Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Zawartość, która uzyskała najwyższe oceny od 22.12.2024 uwzględniając wszystkie działy

  1. Siema. Oba skrypty napisane są w pythonie, więc musisz mieć pythona Skrypty przeszukują katalog w poszukiwaniu projektów, konwertują je za pomocą ProjectTool.exe, zmieniają nazwy plików i zapisują je w nowym katalogu. Logowanie jest realizowane do pliku conversion_log.txt, a skrypt z wieloma procesami (tutaj będę 4 konwersje na raz) używa ThreadPoolExecutor, aby przyspieszyć konwersję poprzez równoczesne przetwarzanie wielu projektów. Krótka notka powinna pomóc zrozumieć, jak działają skrypty i jak je dostosować pod siebie Jedyne, co musisz zrobić, to skopiować foldery (nie pliki .yyz ani .gmz - ale możesz dodać .gmz i inne rozszerzenia, które mogą być konwertowane- .yymps, .yymp, tylko musisz ogarnąć ścieżki) zawierające pliki projektowe .yyp i .gmx do katalogu projects_directory. Ustaw ścieżkę do tego katalogu według własnego uznania w poniższej linii: projects_directory: Ścieżka do katalogu zawierającego projekty do konwersji. Projekty zostaną przekonwertowane do najnowszej wersji GameMaker i zapisane w katalogu output_directory, który możesz edytować w poniższej linii: output_directory: Ścieżka do katalogu, w którym będą zapisywane przekonwertowane projekt. https://soyerdev.itch.io/gm-mass-convert-to-newest-ver UP: Dodanie do menu kontekstowego odpalania skryptu na pojedynczym pliki .yyp i .gmx, nastąpi konwersja do najnowszej wersji, plik wsadowy .bat automatycznie doda klucze do rejestru, dzięki czemu pojawi się opcja w menu kontekstowym. Klikasz prawy przyciskiem myszy na plik .yyp lub .gmx, wybierasz gm_convert_to_newest_ver, w folderze tworzy się folder o nazwie _old_ver, do którego przenoszony jest obecny stary projekt, a w miejsce starego tworzy się skonwertowany w nowej wersji. Naprawiłem też bugi odnośnie klonowania opcji platformowych, które każdy ma w swoim profilu. Trzeba tylko ścieżki sobie swoje wpisać w pliku wsadowym: SET "PYTHON_PATH=C:\Python310\python.exe" - ścieżka do Pythona SET "SCRIPT_PATH=D:\Projects\_konwersja gm\gm_convert_to_newest_ver.py" - ścieżka do skryptu. Pozdro Soyer gm_mass_convert_to_newest_ver.py gm_mass_convert_to_newest_ver_x4.py add_context_menu.bat gm_convert_to_newest_ver.py
    1 punkt
  2. Lata temu były jakieś skomplikowane DDLki gdzie trzeba było przesyłać bity i robić inne cuda. Teraz szukając tutoriali do nowszych wersji GM (GMS2) widzę, że już właściwie nie trzeba się praktycznie niczym martwić i wszystko jest obsługiwane automatycznie (z małymi ustawieniami) ale... dla Opery. Jak w jak najprostszy sposób robić multi w najnowszej wersji GMS również na platformę Windows (a najlepiej i Windows i mobilki i web)?
    1 punkt
  3. GM jakiś czas temu wprowadził online webowy, oparty na rollbacku (jak w bijatykach), ale nie rozwijają go chwilowo i pracują nad wersją v2, więc pominę, bo to kulawe rozwiązanie - jak gdzieś w sieci znajdziesz w temacie online w GM słowo rollback, to możesz na tę chwilę ominąć czytanie Wystarczy korzystać z funkcji wbudowanych w GM, jakiś czas temu stworzyłem takie przykłady gierek, przypominające to, jak wysyłało się dane z pomocą 39dll (aczkolwiek nie uważam, aby to było skomplikowane, to było IMHO mega proste). https://github.com/gmclan-org/gm_networking - zwykły networking. https://github.com/gmclan-org/gm_boomers_networking - funkcje mają nazwy jak w 39dll. Oba przykłady o ile pamiętam mają rozszerzenie, które przy uruchomieniu projektu z IDE automatycznie odpali drugą kopię gry, żeby móc testować.
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...