Skocz do zawartości

POSZUKIWACZE ZŁOTA Demo


planet

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: POSZUKIWACZE ZŁOTA Demo v1

 

Gatunek: może być przygodowa

 

Opis: Ideą gry jest wydobywanie złota. Główne zadanie to przejąć fortece kreta. Jak to zrobić? Zabić go i kluczem otworzyć fortece. Zadania dodatkowe uzbierać maksymalną ilość punktów (1876 pt). Punkty przydzielane są za wyburzenie ziemi ze złotem, rozmowę z napotkanymi osobami, zabicie Kreta, przejęcie fortecy Kreta, zbieranie gwiazdek. W lewym górnym rogu jest licznik złota, drewna, żywności, pasek energii i licznik punktów. Za złoto kupujesz drewno i żywność. Drewno potrzebujesz do wzmocnienia ścian po wyburzeniu ziemi. Żywność wiadomo...

 

Download:

https://gmclan.org/up1157_4_POSZUKIWACZE_ZLOTA_Demo.html

Rozmiar pliku: 8.96 MB

 

Autorzy: PLANET

Programowanie: PLANET

Fabuła: PLANET

Grafika: PLANET i trochę internet

Muzyka: Internet

 

Screeny:

https://gmclan.org/up1157_5_Screen_Poszukiwacze_Zlota_1.html

https://gmclan.org/up1157_5_Screen_Poszukiwacze_Zlota_2.html

 

 

Dla zainteresowanych film instruktarzowy jak przejść Demo gry

https://gmclan.org/up1157_4_PoszukiwaczeZ_o...nstruktarz.html

Waga 3.13 MB

 

 

PS

Grafika bohatera i jego pomocnika jest właściwie tymczasowa ponieważ do końca jeszcze nie wiem jak będą wyglądać w pełnej wersji. Pokazuje wam to demo bo chcę posłuchać wyrafinowanej krytyki grających co wpłynie na moją twórczość;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zacięło mi się parę razy wystrzelanie pocisków chyba że jest ograniczona ich ilość,

- brak polskich fontów

- nieprzejrzysty help mógłbyś powymieniać to wszystko po myślnikach a nie po przecinkach.

A tak to spoko 2,5 bym dał ale się nie da więc dam 2 ( żeby zmotywować )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zacięło mi się parę razy wystrzelanie pocisków chyba że jest ograniczona ich ilość,

 

a sprawdziłeś czy masz drewno? Bez drewna nie zbudujesz wzmocnień scian które są potrzebne po wyburzeniu. Drewno kupisz po rozmowie z drwalem (przycisk po lewej u góry ekranu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a sprawdziłeś czy masz drewno? Bez drewna nie zbudujesz wzmocnień scian które są potrzebne po wyburzeniu. Drewno kupisz po rozmowie z drwalem (przycisk po lewej u góry ekranu)

 

Ja nie mogłem po prostu strzelać a drewna nie sprawdzałem być może nie go miałem ale w takim razie to jest bezsens bo co ma naciskanie spustu do budowy ścian. Mogłeś zrobić że po wyburzeniu ściany nie buduje sie wzmocnienie automatycznie tylko dopiero gdy podejdziemy i sami zbudujemy. A jeżeli przez jakiś czas tego nie zrobimy to po prostu pusta przestrzeń się zawala ( np. pojawiają się jakieś kamienie i nie możemy przez nie przejść ) wtedy potrzebny był by jeszcze jakiś przycisk restartu bo co zrobimy jak zawalimy wszystkie ściany

 

EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drewno potrzebujesz do wzmocnienia ścian po wyburzeniu ziemi.

 

Dziadku, na przyszłość - czytamy uważniej ;]

 

Gra niewątpliwie jedną z ciekawszych ostatnich pozycji. Pomysł już stary, ale nowe wykonanie wzbogacony różnymi ciekawostkami (sklep, życie etc). Przyczepić można się do wykonania - grafika w ogóle do siebie nie pasuje. Stawiam 3/5.

 

Edit: Zauważyłem, że coś w tym zdaniu wyżej nie brzmi zbyt dobrze. Wybaczycie? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za wszystkie wypowiedzi. Uwagi od graczy są bardzo cenne, bo dają szersze pole widzenia w czasie tworzenia gry. Co do budowania po wyburzeniu ziemi początkowo było to jak opisuje to HuderLord

 

Ja nie mogłem po prostu strzelać a drewna nie sprawdzałem być może nie go miałem ale w takim razie to jest bezsens bo co ma naciskanie spustu do budowy ścian. Mogłeś zrobić że po wyburzeniu ściany nie buduje sie wzmocnienie automatycznie tylko dopiero gdy podejdziemy i sami zbudujemy. A jeżeli przez jakiś czas tego nie zrobimy to po prostu pusta przestrzeń się zawala ( np. pojawiają się jakieś kamienie i nie możemy przez nie przejść ) wtedy potrzebny był by jeszcze jakiś przycisk restartu bo co zrobimy jak zawalimy wszystkie ściany

 

EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426

 

Wadą tego było to, że zajmuje to zbyt dużo czasu, bo trochę trzeba się na wyburzać a to dopiero jest Demo (w pełnej wersji będzie jeszcze większa plansza), dlatego to zautomatyzowałem i działanie jest proste. Nie strzelamy tylko wystrzeliwujemy ładunek wybuchowy, który wyburza ziemie po wyburzeniu trzeba wzmocnić ściany, bo inaczej nie przejdziemy dalej, dlatego wyburzenie i wzmocnienie ściany jest integralne na tyle, że nie ma sensu wyburzanie bez drewna z tond pomysł by podczas braku drewna nie było możliwe wystrzelenie ładunku wybuchowego (wyburzenie ziemi).

