Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 08.11.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. PsichiX

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    to imo najciekawsza rzecz, jaką w GMSie dotąd zrobiłem (pomijając to, że GMSa niemal nigdy dotąd nie ruszałem - wierny 6.1! xD)
    2 punkty
  2. gnysek

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    żeby nie było, cały czas coś się w temacie dzieje: git aż pełen commitów
    2 punkty
  3. PsichiX

    [GM 1.4] Multipass Rendering

    Przykład z gotowymi skryptami bazowymi do zarządzania renderowaniem wieloprzebiegowym. Nazwa może być niezrozumiała, ale zasada działania jest dosyć prosta: pozwala to wyrenderować wiele wariantów tych samych obiektów zależnie od tego, jakie informacje sobie zażyczymy. W tym przykładzie jest to renderowanie informacji o obiektach, które mają się brudzić krwią oraz informacje o obiektach brudu - po wyrenderowaniu tych obu przebiegów otrzymujemy tekstury z tymi informacjami gotowe do uzyskania finalnego zabrudzenia krwią elementów pokoju jak i ścian. W razie niejasności lub niezrozumienia nie bać się, tylko pytać tutaj a ja na każde pytanie z chęcią odpowiem, bez odsyłania do jakichś linków - chcę aby każdy był w stanie na końcu rozumieć zasadę działania i potencjał multipass renderingu jak i cudownych możliwości, jakie ze sobą niesie. Co jakiś czas będę urozmaicał paczkę o nowe przykłady zastosowania, bo jest ich na prawdę masa! Aktualne efekty: Dirt (blood) Distortions (heat and water) Volumetric fog Download: http://storage.psichix.io/MultipassRendering.gmz
    1 punkt
  4. Nirvan

    Nad czym aktualnie pracujesz?

    W ruchu wygląda zajebiście Chyba będzie lyric video w unity, zrobili spoczko narzędzia do cut-scenek, brakuje trochę podstawowych funkcjonalności ale chyba i tak uda mi się z tego zrobić coś fajnego Poprzednio robiłem w after effecsie ale ten program to szaleństwo dla mnie i dla mojego lapka, zawiechy co kilka sekund, crashe i rendering 30godzinny * 2 na końu :d, a w unity mam full 3D, realtime bez crashy, a rendering do full HD to pare minut
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...