Skocz do zawartości
  • Ogłoszenia

  • Gdzie świętować urodziny GMCLANu   26 użytkowników zagłosowało

    1. 1. Gdzie świętować urodziny GMCLANu


      • Warszawa (bo w centrum)
      • Szczecin (bo tam mieszka Ranma i narodził się GMCLAN)

    Żeby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować. Zobacz temat
ANtY

Rune Masters

Rekomendowane odpowiedzi

ANtY    18

Rune Masters to unikalna gra logiczna łącząca w sobie elementy RPG i match-3. Dynamiczna rozgrywka, oryginalna mechanika tworzy doświadczenie, które gwarantuje ciągłą świetną zabawę i ciężko jest się od gry oderwać. Tym samym, jest to produkt wymagający od gracza zręczności, refleksu, a czasem i chwili zastanowienia jaką taktykę obrać na przeciwnika, jaką zdolność rozwinąć, którą statystyke ulepszyć, czy też w jaki przedmiot zainwestować. Każdy playthrough jest wyjątkowy i mamy ochotę po przejściu gry zagrać raz jeszcze, tworząc nową postać i rozwijając ją inaczej. A po wszystkim czeka na nas tryb klasyczny, gdzie tak jak w Bejeweled możemy zrelaksować się i jak w grach arcade nabijać nowe highscory.

 

Ficzery:

  • 6 unikalnych postaci, każda z własną historią i specjalnymi umiejętnościami
  • 23 wymagających przeciwników
  • w tym 8 silnych bossów stojących na drodze do Rune Mastera
  • 37 różnych i użytecznych przedmiotów podzielonych na 3 kategorie: pancerze, bronie, amulety
  • 2 tryby gry: kampania i classic mode
  • fenomenalny soundtrack i efekty dźwiękowe Chrisa Sinnott?a
  • ultra dopieszczony i responsywny gameplay z pięknymi efektami
  • walka w czasie rzeczywistym z wykorzystaniem mechaniki match-3
  • innowacyjne umiejętności zawierające w sobie 8 czarów z 4 kategorii: Ogień, Woda, Natura i Ziemia

 

Taak! Gra jest w końcu skończona. 15 miesięcy pracy, zmiany koncepcji, pomysłów, redesigny, ale dzisiaj mamy już to przy czym jesteśmy zadowoleni. RM zaczęło się od małej gierki w kwietniu 2011 na compo, w którym uczestniczyłem tylko ja i waxx (jego grę może jeszcze pamiętacie). Pomysł nowej mechaniki spodobał się na tyle, że zacząłem pracę nad zwiększeniem formatu tej gry i właściwym jej skończeniem. Po kilku tygodniach solo pracy skontaktowałem się z waxxem i... się zaczęło. Przez cały ten okres roboty przez projekt przewinęło się masę osób z większym lub mniejszym sukcesem. Podziękowania należą się Toxotesowi, reggowi, Raniviusowi, którzy mieli swój udział w oprawie graficznej. Niestety, nie dotrwali do finiszu. Z kolei do końca pozostał Chris Sinnott, którego muzyka i efekty dźwiękowe nadały nowej jakości naszej grze i na pewno gameplay nie byłby tak miodny gdyby nie on. Pontus Ullbors nasz najnowszy nabytek pracuje teraz nad nowymi tłami i już kilka z nich można zobaczyć w najnowszej wersji. Więcej dojdzie w kolejnych patchach ;)

A teraz oto jesteśmy, w lipcu 2012, ze skończoną fajną grą, pierwszym komercyjnym produktem. Jesteśmy podekscytowani bo było to świetne doświadczenie i liczymy, że gracze docenią naszą pracę.

 

Nowe demo:

 

contest_button1.png

 

15091.png

 

Nowy trailer:

 

 

zzzzzz1.jpg

 

6.jpg

 

2.jpg

 

9.jpg

 

 

Tech

  • Visual C++ and SFML
  • Adobe Photoshop CS5
  • MS Paint
  • Notepad
  • Calculator

 

Credits

  • Dushan ANtY Chaciej ? Lead designer, Lead visual artist, PR/marketing
  • Max waxx Strzelecki ? Lead programmer
  • Chris JitterBones Sinnot ? music and sounds
  • Tomasz regg Mirowski ? couple of UI graphics
  • Ranivius, Pontus Ullbors ? backgrounds
  • Toxotes ? main menu background, gems, board

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    14

Pobieram demko. :) Wrócę z oceną.

