Skocz do zawartości

Ball-maze3D


danielBGRJ

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Ball-maze3D

 

Gatunek: Strzelanka pseudo 3D

 

Opis:

No więc jest to prościutka jak drut strzelanka z perspektywy pierwszej osoby. Zrobiłem ją ponieważ przeszukując forum nie znalazłem jeszcze gry tego typu, czyli pseudo 3 D zrealizowanego w technologi "ray tracingu" (choć w moim przypadku jest to raczej "point tracing" B) ). Cel gry jest równie prosty jak ona sama, a konkretnie chodzi o zabicie 14 czerwonych piłeczek z broni :). Ogólnie rzecz biorąc gra jest tak jakby mocno zubożałym Wolfeinstein'em 3D :D(który jest właśnie metodą "ray tracingu" wykonany!). Do downloadu zamieszczam również plik .gmk gry by można sobie było zobaczyć jak to jest zrobione!

Gra jest taka prosta bo ją robiłem 6 godzin :P

 

Sterowanie:

strzałki góra, dół - chodzenie przód, tył

strzałki lewo, prawo - obracanie się

ctrl - strzelanie

 

Download:

Gra - https://gmclan.org/up2145_4_Ball_maze3D.html

Projekt - https://gmclan.org/up2145_12_3D.html

Rozmiar pliku:

Gra - około 1 MB

Projekt - 30 KB

 

Autorzy:

Programowanie: Ja

Fabuła: Ja

Grafika: Ja

Muzyka: Niema!

Screeny:

1.Początek - http://img295.imageshack.us/img295/7042/35058928rn7.png

2.Strzelanie do piłeczki - http://img245.imageshack.us/img245/7779/95671197lq1.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nudne to jak cholera bez dźwięków. Od tej grafiki aż oczy bolą i niewiadomo co się robi i gdzie się jest.

 

Grafika 1/5 + 1 za pseudo 3D

Fabuła: 1/5

Muzyka 1/5

 

Gra ogółem 2/5 :P

Gra jest taka prosta bo ją robiłem 6 godzin

Mogłeś się bardziej postarać i robić ją w tydzień. Bo gra w ogóle nie jest grywalna.

Bardziej by służyła jako przykład.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ekhm, a czy nie lepiej już było zrobić to na zwykłym 3d w gm? On nie jest taki trudny, a efekty nawet, nawet... A co do gry, to... Może lepiej nie skomentuje :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- Pawlik ----> Ale to się dzieje w czasie ruchu czy po ruchu, bo to pierwsze to normalna sprawa :D

 

- PsichiX ----> No ale jak bym zrobił w 3D to nie było by takie "specjalistyczne" :P. A po za tym, chciałem

właśnie zaprezentować technologie( która jest jeszcze "trochę" niedopracowana), więc rzeczywiście, gra moze być trochę trudna w odbiorze :]

 

- Misztrzunio ----> "Jak ty to zrobiłeś?" Musisz jakoś wszystko zaczaić z projektu, bo trudno to wytłumaczyć :P

 

- HuderLord ----> Właśnie w tym sprawa że nie chciałem 3D, bo to co zrobiłem z 3D technologicznie niema nic wspólnego :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- HuderLord ----> Właśnie w tym sprawa że nie chciałem 3D, bo to co zrobiłem z 3D technologicznie niema nic wspólnego :)

 

Ale przez to grać sie nie da bo dzieje się tak jak na screenie wyrzej.

 

Jak sie stoji to wszystko gra ale jak się poruszy to wszystko się rozjeżdża aby potem po zkończeniu ruchu ułożyć się w ściany czy tam coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...