Skocz do zawartości

MaxGaming

Użytkownicy
  • Zawartość

    494
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana MaxGaming w Rankingu w dniu 21 Styczeń

MaxGaming posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

7 Neutralny

O MaxGaming

  • Tytuł
    Forum Veteran

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Previous Fields

  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Nie
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

16419 wyświetleń profilu
  1. Błąd strony

    Na telefonie ta podstrona od Ligo24 się mocno rozjeżdża. Inne są wporządku.
  2. Lajkowanie na stronie głównej

    Skąd pomysł, że gmclan nie ukończy 30 lat? Tak jak wspomniałem to by działało fajnie dopiero po paru miesiącach, ale zawsze coś.
  3. Lajkowanie na stronie głównej

    A może zamiast "najczęściej czytane" dodać taki blok z najbardziej lubiane? Z drugiej strony to fakt, że może się to wszystko mijać z celem. Z drugiej strony fajnie byłoby powspominać jakieś przełomowe(według polubień) newsy po kilku miesiącach, czy latach funkcjonowania takiego systemu. Niby z punktu widzenia przydatności tej funkcji to może być niska, ale może przynieść trochę satysfakcji. Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale czasami scrollując przeszłe newsy trafia się na coś co powoduje nostalgię, ale do tego trzeba je przescrollować. Nie wiem, czy to ma sens. Na pewno lepiej zaproponować coś, niż nie zaproponować niczego
  4. Lajkowanie na stronie głównej

    Wydaję mi się, że to jest właśnie istota FB. Powinniśmy docierać do ludzi głównie z interesującymi ich informacjami. Z drugiej strony to są newsy, więc chronologiczny porządek ma spory sens. Dlatego napisałem, że to ciekawy pomysł ogólnie, ale potrzebny jest jakiś przemyślany system jeśli chcielibyśmy to wprowadzić. Newsy kto odszedł z Yoyo itp. są dla większości nie zbyt przydatne, a takie o promocjach, jakiś ważnych zmianach w działaniu programu, czy konkursach są dużo chętniej czytane. Dodatkowo takie posty z istotnymi informacjami nie zginęłyby w gąszczu tych mniej istotnych. Można by pomyśleć po prostu o małym panelu "najbardziej lubiane newsy", czy coś w ten deseń. Zdaję sobie sprawę, że to może być zbyt skomplikowane, wprowadzenie takiego systemu i dlatego po prostu traktuję to jako luźny pomysł do przemyślenia. Natomiast na pewno byłaby to spora innowacja zwiększająca czytelność newsów.
  5. Lajkowanie na stronie głównej

    Same lajki(więcej reakcji, raczej nie) miałyby moim zdaniem sens, gdyby miały jakiś realny wpływ na wyświetlanie newsów. Te częściej lubiane powinny być łatwiej dostępne, ale pojawia się pytanie jak to zrobić skoro wyświetlane są obecnie chronologicznie. Trzeba by, albo zrobić jakiś system indeksujący newsy na podstawie zarówno lajków i chronologii(jakiś prosty algorytm przyznawania punktów za lajki i za datę publikacji) i zrezygnować z chronologii, albo dodać jakiś osobny blok dla postów porządkowanych po lajkach. Tylko pytanie, czy ktokolwiek ma pomysł jak sensownie to wprowadzić?
  6. [MySQL] Wyszukiwanie dopasowanych fraz

    1. AWS, Google jak i Azure rozumiem, że działa tak jak każdy hositng WWW, że po prostu kupuję i działa? Czy trzeba coś instalować samemu? 2. Jak to wygląda cenowo, bo na żadnej ze stron nie potrafię odnaleźć żadnego cennika. Są jak dla mnie strasznie chaotyczne. 3. Są jakieś takie standardowe hosting w nie wielkiej cenie które to obsłużą? To ma być bardzo mała apka i nie nastawiona na monetyzacje dlatego nie bardzo mi się uśmiecha płacić 3 cyfrowe kwoty miesięcznie.
  7. [MySQL] Wyszukiwanie dopasowanych fraz

    2. No myślałem oczywiście o takim uproszczonym algorytmie. To nie ma być duża apka. 3. Masz na myśli na VPSie? Po prostu nigdy nie kupowałem VPS, bo bałem się, że źle skonfiguruję, albo zabezpieczę i będzie lipa.
  8. [MySQL] Wyszukiwanie dopasowanych fraz