Edit: U mnie gra nie działa. OpenAL zainstalował się, VC Redists mam nowszy niż ten dołączony w paczce. Sterowniki mam. Win XP Pro. Specyfikacja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18

A co ci wyświetla za error?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
waxx    2

Hmm, mieliśmy testerów z XP. Podsyłam jeszcze mojemu kumplowi, żeby samo demko odpalił ;J

 

EDIT:

mu się odpaliło

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Threef    14

To pewnie przez zintegrowaną graficzną w moim netbooku.

W ogóle jakieś wymagania by się przydały. :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18

Bo była za wysoka, a 5 dolców to bardziej odpowiednia cena po przemyśleniu sprawy.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Lechu4444    0
Kuwa, mam 15 zł na paypalu :/

Gra w przeliczeniu na złotówki kosztuje 13-14 zł więc Ci starczy. :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Sernat    0
Gra w przeliczeniu na złotówki kosztuje 13-14 zł więc Ci starczy. :D

:D

 

Btw. gra wygląda na udaną. Jeśli nie będę miał żadnych problemów z kasą to kupię, a co. Cena naprawdę żałośnie niska.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Saus    0

Jakoś ominęła mnie premiera Rune Masters, ale w związku z tą okazją wieczorkiem chętnie was wspomogę a i mam nadzieję że się będę dobrze bawił przy grze :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18
Wrr, 17 krzyczy Paypal.

jakbym miał te kilka zł na paypalu a nie na koncie to bym ci wysłał :/

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
exp    0

Ukazało/ukaże się jakieś demo, trial czy coś?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18
contest_button1.png

 

@Saus: też mam taką nadzieję :P

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Uzjel    11

Z chęcią przeczytam, jak znajdę czas wieczorem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Maximal    0

Ciekawa analiza. Przykro mi, że RM nie wypaliło, ale mimo wszystko fajnie, że polska scena wzbogaciła się o kolejny, bądź nie bądź komercyjny projekt.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Uzjel    11

Również przeczytałem.

 

Trzeba uczyć się na błędach, nie koniecznie swoich. Dzięki TeeGee za ten art, dobra lekcja.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Tymon    4

Gra jest ukończona, jest grywalna, no i sprzedała w kilku sztukach - to już sukces w porównaniu z całą masą projektów, które nie są nawet w stanie "wzlecieć". Więc nie wiem, czy można mówić o porażce? Moim zdaniem to osobisty sukces twórców, a nie porażka na scenie amatorskich twórców. Czapki z głów chłopaki.

 

No, to ten, ANtY. Będziesz potrzebował strony to wal.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
TeeGee    5

Tak - to na pewno należy brać pod uwagę. Porażka finansowa to jedno (ale przy pierwszej grze to przecież norma). Natomiast wydanie własnej, do tego całkiem fajnej, gry to mega sukces osobisty i wielki krok od amatorstwa do bycia faktycznym twórcą gier. Analiza analizą, ale chłopakom należy się szacun :).

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Radko147    0

Gra jest bardzo ciekawa, warto zagrać. Fabuły nie zgłębiłem, bo grałem tylko w demko. Ale faktem jest, że w dzisiejszych czasach "bejeweledopodobna" gra, itp. niestety nie chwyci. A szkoda...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Mysleliscie moze zeby pokazac to jakiemus publisherowi? Artifex Mundi (studio z krakowa) robi takie wlasnie proste, casualowe gierki z cukierkowa grafika i opyla je starszym paniom za oceanem. Wiem, nie brzmi to mega ekscytuajco, ale moze byli by zainteresowani i pomogli wam conieco zarobic?

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18

Dumnie ogłaszam, że z dniem dzisiejszym liczba sprzedanych kopii gry wynosi horrendalną liczbę 36 sztuk (3.99 eurusa za jedną -30% dla pośrednika), zarazem zamieniając nas w świńsko bogatych biliarderów

 

~living the indie dream B)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Uzjel    11

Gratulacje! :)

Ten wynik chyba przerósł wasze oczekiwania? :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
ANtY    18

No raczej, jakbym mógł liczyć na taki sam wynik przy następnej grze to byśmy się nie zawachali poświęcić następnych połtora roku :D

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Uzjel    11

Najważniejsze to wyciągnięcie wniosków. I nie popełnianie tych samych błędów przy następnym projekcie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się tutaj.

Zaloguj się tutaj

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

×