Skocz do zawartości

Zablokowane Produkcja dwóch gier


dyzmek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam nasza gra 3d okazała się klapą ale planujemy dwie nowe gry jedną tworzy Grabarzyk Revenge 5-Totality war a drugą ja Retribution , Revenge pomagam tworzyć częściowo , niżej dalsze info :)

 

 

 

 

 

 

teraz tworze nową grę akcji / wojenna Retribution prosta strzelanka z ciekawą mam nadzieję fabuła i przyjemną grafiką :) oto fabuła gry to taka alternatywa i klon Revenge ale gra jest inna nawet jeżeli chodzi o gameplay :) News jest jeszcze taki że revenge 5 które również jest tworzone tworzy grabarzyk wypożyczył ode mnie prawo na tworzenie częśći piątej , oto fabuła jego Revenge 5 którego ja tylko będę programistą częściowym i bardzo śladowym . Ja się skupiam na swoim Retribution co znaczy po polsku Odpłata , a Revenge Zemsta więc tytułowo może jest podobnie ale zaręczam Retribution będzie zachwycał , chcę zacząć od prostych a zaraz grywalnych shoterów :)

 

Fabuła jaką podał mi grabarzyk do revenge 5-Totality War

 

Merkuriusz syn szeregowego zielonego porzucony i niechciany do piątego roku życia żył w rynsztokach , w końcu nadszedł zień w którym spotyka go gangster o imieniu Durzo Blint. Durzo wychował go , nauczył życia a przedewszystkim rozwinoł jego talent do zabijanie . Merkuriusz przybiera nowe imię jak Kylar Stern . Jego pierwszym zleceńiem było zabić Prezydenta Ceter . W dniu wykonywanego zlecenia nastąpił niespodziewany przewrót sąsiednie państwo Madran atakuje Ceter Kylar zamiast zabić prezydenta zdobywa inplant który daje mu władze nad prądem . Daje mu tagże szybszą regeneracje ran . Kylar po przewrocie musiał walczyć ze swoim mistrzem Durzo Blintem . Wygrał , Durzo po wojnie zmartwywstaje i pomaga armii Ceteru.

 

 

a oto fabuła moiej gry Retribution

 

Ród Czerwonych piłek , od zawsze nienawidział tych z rodu z róźowymi oplamieniami , uważali że owe piłki są słabe i można bez problemu je podbić , tak rozpoczeła się wojna między jednymi a drógimi , stajemy jako żołnierz armiI Republiki plamko-róźowych i bronimy swojego terytorium w wojnie o honor i życie milionów piłek.

Edytowane przez Mimek
Brak szablonu zgodnego z wymaganiami. Warn.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może na początku coś zrób, a później o tym pisz, wiesz po co w ogóle są wymogi dwóch screenów w temacie zapowiedzi, właśnie po to, aby uniknąć wielu tematów gier, które nie zostaną ukończone. Zobacz ile gier z zapowiedzi nawet tych, które mają te 2 screeny są niedokańczane. Jak będziesz każdą grę zapowiadał w taki sposób to na forum zrobi się bajzel i poczytaj trochę o tym jak stawiać przecinki w tekstach pisanych na komputerze, bo widzę że masz z tym problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ród Czerwonych piłek , od zawsze nienawidział tych z rodu z róźowymi oplamieniami , uważali że owe piłki są słabe i można bez problemu je podbić , tak rozpoczeła się wojna między jednymi a drógimi , stajemy jako żołnierz armiI Republiki plamko-róźowych i bronimy swojego terytorium w wojnie o honor i życie milionów piłek.

sorry, ale jeb*em :D

 

Dyzmek, zacznijże tworzyć w końcu coś na poważnie, bo ostatnio założyłeś chyba 3 tematy w Zapowiedziach. Stop that.

No i błędem było wstawianie fabuły do Revenge 5, zaspoilowałeś zakończenie (że Durzo (jak to się w ogóle czyta?) zmartwychwstaje etc.) :C

Poza tym - szablon! ;d

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Realizowanie kilku projektów na raz jest nieopłacalne, bo nigdy nie poświęcisz im po tyle samo czasu. Ja sobie zaplanowałem wydanie gry na koniec sierpnia / początek września i już wiem że nie zdążę. Była Liga24 - dzień w plecy, teraz robie CMSa - no już ponad tydzień go rzeźbie a jeszcze dużo do roboty. Zaplanuj jeden dobry projekt i go realizuj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne zapowiedzi Dyzmek.

