Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 06.09.2017 uwzględniając wszystkie działy

  1. gnysek

    Jak rozwiązujecie okna dialogowe?

    Create: onClick = scriptName On Mouse click: script_execute(onClick); // to samo co napisać onClick(); I sprawa załatwiona. Każda akcja jest wtedy skryptem a obiekt wystarczy jeden. Potem tworzysz okno tak: with (instance_create(0,0,objWindow)) { onSubmit = scriptEndGame; onCancel = scriptDestroySelf; } ========= Edit: druga moja wersja jest taka, że robię jedną zmienną: action = scriptName; a potem wywołuję ten skrypt z nazwą przycisku jaki został naciśnięty (albo radio button, albo cokolwiek) script_execute(action, "ok"); a wtedy w tym skrpycie: switch(argument0) { case "ok": instance_destroy(); break; case "toggle": window_set_fullscreen( ! window_get_fullscreen()); break; } itd.
    1 punkt
  2. Threef

    Jak rozwiązujecie okna dialogowe?

    Ja mam jeden obiekt na całą grę którzy potrafi kolejkować okna i każde z g przyjmuje parametry jaka ma być treść, ile przycisków i co mają robić. Rysuje także ten obiekt
    1 punkt
  3. hgter

    Co tu się dzieje?!

    Nie wiem czy to w tym wątku powinno się znaleźć, ale: Czy byłaby możliwość, aby na forum, jak patrzymy na listę tematów, pojawiała się (tak jak na starym forum) liczba wyświetleń danego tematu? Teraz jest liczba odpowiedzi i liczba głosów (ale prawie nikt z tego nie korzysta). W ten sposób łatwo byłoby ocenić czy jakiś temat budzi zainteresowanie.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...