldskulowa gra przygodowa w klimatach S-F z żywym aktorem nagrywanym na greenboxie. Projekt aktualnie jest na pauzie ponieważ reszta ekipy przepadła w odmętach życia ( praca, rodzina, brak czasu ) ale z materiałów jakie powstały udało mi się poskładać takie małe demo z działającą pierwszą lokacją. Pozwoliło to na sprawdzenie pewnych założeń jak i zmierzenie się z samym procesem tworzenia takiej gry w GMS. To całkowicie pasjonacki projekt tworzony "po godzinach". W pierwotnych założeniach gra miała rozpocząć się na statku kosmicznym w momencie awaryjnego wybudzenia z hibernacji, przedstawiają to ujęcia w drugiej części pierwszego filmu na których widać zamarznięte ambulatorium z komorami hibernacyjnymi. Ostatnie ujęcie pokazuje tą samą lokację po rozmrożeniu. Druga koncepcja w której sprawdziliśmy "w praniu" wycięte animacje i ruchy postaci przedstawia start gry w momencie gdy bohater budzi się w kokpicie po awaryjnym lądowaniu w lesie i musi znaleźć sposób na wydostanie się ze statku. Akcję w kokpicie pokazuje drugi film. Film nagrywałem darmowym HyperCam2 a ten dobrze nagrywa przy 10kl/s więc płynność animacji sporo odstaje od tej rzeczywistej. Autorzy: Programowanie: Przemysław Kępa Fabuła: Paweł Królak, Przemysław Kępa Grafika: Przemysław Kępa, Ariel Owczarek, Jakub Dziembaj ( aktor ) Muzyka: Przemysław Kępa Screeny: film z dema:
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...