Realizowanie kilku projektów na raz jest nieopłacalne, bo nigdy nie poświęcisz im po tyle samo czasu. Ja sobie zaplanowałem wydanie gry na koniec sierpnia / początek września i już wiem że nie zdążę. Była Liga24 - dzień w plecy, teraz robie CMSa - no już ponad tydzień go rzeźbie a jeszcze dużo do roboty. Zaplanuj jeden dobry projekt i go realizuj.

Byłbym bez grosza gdybym zaufał Twoim radom :crying: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bla bla bla stworzyłem grę boxerską, a właściwie to tylko menu bo ni umiem ani kodzić ani rysować no ale trudno, dalem postaci ktore sie nie animuja, bo ni umiem, a tak w ogole to ty nic nie robisz i krytykujesz tylko

Zdaję sobie sprawę z tego, że poza kilka przykładami nic tu nie publikowałem od dawien dawna, ale po prostu nie mam czasu na "wolontariat" i nie wiem co w tym dziwnego.

 

A tak ontopic: "erkuriusz syn szeregowego zielonego porzucony i niechciany do piątego roku życia żył w rynsztokach " - perełka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sernat:

Po twoich przykładach widzę że mój styl kodzenia jest na dużo wyższym poziomie (chodzi mi o szybkość i wydajność). Co do krytyki mojej gry. Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył że się animują, a że filmik jest w 2x tempie + nagrywane na spadkach fps to się nie dziw że klatkuje. Animacje w grze są płynne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sernat:

Po twoich przykładach widzę że mój styl kodzenia jest na dużo wyższym poziomie (chodzi mi o szybkość i wydajność). Co do krytyki mojej gry. Jak byś nie był ślepy to byś zobaczył że się animują, a że filmik jest w 2x tempie + nagrywane na spadkach fps to się nie dziw że klatkuje. Animacje w grze są płynne.

Pokaż taki przykład ;) . "Styl kodzenia na dużo wyższym poziomie". No ciekaw jestem na czym polega ten styl, więcej wcięć robisz :D ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o wydajność. Przykład: milionerzy. Ja bym go zrobił używając może nie jednego ale max 2 obiektów. Po co tworzyć obiekty w których wykonywana jest tylko jedna akcja?

Ponieważ narusza to wydajność w sposób nieodczuwalny, a daje chociaż zalążek programowania obiektowego. Jeśli chcesz wiązać kiedyś programowanie ze swoją pracą, musisz to pojąć : ) . Nie widzisz różnicy między optymalizacją i logiką, a wydajnością, a to niedobrze. A "stylu" to już nie skomentuję. Styl to może być sposób wstawiania białych znaków (wcięć, odstępów pomiędzy znakami) lub jakiś charakterystyczny element każdego projektu. Mój styl to estetyka i całkowita enkapsulacja, która w GMie jest nieosiągalna. A w ogóle "milionerów" stworzyłem na potrzeby rodzinne, usprawiedliwiłem pewien chaos i wstawiłem, bo każdy marudzi, że nic tu nie publikuję i narzekam tylko, w tym Ty. Zrozumcie ignoranci, nie mogę wszystkiego publikować, a idei połowy rzeczy które robię nawet byście nie zrozumieli, bo to dość specyficzne API lub moduły :) .

 

Peace, no i nie dawaj rad, jeśli nie masz pojęcia w danej dziedzinie ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z samego pisania postów nic nie wynika więc nie dawaj wszystkim rad, bo to wygląda tak jak byś tylko ty z tego forum coś potrafił, a przełożenia twoich umiejętności na przykłady, gry itp nie ma żadnego.

Ale to Ty dajesz durne rady :D . Przełożenie na przykłady? Jasne, że jest, więc daj spokój dziecko i idź hejtuj kogoś z rodziny, mi daj spokój.

 

Btw. już dałem kilku userom wyzwanie kiedyś pod dowolną platformę, każdy wymiękł ; ) . Kto zna mojego skilla ten zna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...