Skocz do zawartości
Ranmus

wiki.gmclan.org

Rekomendowane odpowiedzi

Kto jest za tym aby zrobić wspólne tłumaczenie helpa na zasadzie stron wiki? Liczę na Was, ponieważ ja mam mało czasu na takie rzeczy, ale sam chętnie od czasu do czasu coś napiszę. Chciałbym aby na Wiki nie znalazły się tylko definicje z helpa, ale również kursy, opisy ciekawych zagadnień itd.

 

Jaką poddomenę przyporządkować temu projektowi? Sugestie:

 

wiki.gmclan.org

help.gmclan.org

readme.gmclan.org

 

Optuję za tym by użyć jakiegoś gotowego silnika. Ale nie może mediawiki, bo to zbyt duże jak na nasze potrzeby. Może lepiej: http://wikka.jsnx.com/HomePage

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem za. Pozatym, jak nawet, to niektóre artykuły moje na GMCLAN, są tłumaczeniem czystym helpa. Jestem za domeną dokumentacja.gmclan.org, pomoc.gmclan.org, lub help.gmclan.org . Chociaż, jak to ma nie być tylko help, to pomoc.gmclan.org albo wiki.gmclan.org by były na miejscu. Może też być gml.gmclan.org albo porady.gmclan.org .

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Byłbym absolutnie i kategorycznie za.

 

Pytanie tylko, czy aby odsetek ludzi nieprzystosowanych do życia w społeczeństwie, a znajdujących się w naszym gmowym nie jest zbyt duży, aby możłiwe bylo uruchomienie takiego projektu. Dziwni ludzie-dziwne potrzeby. :)

 

Ale jestem za. Też bym czasem coś tam skrobnął...

 

A za adresem jestem zdecydowanie drugim. "wiki" może niewiele mówić n00bom, a "readme" jakoś tak nie pasuje do rozbudowanego systemu...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja również jestem za. :) Oczywiście wg. mnie najbardziej pasująca domena to help.gmclan.org.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem bardzo dobry pomysł! :) Chętnie się przyłożę. A jeśli chodzi o adres, to wg. mnie, najlepszym będzie help.gmclan.org.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jakby co, to wiki.gmclan.org juz dziala. Mozna wchodzic takze poprzez alias help.gmclan.org

 

Aby moc edytowac strony, trzeba sie zarejestrowac. Aktualnie nie mam czasu na zmiane loga itd. Stosowne zmiany beda dokonywane w pozniejszym czasie.

 

Mozna juz edytowac strony. Jak ktos chce, to niech zaprojektuje tresc strony glownej. :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ah, zbyt biedny. Potem probowalem docuwiki, ale cos system logowania nie dzialal. Potem chcialem tikiwiki w perlu napisane, bo to bardzo laaadny system. Okazalo sie, ze skrypty nie maja rozszerzen, a serwer probowal to odczytac jako katalogi. Poddalem sie i zainstalowalem mediawiki.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że dzień nie ma 48 godzin, bo by się coś samodzielnie skrobnęło :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Ah, zbyt biedny. Potem probowalem docuwiki, ale cos system logowania nie dzialal. Potem chcialem tikiwiki w perlu napisane, bo to bardzo laaadny system. Okazalo sie, ze skrypty nie maja rozszerzen, a serwer probowal to odczytac jako katalogi. Poddalem sie i zainstalowalem mediawiki.

Długa droga do zadawalającego efektu :P

 

Niedługo postanowie coś szkrobnąć na nasze wiki :D Jednak tykam tylko tematu z kloców, bo z GML to ja kiepski jestem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Na mnie nie liczcie, prędzej ukończę polskiego helpa :P

Nawiasem mówiąc mam juz trochę.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja proponuję zrobić tam jakiś podział na kategorie i spis artykułów. Bo skąd goście mają wiedzieć, że narazie jest tylko artykuł, co to jest Game Maker który ja wkleiłem?

Pozatym przydałaby się jakaś reklama...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Popieram ten pomysł całkowicie i uważam że jest genialny. Przyniesie dużo pożytku wielu Game Maker'om. :thumbsup:

 

Ja proponuję zrobić tam jakiś podział na kategorie i spis artykułów

 

Zgasdzam się z Marmotem. Warto by zrobić jakiś spis artykułów składających się na GM'owego Helpa, taki spis treści. Klikało by się na tytule takiego artykułu i pisało. Przetłumaczone arty były by zaznaczane jakimś kolorem lub/i pozbawione możliwości edycji.

 

I jakis wlasny theme by sie przydal

 

Gdyby przynajmniej pasował kolorystycznie do tego forum lub strony GMC, to było by ekstra. Wszystko by ładnie pasowało i tworzyło wrazenie intergralności całego serwisu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Ja moge tłumaczyć działanie poszczególnych funkcji, jeśli ranma mógłby jeszcze raz zahostować wiki ( od dwóch dni próbuje sam zahostować, ale nie chce działać na zadnym darmowym serverze jaki próbowałem) oczywiście czasu wolnego mam niewiele ale napewno codziennie znalazłbym czas, aby przetłumaczyć kilka funkcji.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Oki spoko ja też teraz musze się uczyć więc w połowie lutego będę miał nawet więcej czasu na to :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×