Skocz do zawartości

MaxGaming

Użytkownicy
  • Zawartość

    486
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana MaxGaming w Rankingu w dniu 4 Grudzień

MaxGaming posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

3 Neutralny

O MaxGaming

  • Tytuł
    Forum Veteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

16260 wyświetleń profilu
  1. Czy GM domyślnie rysuje poza viewem?

    Czyli pomijając deaktywacje obiektów, to najprostsza optymalizacja to w sumie wyłączenie rysowania poza viewem we wszystkich obiektach?
  2. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    Ale mi chodzi o noobów nie o prawdziwych hakerów, bo to mała produkcja. Myślałem nad rozwiazaniem typu zmienne świadczące o gotówce, ekwipunku i tym jakie DLC dany gracz ma wykupione byłby przechowywane na serwerze. W ten sposób ciężko byłoby to oszukać. DLC byłoby przypisane zawsze do konkretnego konta. Ale gra jest single player i muszę zadbać też o to żeby byle noob tego nie obszedł. Prawdziwych hakerów nie przewiduję i zdaję sobie sprawę, że walka z takimi osobami jest nie opłacalna. Ale też raczej nie opłacalne jest to dla nich. @e i proszę nie mówmy ile procent będzie piracić itp bo nie bez powodu mam wymyśloną konkretną koncepcję odnośnie sposobu monetyzacji tego projektu. Mam pomysł jak maksymalnie zmniejszyć piractwo, ale to będzie bez sensu jeśli dwa kliki w cheat engine i będzie ktoś miał dostęp do wszystkiego. To nie jest pytanie odnośnie sposobu zarabiania na grach i piractwie tylko zabezpieczeniu zmiennych, chociaż prowizorycznie, chociaż te najważniejsze zmienne.
  3. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    DLC jako osobny plik jest najprostszą opcją do spiracenia. Poza tym chodzi też o mikropłatności które dodają np hajsik albo podobne sprawy. No ogólnie po prostu potrzebuję jakiegoś sprawnego i sprytnego sposobu żeby uchronić się chociażby przed najprostrzym hackingiem, bo nie przewiduję żeby ktoś próbował jakiś mega metod na złamanie moich zabezpieczeń. Tylko korzystać z Cheat Engine umie zbyt wiele osób więc chociaż takie prowizoryczne metody są mi potrzebne
  4. Cześć, jeśli zwierzę uderzy w jakiś obiekt ma zmienić kierunek na losowy, ale taki który nie spowoduje ponownej kolizji z żadną przeszkodą. Jak to wyliczyć skutecznie i w miarę optymalnie? Zwykłe colisson_line nie zadziała ze względu na to, że obiekt nie jest punktem i to że w linii prostej od x i y obiektu nic nie ma nie znaczy, że np nie zawadzimy bokiem. @edit gra top down, z góry centralnie widok, brak fizyki tylko speed i direction
  5. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    Gra będzie darmowa tylko będą mikropłatności. Dlatego muszę to chociaż prowizorycznie. Nie sprzedam niczego co można sobie dodać cheaty enginem
  6. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    O kur-czaki ale to jest do-fajne
  7. Petycja dotycząca zmiany nazwy GMS

