PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Tytuł: XenoN Online Gatunek: MMO engine Opis: Witam wszystkich. Juz od dluzszego czasu pracuje nad silnikiem MMO, ktory bedzie uzyty w kilku grach (w tym w grze 'Sythia' autorstwa PabloooGM) i postanowilem ze pokaze wam dotychczasowy owoc mojej pracy. Na dzien dzisiejszy zostalo do poprawienia kilka bledow (przesylanie danych o itemach oraz zapis stanu gracza na serwerze) i za kilka dni wydam wersje pelna, mam nadzieje ze silnik bedzie na tyle dobry by sprostac waszym wymaganiom co do gier online. Silnik korzysta z pelnej wersji mojego silnika 3d pod gm (XenoN)i rozszerzenia do niego oraz biblioteki 39dll/Winsock dll, ktorego autorem jest 39ster. Klawiszologia itp.: MLB - atak / akcja (na ikonach) MRB - kierunek gracza Strzalki - chodzenie Srodkowy przycisk myszy - wybor koncentracji energii Ctrl - skok Enter - wyslanie wiadomosci Download: Download Rozmiar pliku: 2.45 MB Autorzy: Programowanie: PsichiX Fabuła: [brak] Grafika: PsichiX Muzyka: [brak] Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Vayaa Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Fajowe 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Noo fajne ;p jeszcze 3D o_O 4.9/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo-GM Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Solidna robota 5/5 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToMoEX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 piękne! cudowne! Fantastyczne! Genialne! Online! 3D! czyli ocena 5/5 :) (ktoś dal 1 albo 2 bo ocenka taka niska :( ) Edit: zagłosowałem i już są 4 gwiazdy :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D!4bl0 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Hmm na moje oko dobre , troche grafe dopracowac i te bledy poprawić, jak narazie 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 4/5... :] Cztery, bo jak na razie nie umywa się do Almory, Darkosena... :D Chociaż duży plus za 3D... :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Co z tego, że 3D, skoro to 3D GMa :/. Już wolę dobrą oprawę graficzną 2D niż takie coś. Robota na pewno solidna i to można docenić. No ale do targetu takiego typowego co tylko łupie w gry ( w tym mmo ) to po prostu nie trafi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 No i chodzenie troche hamskie ;/ laga się i obracanie też troche glupie.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbysheck Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Wygląda obiecująco, ale tytuł jest paskudny. Kliknęłem, bo skojarzyło mi się z kultowym space-shooterem. Jeśli demo jeszcze to radziłhym zmienić tytuł ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
David Dark Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Licze na dobry przyklad z mmo 2d, 3d sux ;) 5/5 ofc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Driger Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 fajne nawet to , ale .. wywalilo mi blad :P Nie wiem kiedy to , chyba jak sie bawil;em podnoszeniem i zakladaniem przedmiotow http://www.speedyshare.com/656487182.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Po pierwsze: To nie gra, lecz silnik - jasne ze nazwy nie zmienie.. -.- Po drugie: Przyklad jest w trybie 3d, ale silnik jest takze do gier 2d. Po trzecie: Chodzenie - byc moze Wam sie nie podoba, ale to tylko przyklad i pomyslcie: jakie inne moglem dac sterowanie, skoro mysz musiala byc do uzytku ikon, a klawisze liter i cyfr do czatu? Te wydalo sie najlepsze wedlug mnie. Poza tym to przeciez silnik - kazdy bedzie mogl sobie to zmienic. Co do bledu: wlasnie o tym mowilem, problem z itemami no i chyba jeszcze z atakowaniem. Dzieki za wskazanie bledu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 A ten Xenon Core ? Do czego on służy ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 A ten Xenon Core ? Do czego on służy ? smile.gif PsichiX kiedyś mówił że to dll do zaawansowanych obliczeń matematycznych ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Jest to rozszerzenie do XenoNa, w tym przypadku obsluguje obliczenia dla kamery @up: nie az takich zaawansowanych, bynajmniej nie w tym przykladzie ;P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoda Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 @up: nie az takich zaawansowanych, bynajmniej nie w tym przykladzie ;P Sam mówiłeś że wylicza kąt gamma czego się nia da w GM czy coś :) No to chyba zaawansowane :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 To akurat w innej wersji, tutaj nie chcialem dawac tej opcji, bo nie potrzebna, to tylko do symulatorow itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Kiedy planujesz wydać silnik ? Czy planujesz sam coś w tym zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Srednio co 4 miesiace przerabiam gruntownie strukture, wlasnie przyszedl na to czas. wiec za kilka miesiecy bedzie gotowa pelna wersja XenoN Core ale jako dll w c++, wiec pod gm spokojnie pojdzie. Powiem krotko ze nowa struktura bedzie obejmowala fizyke punktow, jak na razie jestem we wstepnej fazie przerobek. A dla tego ze robie jako dll to dam w tym przykladzie dotychczasowe zrodlo silnika pod gm. Co do tego czy cos na nim zrobie: Na razie od poczatku zabawy w gry mam jeden powazny projekt na glowie, ktory zrobie dopiero gdy XenoN bedzie w 100% gotowy, ale za wczesnie by o tym sie rozpisywac ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 28 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2008 Fajnie by było gdybyś dodał fizykę Newtona =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cora Wind Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Mi wywaliło błędem kiedy wyszedłem poza mape ;x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Konrad: Niestety nie dodam - chcem by ten silnik byl od podstaw robiony przeze mnie ;P Cora: A tego bledu u siebie nie mialem, ale sprawdze jeszcze dokladnie :) A co do lagow - wina slabego kompa, ale efekt 'ciecia' to wynik dostosowania predkosci w grze (nie room_speed) do czasu rzeczywistego - chocby bylo nawet 2 fps to gracz w ciagu sekundy przejdzie ta sama odleglosc co inny ktory ma 60 fps - taki sposob na oduzaleznienie predkosci gry od predkosci kompa ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 @PsichiX: chocby bylo nawet 2 fps to gracz w ciagu sekundy przejdzie ta sama odleglosc co inny ktory ma 60 fps - taki sposob na oduzaleznienie predkosci gry od predkosci kompaTak to i ja potrafię xD A czy będzie system ubrań? ;p Coś takiego: Flaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mistyk Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Spadłem z krzesła... z wrażenia ofc ;p Po samych ss super to wygląda. zaraz ściągne i dam ocenę ehh a co jak ktos nie ma srodkoego przycisku ?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moldis Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Dobra wpierw kilka pytań: Jak wyłączyć serwer? :P Oraz jak się bije tym kijkiem czy tam coś ? A po za tym to całkiem nie źle 4/6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 1. ^exit reszta komend: ^create_list commands show 2. W demie na razie nie ma animacji, wybierz koncentracje energii na 'kijek' i atakuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solmis Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Fajne komendy... :C BTW. Jest taki jeden "błąd" jaki widziałem w każdej grze GM'owej... :P Bład polega na tym, gdy idę i minimalizuje okno gry char idzie bez sterowania... :X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_K Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Dobre, dobre jak dla mnie to 5/5 :D :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik9 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 ehh a co jak ktos nie ma srodkoego przycisku ??????Jeżeli masz rolkę myszki wystarczy ją wcisnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się