Robię klona pierwszego poziomu z Wolfenstein 3D w pygame z użyciem raycastingu Póki co to bardzo okrojona zawartość w porównaniu do tego co zaserwowało id Software, ale nawet nie przymierzam się do pokonania Wolfensteina 3D bo wiem, że już na starcie jestem przegrany w tym starciu
Tytuł: Orbital Patrol - Demo
Gatunek: top-down space arcade
Opis: Gra zręcznościowa z widokiem top-down: sterujemy statkiem transportowym w małym układzie planetarnym. W demie jest kilka zadań do wykonania, podstawową sprawą jest zmaganie się z działaniem grawitacji, trzeba rozważnie manewrować bo paliwo szybko ubywa!
Download: demo opublikowanie na GX.games: https://gx.games/pl/games/7u8y9f/orbital-patrol-demo/
Autorzy: programowanie, grafika, muzyka i sfx: Przemysław Kępa
Silnik gry: GameMaker
Screeny:
Można by powiedzieć, że dwa totalnie różne style graficzne, ogromna różnica między nowym a starym. Chociaż nie wiem, czy starsza wersja nie była dla mnie bardziej czytelna - ale to wszystko jeszcze zależy od tego, jak w grze będą oznaczane (czy może podświetlane?) miejsca które możemy odwiedzić, bo to od tego zależeć będzie finalna czytelność.
trochę się tu spam robi moimi wiadomościami sorka za to
zajęło mi cały dzień by to narysować czyli jakieś hmm 14 godzin plus-minus, jest to prototyp mapy świata gry którą mecze tak od 2014 XD
tak dla porównania poprzednia wersja mapy tylko z lotu ptaka i troszkę się różnią