    1. Nie ma jakiejś alternatywnej metody w przypadku serwerów bez możliwości instalacji zewnętrznego oprogramowania? 2. Jak bardzo przeciążył bym serwer gdybym pisał to w PHP? 3. Czy są hostingi które oferują opcję zainstalowania takiego oprogramowania, ale nie działają jak klasyczny VPS, gdzie wszystko trzeba instalować i konfigurować od podstaw samemu?
  9. Potrzebuję zrobić prostą wyszukiwarkę treści w bazie danych na wzór wyszukiwarki internetowej. Tym co mnie zastanawia jest jak skutecznie i w miare optymalnie wyszukiwać najbardziej dopasowane frazy. W MySQL wiem, że wystepuje wyrażenie "like", ale ono szuka dokładnie takich samych wyrazów. 1. Oczekuję takiego efektu, że chcę np. znaleźć 20 wynków. W pierwszej kolejności szukam tych wyników w których zawarte jest minimum 80% kolejnych znaków z fraz wyszukiwanych. Np.: wyszukujemy "Widok z okna", więc najpierw szukamy wyników które zawierają trzy wyrazy "Widok", "z", "okna". Następnie te które o maksymalnie 20% się różnią(czyli mamy 10 znaków, czyli mogą się różnić o 2 kolejny znak) np. "Widok z ok(na)", "Widok (z ok)na". Kolejnych mam na myśli, że porównujemy całe wyrazy np "ok" z "okna", a nie szukamy liter w całej wyszukiwanej frazie, bo wtedy wpisanie frazy "abcde.....z" oznaczałoby wyszukanie wszystkiego. 2. Jeśli te wyniki które spełniają limit 80% podobieństwa nie wystarczą, aby uzyskać 20 wyników, dobieramy te z 70% skutecznością i tak dalej, aż otrzymamy 20 wyników(20 to liczba przykładowa, prawodpobnie bedzie chodziło o większą ilość). Teraz pytanie, czy wgl jest na to jakiś sposób? Czy trzebaby wyciągąc z MySQL wszystkie rekordy i dopiero w PHP realizować taki algorytm? Z góry dzięki i pozdrawiam, MaxGaming
  10. Czy GM domyślnie rysuje poza viewem?

    Czyli pomijając deaktywacje obiektów, to najprostsza optymalizacja to w sumie wyłączenie rysowania poza viewem we wszystkich obiektach?
  11. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    Ale mi chodzi o noobów nie o prawdziwych hakerów, bo to mała produkcja. Myślałem nad rozwiazaniem typu zmienne świadczące o gotówce, ekwipunku i tym jakie DLC dany gracz ma wykupione byłby przechowywane na serwerze. W ten sposób ciężko byłoby to oszukać. DLC byłoby przypisane zawsze do konkretnego konta. Ale gra jest single player i muszę zadbać też o to żeby byle noob tego nie obszedł. Prawdziwych hakerów nie przewiduję i zdaję sobie sprawę, że walka z takimi osobami jest nie opłacalna. Ale też raczej nie opłacalne jest to dla nich. @e i proszę nie mówmy ile procent będzie piracić itp bo nie bez powodu mam wymyśloną konkretną koncepcję odnośnie sposobu monetyzacji tego projektu. Mam pomysł jak maksymalnie zmniejszyć piractwo, ale to będzie bez sensu jeśli dwa kliki w cheat engine i będzie ktoś miał dostęp do wszystkiego. To nie jest pytanie odnośnie sposobu zarabiania na grach i piractwie tylko zabezpieczeniu zmiennych, chociaż prowizorycznie, chociaż te najważniejsze zmienne.
  12. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    DLC jako osobny plik jest najprostszą opcją do spiracenia. Poza tym chodzi też o mikropłatności które dodają np hajsik albo podobne sprawy. No ogólnie po prostu potrzebuję jakiegoś sprawnego i sprytnego sposobu żeby uchronić się chociażby przed najprostrzym hackingiem, bo nie przewiduję żeby ktoś próbował jakiś mega metod na złamanie moich zabezpieczeń. Tylko korzystać z Cheat Engine umie zbyt wiele osób więc chociaż takie prowizoryczne metody są mi potrzebne
  13. Cześć, jeśli zwierzę uderzy w jakiś obiekt ma zmienić kierunek na losowy, ale taki który nie spowoduje ponownej kolizji z żadną przeszkodą. Jak to wyliczyć skutecznie i w miarę optymalnie? Zwykłe colisson_line nie zadziała ze względu na to, że obiekt nie jest punktem i to że w linii prostej od x i y obiektu nic nie ma nie znaczy, że np nie zawadzimy bokiem. @edit gra top down, z góry centralnie widok, brak fizyki tylko speed i direction
  14. Jak zabezpieczacie swoje gry w GMS?

    Gra będzie darmowa tylko będą mikropłatności. Dlatego muszę to chociaż prowizorycznie. Nie sprzedam niczego co można sobie dodać cheaty enginem
  15. Jakiej muzy sluchasz w tym momencie?

    O kur-czaki ale to jest do-fajne
×