    Ja już wyrosłem w ogóle z wstydu z powodu tego kim jestem, albo co robię. Ja nigdy się nie wstydzę mówiąc, że tworzę w GMS na przykład. Ogólnie polecam taką postawę. Po prostu napisałem jak to widzę, a nie to, że mam z tym problem.
  8. Siemanko, czasami pojawia się sytuacja, gdzie grę należy w jakiś sposób zabezpieczyć - przynajmniej prowizoryczny, tak aby nikomu się nie chciało tego łamać - przed cheatami, trainerami itp.. Jak Wy to robicie? Mam na myśli produkcje single player. Szczególnie duże ma to znaczenie jeśli oferujemy jakieś mikropłatności, a gra jest dostępna także na Windowsa. Znam sporo osób które lubią cheatować zamiast płacić na Androidzie(o ile gra to umożlwia, bo nie ma takich zabezpieczeń), ale jest ich nie wielu. Natomiast większość Polaków przynajmniej jeśli w jakiejś małej gierce oferuje się mikropłatności na Windowsa to próbuje swoich sił cheat engine'ami itp. Oczywiście za pomocą gotowych tutoriali Jak w przynajmniej taki prowizoryczny sposób zabezpiczyć grę? Proste "szyfrowanie"(o ile to można tak nazwać) głównych zmiennych? I jeśli tak to jak to robicie? Wystarczy przemnożyć np. przez dwa, czy takie coś zostanie wyłapane i tak przez cheat engine? Trzeba bawić się w jakieś szyfrowanie XOR, czy wystarczy np przemnożenie przez 2 i dodanie 1 itp.? Bo domyślam się, że szyfrowanie XOR za każdym razem gdy używamy zmiennej może być problematyczne. Mówię oczywiście o sytuacji gdy inna cyfra np hp jest wyświetlana a inna jest prawdziwa, dzięki czemu takie najprostrze metody pokroju cheat engine(chyba) odpadają. Chętnie posłucham jak robicie to Wy, ewentualnie jakie macie na to pomysły
  9. Petycja dotycząca zmiany nazwy GMS

    Nie chcę mi się tego weryfikować, więc zapytam Ciebie. A na pewno nie chodzi o to, że gry z GMa nie mają loga GMS i dlatego ludzie zwyczajnie nie są świadomi tego w czym powstały? Zwróć też uwagę, że jeśli ktoś grzebie po necie by znaleźć info, czy dana gra powstała w GMie to pewnie nie jest szarym userem. Ale moja teoria może być inwalidą hah Natomiast co do opinii. Wśród twórców gier GMS ma fatalną opinię, ale wśród graczy jest obojętny. Takie są moje obserwacje. Myślę, że wynika to z tego, że nawet szary user już wie czym jest Uniti i kojarzy go z gównogierkami flashowymi itp. GMS nie jest tak znane i nic nie mówi szaremu graczowi. Natomiast wśród twórców Unity jest postrzegane różnie, często pozytywnie. Jednak jeśli w tej samej grupie zapytamy o GMS sądzę, że opinię będą bardzo słabe ze względu na ciągnąca się za tym programem fama odnośnie tworzenia drag&drop.
  10. Petycja dotycząca zmiany nazwy GMS

    Idealnie się pozycjonuje taka nazwa produktu. Poza tym jest już zbudowana marka oparta na tej nazwie i musiałoby być to kluczowe dla dalszej promocji marki, żeby dokonywać zmiany nazwy która stanowi kluczowy element wizerunku tej marki.
  11. Myśląca sztuczna inteligencja, z charakterem

    Ale ludzie mają kontakt z mnóstwem bodźców ze świata zewnętrznego których przetwarzanie sprawia, że myślimy w taki charakterystyczny sposób. Jeśli taki "byt" myślałby sobie w abstrakcyjne przestrzeni, bez bodźców ze świata rzeczywistego to zapewne nie za wiele by "wymyślił", albo "myślałby" w zupełnie abstrakcyjny sposób. Ciekawy eksperyment - to na pewno, ale myślę, że skutek byłby zupełnie inny niż byśmy tego chcieli :/
  12. Python, podstawowe używanie stron internetowych

    Idzie to zrobić w ten sposób, ale to jest mało optymalne rozwiązanie i bardziej skomplikowane W zasadzie wystarczy wczytać stronę i wychaczyć treść odpowiedniej sekcji na stronie(tej która zawiera godzinę).
  13. I jak tego typu wtyczki wpływają na optymalizację? Przede wszystkim chodzi mi o stronę która w całości jest w ten sposób zrobiona? Mam stosunkowo za duże przeciążenie serwera i zastanawiam się czy może to być własnie to...
  14. Czyli w mojej sytuacji to raczej nie możliwe? A może masz doświadczenie z Elemntorem i innymi wtyczkami gdzie w standardzie WYSIWYG tworzy się cały szabln(t.j. header, footer etc.)?
  15. Albo źle tego używam, albo nie pokazuje ta wtyczka zużycia cpu ani przez wtyczki ani przez theme :/ @e: nie ma opcji u mnie włączenia shell_exec()
×