planet Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Tytuł: POSZUKIWACZE ZŁOTA Demo v1 Gatunek: może być przygodowa Opis: Ideą gry jest wydobywanie złota. Główne zadanie to przejąć fortece kreta. Jak to zrobić? Zabić go i kluczem otworzyć fortece. Zadania dodatkowe uzbierać maksymalną ilość punktów (1876 pt). Punkty przydzielane są za wyburzenie ziemi ze złotem, rozmowę z napotkanymi osobami, zabicie Kreta, przejęcie fortecy Kreta, zbieranie gwiazdek. W lewym górnym rogu jest licznik złota, drewna, żywności, pasek energii i licznik punktów. Za złoto kupujesz drewno i żywność. Drewno potrzebujesz do wzmocnienia ścian po wyburzeniu ziemi. Żywność wiadomo... Download: https://gmclan.org/up1157_4_POSZUKIWACZE_ZLOTA_Demo.html Rozmiar pliku: 8.96 MB Autorzy: PLANET Programowanie: PLANET Fabuła: PLANET Grafika: PLANET i trochę internet Muzyka: Internet Screeny: https://gmclan.org/up1157_5_Screen_Poszukiwacze_Zlota_1.html https://gmclan.org/up1157_5_Screen_Poszukiwacze_Zlota_2.html Dla zainteresowanych film instruktarzowy jak przejść Demo gry https://gmclan.org/up1157_4_PoszukiwaczeZ_o...nstruktarz.html Waga 3.13 MB PS Grafika bohatera i jego pomocnika jest właściwie tymczasowa ponieważ do końca jeszcze nie wiem jak będą wyglądać w pełnej wersji. Pokazuje wam to demo bo chcę posłuchać wyrafinowanej krytyki grających co wpłynie na moją twórczość;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qspy Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Ty nawet fajne to! 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wezyrnorbert Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Widać że się napracowałeś, dam bardzo mocne 3 :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nobody Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Grafika W OGÓLE do siebie nie pasuje. Popraw to. A ogół taki o. 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 - zacięło mi się parę razy wystrzelanie pocisków chyba że jest ograniczona ich ilość, - brak polskich fontów - nieprzejrzysty help mógłbyś powymieniać to wszystko po myślnikach a nie po przecinkach. A tak to spoko 2,5 bym dał ale się nie da więc dam 2 ( żeby zmotywować ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 - zacięło mi się parę razy wystrzelanie pocisków chyba że jest ograniczona ich ilość, a sprawdziłeś czy masz drewno? Bez drewna nie zbudujesz wzmocnień scian które są potrzebne po wyburzeniu. Drewno kupisz po rozmowie z drwalem (przycisk po lewej u góry ekranu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabarz Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Cakiem całkiem fajne ale denerwuje ze zarcie sie konczy tak szybko i wogole czasem nie wiadomo gdzie isc ale fajne daje 5 bo mi sie podoba tylko ze jak rozwalam sciany i czasami jak jest skret to strzelajac w nie nie nadazam uciec i trace hp :( ale fajne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 a sprawdziłeś czy masz drewno? Bez drewna nie zbudujesz wzmocnień scian które są potrzebne po wyburzeniu. Drewno kupisz po rozmowie z drwalem (przycisk po lewej u góry ekranu) Ja nie mogłem po prostu strzelać a drewna nie sprawdzałem być może nie go miałem ale w takim razie to jest bezsens bo co ma naciskanie spustu do budowy ścian. Mogłeś zrobić że po wyburzeniu ściany nie buduje sie wzmocnienie automatycznie tylko dopiero gdy podejdziemy i sami zbudujemy. A jeżeli przez jakiś czas tego nie zrobimy to po prostu pusta przestrzeń się zawala ( np. pojawiają się jakieś kamienie i nie możemy przez nie przejść ) wtedy potrzebny był by jeszcze jakiś przycisk restartu bo co zrobimy jak zawalimy wszystkie ściany EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadekkleofas Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Te, fajne to. Tylko czemu strzelanie bombami wymaga drewna? :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 14 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Drewno potrzebujesz do wzmocnienia ścian po wyburzeniu ziemi. Dziadku, na przyszłość - czytamy uważniej ;] Gra niewątpliwie jedną z ciekawszych ostatnich pozycji. Pomysł już stary, ale nowe wykonanie wzbogacony różnymi ciekawostkami (sklep, życie etc). Przyczepić można się do wykonania - grafika w ogóle do siebie nie pasuje. Stawiam 3/5. Edit: Zauważyłem, że coś w tym zdaniu wyżej nie brzmi zbyt dobrze. Wybaczycie? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 14 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2008 Dziękuje za wszystkie wypowiedzi. Uwagi od graczy są bardzo cenne, bo dają szersze pole widzenia w czasie tworzenia gry. Co do budowania po wyburzeniu ziemi początkowo było to jak opisuje to HuderLord Ja nie mogłem po prostu strzelać a drewna nie sprawdzałem być może nie go miałem ale w takim razie to jest bezsens bo co ma naciskanie spustu do budowy ścian. Mogłeś zrobić że po wyburzeniu ściany nie buduje sie wzmocnienie automatycznie tylko dopiero gdy podejdziemy i sami zbudujemy. A jeżeli przez jakiś czas tego nie zrobimy to po prostu pusta przestrzeń się zawala ( np. pojawiają się jakieś kamienie i nie możemy przez nie przejść ) wtedy potrzebny był by jeszcze jakiś przycisk restartu bo co zrobimy jak zawalimy wszystkie ściany EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426 Wadą tego było to, że zajmuje to zbyt dużo czasu, bo trochę trzeba się na wyburzać a to dopiero jest Demo (w pełnej wersji będzie jeszcze większa plansza), dlatego to zautomatyzowałem i działanie jest proste. Nie strzelamy tylko wystrzeliwujemy ładunek wybuchowy, który wyburza ziemie po wyburzeniu trzeba wzmocnić ściany, bo inaczej nie przejdziemy dalej, dlatego wyburzenie i wzmocnienie ściany jest integralne na tyle, że nie ma sensu wyburzanie bez drewna z tond pomysł by podczas braku drewna nie było możliwe wystrzelenie ładunku wybuchowego (wyburzenie ziemi). Grafika będzie lepsza :thumbsup: Mam jedno pytanie bo nikt o tym nie napisał pytanie czy ktoś z waz zabił kreta i przejął fortece (jakieś uwagi co do AI kreta albo sposobu na zabicie go i…)? Webzir Nie jestem stałym bywalcem tego forum możesz mi wskazać inne gry tego typu o których wspomniałeś. Dla zainteresowanych film instruktarzowy jak przejść Demo gry https://gmclan.org/up1157_4_PoszukiwaczeZ_o...nstruktarz.html Waga 3.13 MB Dalsze komentarze wskazane! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Mam jedno pytanie bo nikt o tym nie napisał pytanie czy ktoś z waz zabił kreta i przejął fortece (jakieś uwagi co do AI kreta albo sposobu na zabicie go i…)? To ja tu siebie zacytuję: EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426 AI to po prostu motion planning + strzelanie jeśli nic nie zasłania gracza czyli nic szczególnego zabiłem go w 2 sekundy ale i tak nieźle ci to demko wyszło ja jednak wolał bym żeby stawianie nie było zautomatyzowane ( możesz zrobić manulane stawianie na trudnym poziomie trudności ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Webzir Opublikowano 15 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2008 Webzir Nie jestem stałym bywalcem tego forum możesz mi wskazać inne gry tego typu o których wspomniałeś. Nie chodziło mi tu o GMClan, tylko ogólnie. W podobne gry grałem jeszcze na ś. p. Dosie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 17 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Sądząc po ilości ściągnięć w uploderze to mój avatar cieszy się większą popularnością niż moje demko (przepraszam za komentarz nie do tematu ale musiałem :P ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 17 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2008 Trochę kwadratowe to. Ogólnie jest nieźle. 3/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Nawet fajne, no ale cóż - trzeba tu wiele poprawić. Grafika: 2/5 - nie pasuje do siebie Dźwięki: 4/5 - całkiem, całkiem Grywalność: 3/5 - całkiem niezła, ale jednak czegoś istotnego brakuje... Wychodzi równo 3/5... Btw. Ta "ograniczona widoczność" wygląda, jak z przykładu (Tymona, o ile dobrze pamiętam)... =o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Ludzie, czy ja w końcu na GMC znajdę więcej gier takich jak robi TeeGee, propaganja, gnysek, Borek, Ranma i spółka? Błagam, dajcie mi coś w co się da grać :| Oczywiście, za chęci dam Ci 2/5. Ale gra wygląda lipnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Ludzie, czy ja w końcu na GMC znajdę więcej gier takich jak robi TeeGee, propaganja, gnysek, Borek, Ranma i spółka? Błagam, dajcie mi coś w co się da grać :| Oczywiście, za chęci