 

Grafika będzie lepsza :thumbsup:

 

Mam jedno pytanie bo nikt o tym nie napisał pytanie czy ktoś z waz zabił kreta i przejął fortece (jakieś uwagi co do AI kreta albo sposobu na zabicie go i…)?

 

Webzir Nie jestem stałym bywalcem tego forum możesz mi wskazać inne gry tego typu o których wspomniałeś.

 

Dla zainteresowanych film instruktarzowy jak przejść Demo gry

https://gmclan.org/up1157_4_PoszukiwaczeZ_o...nstruktarz.html

Waga 3.13 MB

 

Dalsze komentarze wskazane!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedno pytanie bo nikt o tym nie napisał pytanie czy ktoś z waz zabił kreta i przejął fortece (jakieś uwagi co do AI kreta albo sposobu na zabicie go i…)?

 

To ja tu siebie zacytuję:

EDIT: wreście przeszłem z wynikiem 1426

AI to po prostu motion planning + strzelanie jeśli nic nie zasłania gracza czyli nic szczególnego zabiłem go w 2 sekundy ale i tak nieźle ci to demko wyszło ja jednak wolał bym żeby stawianie nie było zautomatyzowane ( możesz zrobić manulane stawianie na trudnym poziomie trudności ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet fajne, no ale cóż - trzeba tu wiele poprawić.

 

Grafika: 2/5 - nie pasuje do siebie

Dźwięki: 4/5 - całkiem, całkiem

Grywalność: 3/5 - całkiem niezła, ale jednak czegoś istotnego brakuje...

 

Wychodzi równo 3/5...

 

Btw. Ta "ograniczona widoczność" wygląda, jak z przykładu (Tymona, o ile dobrze pamiętam)... =o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie, czy ja w końcu na GMC znajdę więcej gier takich jak robi TeeGee, propaganja, gnysek, Borek, Ranma i spółka? Błagam, dajcie mi coś w co się da grać :|

 

Oczywiście, za chęci dam Ci 2/5. Ale gra wygląda lipnie.

Bagno przesadzasz, aż taka zła nie jest jak dla mnie takie spokojne 3/5

grafika mi się podoba, możesz w sumie robić dalej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ja oczekuję czegoś aż tak dobrego? :]

Oczekuję czegoś bez paintowej grafiki, czegoś w stylu Saqqarah :P

po pierwsze: Saqqarah nie było robione w GM-ie.

po drugie: Jak wydasz tą swoją gierkę to pogadamy o paintowej grafice :P

po trzecie: W tej grze nie ma w sumie paintowej grafiki, może i grafika nie pasuje za bardzo do siebie ale brzydka nie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze: Saqqarah nie było robione w GM-ie.

po drugie: Jak wydasz tą swoją gierkę to pogadamy o paintowej grafice :P

po trzecie: W tej grze nie ma w sumie paintowej grafiki, może i grafika nie pasuje za bardzo do siebie ale brzydka nie jest.

1. Wiem, że nie było robione w GM-ie

2. Dobra, możemy poczekać

3. Mnie się nie do końca podoba :]

 

Czy Wy próbujecie mnie przekonać do tej gierki? :sp_ike:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko g-Enjoyu, w Saqqarah grafikę robił profesjonalny grafik, który za tworzenie tej grafiki dostawał wynagrodzenie pieniężne. To wykracza ponad miary większości twórców gier w tym serwisie ;) . Ważne, że w ogóle jest jakaś grafika ;p .

No dobra, przyznaję rację :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich

 

Ale się zrobił ruch a ja nawet nie miałem czasu zajrzeć na forum.

Zająłem się tą kanciastą grafika terenu i z każdym dniem jest coraz bardziej milsza dla oka :D . Co do niepasującej grafiki to proszę pisać konkretnie co nie pasu nie licząc bohatera jego zielonego kumpla i kreta bo oni są tylko na potrzeby dema.

 

Solmis gdybyśmy mieli szukać podobieństw do przykładów w mojej grze i innych to byśmy stwierdzili że wszyscy robią gierki na przykładach. U mnie zaciemniony teren jest bardzo prosty chyba najprostszy z możliwych opcji czarny sprit i w odpowiedniej odległości od bohatera usuwany to jest cala filozofia.

 

Mogę zapowiedzieć, że "to coś" będzie ale na razie nie powiem co sami zobaczycie. Ja nie powinienem się wypowiadać co do gierki robionej przez siebie ale po tych poprawkach będzie w co grać aż sam jestem nią zachwycony bo lubie tego typu gry i chyba to jest ważne by robić to co się lubi wtedy się robi to najlepiej.

 

Aha i dzieki za to, że kto zobaczył że tak powiem skromne efekty dzwiękowe staram sie dopasować do otoczenia i tu dalej nie powiem bo bym zdrodzil co nas dalej czeka w grze :jezor:

 

Dziekuje za uwagi wszystko poprawiam pod wasze kometarze :thumbsup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...