Skocz do zawartości

I am Lord

Moderatorzy
  • Zawartość

    4846
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    29

Ostatnia wygrana I am Lord w Rankingu w dniu 12 Kwiecień

I am Lord posiada najczęściej lubianą zawartość!

Reputacja

77 Duża Cegła Społeczności

2 obserwujących

O I am Lord

  • Tytuł
    Trzymam Sword
  • Urodziny 03/05/1990

Contact Methods

  • Website URL
    http://huder.besaba.com/

Previous Fields

  • Steam
    Huder
  • GG
    2714073
  • Nagrody
    Mistrz Ligi24 (2013)
  • last.fm
    Huderlord
  • Użytkownik GameMaker Studio 2
    Tak
  • Użytkownik GameMaker Studio
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 8
    Tak
  • Użytkownik GameMaker 7 i wcześniejszych wersji
    Tak
  • Użytkownik Unity
    Tak
  • Uytkownik Godot
    Nie

Profile Fields

  • Skąd
    Piła
  • Płeć
    Male

Ostatnie wizyty

45370 wyświetleń profilu
  1. No to trzeba zrobić inaczej, zamiast klocka "create random" daj tam klocek "Execute Code" i wpisz w nim: /// losowanko instID = instance_create(0, 0, choose(objDiamond, objCoin, objGold, objPooison)); instID.persistent = true;
  2. Aha że mają przejść do nastepnego rooma te poprzednie ale oprócz tego mają dodatkowo pojawić się kolejne losowe?
  3. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Tak, ja chcę ten opening mieć jako "standalone" haha można sobie posłuchać
  4. Alarm 1 możesz całkowicie usunąć, jak chcesz ponownie odpalić "Alarm 0" to zrób to w nim, on może sam siebie ponownie odpalić. Ty chcesz zrobić to samo ale tak żeby w nowym roomie losował się inny zestaw obiektów niż w pierwszym? Niejasno to napisałeś. A może chcesz żeby one się pojawiały w losowych miejscach? No to wtedy w polu x wpisz: random_range(0, room_width) a w polu y wpisz: random_range(0, room_height) Relative ma być odznaczony
  5. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Hahaha zajebiste :DDDDDDDDDDD
  6. Glorious: Companions

    Życzę ci żeby streamer Wonziu odkrył tę grę, on lubi turówki a jak u niego materiały się pojawią to zaraz jego kumple z TVgry podchwycą temat i sukces przynajmniej w Polsce murowany, o ile gra będzie dobra Bo on surowo turówki ocenia.
  7. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No ale to robisz raz podczas loadingu więc się nie przejmuj obciążeniem procka. A przynajmniej tak powinieneś to zrobić.
  8. Nad czym aktualnie pracujesz?

    A może lepiej byłoby zrobić tak jak w roblox hexaria
  9. Tak nie w temacie losowości to dostrzegłem tutaj błąd logiczny że blok: if generator != false { los = irandom_range(0, 15); if los < 15 { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } if los = 15 { if pustynia > 0 { instance_create(x, y, obj_biom_pustynia); pustynia += 1; } else { instance_create(x, y, obj_biom_trawa); pustynia += 1; } } } Nigdy się nie wykona bo wyżej zawsze ustawiasz generator = false
  10. świat kręcący się wokół kamery

    Już pisałem swój krzyk w szybkiej odpowiedzi po za tym liczysz 2 takie same działanie z takim samym wynikiem podwójnie bo osobno dla obu osi zamiast wyciągnąć to przed funkcję i tylko podstawiać wynik.
  11. świetna sprawa
  12. O wow, jak doszło do takiej współpracy? Jak w ogóle wyglądała współpraca, to zgranie na taką odległość, co było pierwsze? bo raczej nie twój wokal
  13. Nad czym aktualnie pracujesz?

    No ewidentnie obcięli im jaja
  14. Nad czym aktualnie pracujesz?

    Animacja idealna pod Neandertali
  15. Draw GUI pod spodem

    odejmij pozycję x i y view od x i y backgrounda to ci się nie będzie ruszać.
×