dam Ci 2/5. Ale gra wygląda lipnie. Bagno przesadzasz, aż taka zła nie jest jak dla mnie takie spokojne 3/5 grafika mi się podoba, możesz w sumie robić dalej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Bagno przesadzasz, aż taka zła nie jest jak dla mnie takie spokojne 3/5 grafika mi się podoba, możesz w sumie robić dalej ;) Mam cholernie wielkie wymagania co do takich gier, nic na to nie poradzisz :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Nikt Ci tu nie zrobi drugiego GRIDa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Nikt Ci tu nie zrobi drugiego GRIDa... A czy ja oczekuję czegoś aż tak dobrego? :] Oczekuję czegoś bez paintowej grafiki, czegoś w stylu Saqqarah :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 A czy ja oczekuję czegoś aż tak dobrego? :] Oczekuję czegoś bez paintowej grafiki, czegoś w stylu Saqqarah :P po pierwsze: Saqqarah nie było robione w GM-ie. po drugie: Jak wydasz tą swoją gierkę to pogadamy o paintowej grafice :P po trzecie: W tej grze nie ma w sumie paintowej grafiki, może i grafika nie pasuje za bardzo do siebie ale brzydka nie jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 po pierwsze: Saqqarah nie było robione w GM-ie. po drugie: Jak wydasz tą swoją gierkę to pogadamy o paintowej grafice :P po trzecie: W tej grze nie ma w sumie paintowej grafiki, może i grafika nie pasuje za bardzo do siebie ale brzydka nie jest. 1. Wiem, że nie było robione w GM-ie 2. Dobra, możemy poczekać 3. Mnie się nie do końca podoba :] Czy Wy próbujecie mnie przekonać do tej gierki? :sp_ike: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Tylko g-Enjoyu, w Saqqarah grafikę robił profesjonalny grafik, który za tworzenie tej grafiki dostawał wynagrodzenie pieniężne. To wykracza ponad miary większości twórców gier w tym serwisie ;) . Ważne, że w ogóle jest jakaś grafika ;p . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g-Enjoy Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Tylko g-Enjoyu, w Saqqarah grafikę robił profesjonalny grafik, który za tworzenie tej grafiki dostawał wynagrodzenie pieniężne. To wykracza ponad miary większości twórców gier w tym serwisie ;) . Ważne, że w ogóle jest jakaś grafika ;p . No dobra, przyznaję rację :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 22 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2008 Witam wszystkich Ale się zrobił ruch a ja nawet nie miałem czasu zajrzeć na forum. Zająłem się tą kanciastą grafika terenu i z każdym dniem jest coraz bardziej milsza dla oka :D . Co do niepasującej grafiki to proszę pisać konkretnie co nie pasu nie licząc bohatera jego zielonego kumpla i kreta bo oni są tylko na potrzeby dema. Solmis gdybyśmy mieli szukać podobieństw do przykładów w mojej grze i innych to byśmy stwierdzili że wszyscy robią gierki na przykładach. U mnie zaciemniony teren jest bardzo prosty chyba najprostszy z możliwych opcji czarny sprit i w odpowiedniej odległości od bohatera usuwany to jest cala filozofia. Mogę zapowiedzieć, że "to coś" będzie ale na razie nie powiem co sami zobaczycie. Ja nie powinienem się wypowiadać co do gierki robionej przez siebie ale po tych poprawkach będzie w co grać aż sam jestem nią zachwycony bo lubie tego typu gry i chyba to jest ważne by robić to co się lubi wtedy się robi to najlepiej. Aha i dzieki za to, że kto zobaczył że tak powiem skromne efekty dzwiękowe staram sie dopasować do otoczenia i tu dalej nie powiem bo bym zdrodzil co nas dalej czeka w grze :jezor: Dziekuje za uwagi wszystko poprawiam pod wasze kometarze :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TuxMan Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Fajna gra, ale jest trochę za trudna. Grafika: 3/5. Widać starania, ala jest trochę szybko robiona Muzyka: 5/5. Pasuje do klimatu Fabuła: 5/5. Nawet ciekawa Ocena: (3+5+5):3=13:3=4,3~4 gwiazdki :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
planet Opublikowano 17 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 Ja tego nie rozumiem dlaczego demo gry ma mniej ściągnięć niż mój awatar? Co w nim jest takiego genialnego, że jest ponad 200 ściągnięć? :P Odświeżanie tematu, bez żadnej ważnej informacji. Warn. ΨΧΞ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się