pilar36 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 a oto moje pytanko: W jaki sposob mozna zrobic aby gm uzywal narysowany pasek hp i pusty pasek hp (oczywiscie wychodzi on w miare odejmowania zycia)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 robisz animacje swojego licznika i dajesz go w draw żeby był rysowanyu x i y viewa,potem przy kolizji bohatera w image_single odejmujesz klatki i tyle nie wiem co jeszcze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 draw: var num , g; num= sprite_get_number(spr_pasek_hp)-1 g= hp/maxhp draw_sprite(spr_pasek_hp,round(g*num),x,y) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 <_< nie wyszlo, wtedy bohater mi znika albo pasek hp caly czas sie animuje :crying: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murdalow Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 <_< nie wyszlo, wtedy bohater mi znika albo pasek hp caly czas sie animuje :crying: jak ma wyjść przecież to normalne jak dasz w drawie to zniknie w create ddaje image_speed=0; tam gdzie tłumaczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 22 Października 2007 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 musisz dodać w draw, aby się postać rysowała: draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y); w ten sposób będize się zawsze malowało sprite danego obiektu i klatka która aktualnie jest ustawiona, na prawidłowej pozycji. Oczywiście można to sobie modyfikować, ale tu nie potrzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 22 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 :] wyszlo, dzieki chlopaki jestescie the besciak xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 22 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2007 żeby nie było że podaję jakieś błędny skrypty: https://gmclan.org/up1558_11_pasek_hp.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 jeszcze jedno pytanko, czy da sie zrobic tak aby nie rysowac tylu obrazkow hp, tylko narysowac w 1 spricie cale a w drugim puste - pytam sie bo gdy ktos bedzie chcial zrobic gre na wiekszej widocznosci to bedzie musial duzo rysowac a wlasne hp b. duzo zajmie miejsca... :unsure: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 https://gmclan.org/up1717_11_Paski.html To jest przykład, powinien wystarczyć ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilar36 Opublikowano 23 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 thx stary, zamykam temat. B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi