Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   27 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat

Rekomendowane odpowiedzi

Uzjel    11

Hej, przygotowuję się do dwóch materiałów:

  • 10 Zalet GMS2
  • 10 Wad GMS2

Mam kilka swoich typów, ale chciałbym usłyszeć Wasze zdanie. Może coś pominąłem, albo nie jest to dla mnie wada/zaleta.

 

Na przykład:

Wada: Wymagane ciągłe podłączenie do internetu, co nie zawsze jest możliwe (np w podróży)

Zaleta: Modułowe okna, które pozwalają na dowolne ustawienie GUI

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    17

Używałem tylko betę przez 2 dni więc dużo nie mam ale zdążyłem jej nie polubić.

 

Minusy

  • Tylko wersja 64bitowa
  • Required DirectX11
  • Interface jest mniej kompaktowy i zajmuje sporo niepotrzebnego miejsca na ekranie
  • Layers (to po części plus bo poprawiło optymalizację draw pipeline)

 

Plusy

  • IDE dla MacOS
  • Działający edytor room

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
I am Lord    13

Mnie denerwuje system kamer, nadal tego nie trawię :/

A najbardziej boli mnie to że usunęli d3d_model_* ;//////////// 

 

aha i izometryczne gierki są dużo cięższe do zrobienia przez brak izometrzycznej siatki w room edytorze i ze względu na layery

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
gnysek    34
57 minut temu, Uzjel napisał:

Wada: Wymagane ciągłe podłączenie do internetu, co nie zawsze jest możliwe (np w podróży)

Teoretycznie powinno przez 30 dni działać bez logowania, tylko trzeba pewnie jak w GMS1 wyłączyć wifi w trakcie podróży.

 

Zalety: operator trójargumentowy ( ?: ), wstawianie tablic w tablice, event "Clean up", system layerów (ustawianie dla nich shaderów, wyłączanie całego layera)

Wady: niemożliwosć bezp. odwołania się do tablicy w tablicy ( a[1][2][3][4] ), system layerów :D, wszystkie wady dotyczące braku garbage colletora z GMS1.x

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×